Perinteisesti sunnuntaityyliin,mun mies ei ole tullut kotiin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Meillä oli kauhee riita eilen ja käskin sen painua kuuseen.Viimeks viime viikolla olin kaks yötä mutsillani kun keitti niin yli.Ei meille oikeastaan mitään sen kummempaa ongelmaa ole,kun pyydän mieheltä yksinkertasia asioita ja se ei tunnu kuuntelevan missään asiassa.Nyt kun olen raskaana,tiedän että mun kanssa on äärimmäisen vaikea elää mutta joka kerta kun pyydän miestä tekemään jotakin,se on sen mielestä mäkätystä.Ja muutenkin koko mies on etääntynyt jotenkin ihan sivusyrjään ja mulla on energia loppu kun en enää yksin jaksa yrittää.Eilen sitten tulin kaheksan maissa kotiin ja se oli häipyny.Mä otin siltä avaimen jo aikasemmin pois koska tiesin että se menee dokaamaan jos lähtee.Ennenkin se on tullu aamuyöllä heittää kiviä ikkunaan ja soittanu että pääsis kotiin mutta ei viime yönä :/ Katoin sivuhistoriasta että se on menny bussilla Helsinkiin minne ei kyllä koskaan mene juhlimaan ja se oli kattonu jo bussinki valmiiks takas päin mutta ei sitten koskaan tullut :/ Mä olen ihan varma että se on pettäny mua viime yönä.Ja ajatus murskaa mut.En nyt tiedä ollaanko tässä lopulliseti muutenkin eroomassa(oli puhetta eilen) mutta vois ny helvetti ensin päättää entisen suhteen ennekun menee toisia panemaan.Ja kun mulla on tää masuvauvakin kyydissä :'(

ei se välttämättä ole pettänyt.Jos on juonut liikaa ja sammunut jonnekkin.EIlenkin oli niin upee sää että sitä helposti tulee ryypättyy liikaa tuolla terdeillä :D
:hug:

mun mies petti mua kans kun olin raskaana. se nainen matkusti monta sataa kilometriä ihan lainatuilla rahoilla tänne naitattamaan itseään mun miehellä. asia tuli minunkin tietooni, selvitettiin ja päätettiin jatkaa yhdessä puoltoista vuotta menikin ihan hyvin. tai no, minun mielestäni siis. mutta mies petti jokin aika sitten minua uudestaan, eri naisen kanssa. laittoi vaan sitten viestiä että haluaa erota.

ihan vaan neuvo sulle ap: JOS se petti sua nytten, niin se pettää sua taatusti myös uudestaan! varsinkin jos tilanne teillä on jo nyt tuo ettei mies jaksa sinua. siltä tuo käytös nimittäin vaikuttaa, mun mies oireili ihan samallalailla, ja kun sitte vihdoin sain siihen käytökseen siltä nyhdettyä syyn niin selitys oli että hänen mielestään parisuhteemme on väljähtynyt, ei koe mitään tunteita minua kohtaan ja on paska olo kokoajan.

no, nyt ei ole enää paska olo: lähti toisen naisen mukaan, saa ryypätä vaikka joka ikinen ilta ja elää huoletonta ja vastuutonta sinkkuelämää! ainoa haittapuoli on vaan että sai mielialalääkityksen jonka seurauksena pontessi meni. ette arvaakaan kuinka mä nautin tilanteesta kun niiden pitäis uuden hoitonsa kanssa alkaa naimaan niin miehellä ei otakaan eteen!! :laugh: vittu, ihan oikein sille!!!

ap: mieti tarkkaan mitä haluat elämältäsi. mulla meni raskausaika stressatessa tuosta miehestä. ja samoin meni lapsen ensimmäinen vuosikin. luulen ettet todellakaan halua kokea sitä. jos ei mies muutu synnytyksen jälkeen niin se ei muutu ikinä. :hug:

Miehiä on niin monenlaisia. En vois kuvitellakaan, että toi oma ukkoni ei jonain iltana tulis kotiin ollenkaan. Ei todellakaan kuulu hänen tapoihinsa. Mahdoton ajatus.

mietin tuota asiaa noin päin että jos mies ottaisikin vaimolta avaimen pois. Kuinka moni menisi vastaiskuksi kaverilleen yöksi sen sijaan että tulisi kerjäämään ja anelemaan sisäänpääsyä aamuyöstä epävarmana siitä avataanko edes ovi. Miten siinä kävisi? Miten tekisitte?
ja jos riitaa olisi ollut vaikka astioiden tiskaamisesta kun miehen mielestä vaimon vuoro olisi ollut tiskata.

Nyt oli lähettänyt viestin että olenko kolmen aikaan kotona.Vastasin että joo.Tiiä sitten tuleeko hakemaan kamojaa vai selvittämään tätä asiaa.Mutta se on varmaan että p*llunkäryn mä haistan vaikka unissani joten sillähän se selviää kun se tulee :ashamed: En pysty jotenkin käsittämään että olis pettänyt,tosin itehän mä varmaan olen osasyy ku olen niin vaikee mutta se on varmaa että jos se kiinni jää niin takas ei ole tulemista.Sen verran olen oppinut edellisistä suhteista.Mutta eniten mua arveluttaa että jääkö se kiinni jos on jäädäkseen :kieh: Mitä jos puhuukin puuta heinää sikavakuuttavasti ja mä uskon.Tosin sama se kai mitä se sanoo kun mulla on luottamuspulaa jo muutenkin :headwall:

Ikävä tilanne ap.llä,tarkoitan ylipäätänsä tätä tilannetta,kun vauvaa odottaa ja riitaa tulee miehen kanssa useinkin,mutta en nyt heti ajattelis että on pettämässä,tuolla aiemmin joku kirjoitti että jos vaimolta otettais avaimet pois niin tulisko kolkuttelemaan,en minä ainakaan enkä kyllä siis ymmärrä jos yhdessä yhteisessä kodissa asutaan niin sellaista voi ylipäätään tehdä,ellei mies siis ole vaikka tosi väkivaltainen humalassa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
mietin tuota asiaa noin päin että jos mies ottaisikin vaimolta avaimen pois. Kuinka moni menisi vastaiskuksi kaverilleen yöksi sen sijaan että tulisi kerjäämään ja anelemaan sisäänpääsyä aamuyöstä epävarmana siitä avataanko edes ovi. Miten siinä kävisi? Miten tekisitte?
ja jos riitaa olisi ollut vaikka astioiden tiskaamisesta kun miehen mielestä vaimon vuoro olisi ollut tiskata.

Mä soittaisin poliisit saman tien, ja hakisin kamani.
Mutt on jätetty ilman avaimia kodin ulkopuolelle aiemmin, ja ihan varma on että ei tarvii enää edes yrittää..

Mun mies ei uskaltaisi edes kysyä, saisiko se mun avaimen pois jos riidoissa oltaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Marja:
Alkuperäinen kirjoittaja jos ei mies muutu synnytyksen jälkeen niin se ei muutu ikinä. :hug:[/quote:
Eiköhän sen miehen pitäisi muuttua jo ennen sitä raskauden suunnittelua??!

Mun mielestä on aika yleistä, että miehille iskee raskauden aikana sellainen pakenemisen tarve. Siis se on tavallaan ihan normaali tapa käsitellä raskauden herättämää kriisiä, vaikka naisen tapa samaa asiaa käsitellä onkin aivan erilainen. Yleensä psykologien mukaan miehen pitäis nimenomaan lapsen synnyttyä tai jo aivan raskauden loppumetreillä kyetä sitoutumaan perheeseen. Idea on siis siinä, että miehelle se lapsi ei ole konkreettinen samalla tavalla kuin naiselle koko raskauden ajan.

Mun mies ei ole väkivaltainen tia mitään muutakaan kännipäissään vaan ne kerrat kun sen avaimen olen pois ottanut niin olen sen vuoksi toiminut niin koska mies on mielummin mennyt humpalle kun tehnyt mun kanssa jotain.Tai valittanut edellisenä päivänä kun on niin vähän rahaa ja kuitenkin on varaa lähteä baariin.Mä antasin sen kyllä mennä ihan suosiolla jos se kävis vaikka kerran kuussa tms.Mutta kun tuntuu että sinne pitäs päästä joka viikonloppu niin pysyköön sitten pois kerta ei mun seura kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja teilläkin jo ihan älytön määrä lapsia :(

Tää on meiän eka yhteinen.

aijaa, kenens kaa sul on ne kolme?Etkö ole enää sen silmälasipäisen miehen kanssa?

:o :o :laugh: Mulla on yksi lapsi edellisestä liitosta eli siis yhteensä 1+maha-asukas.Ja mulla ei koskaa ole ollut silmälasipäistä miestä :laugh:

Yhteistyössä