Meillä oli kauhee riita eilen ja käskin sen painua kuuseen.Viimeks viime viikolla olin kaks yötä mutsillani kun keitti niin yli.Ei meille oikeastaan mitään sen kummempaa ongelmaa ole,kun pyydän mieheltä yksinkertasia asioita ja se ei tunnu kuuntelevan missään asiassa.Nyt kun olen raskaana,tiedän että mun kanssa on äärimmäisen vaikea elää mutta joka kerta kun pyydän miestä tekemään jotakin,se on sen mielestä mäkätystä.Ja muutenkin koko mies on etääntynyt jotenkin ihan sivusyrjään ja mulla on energia loppu kun en enää yksin jaksa yrittää.Eilen sitten tulin kaheksan maissa kotiin ja se oli häipyny.Mä otin siltä avaimen jo aikasemmin pois koska tiesin että se menee dokaamaan jos lähtee.Ennenkin se on tullu aamuyöllä heittää kiviä ikkunaan ja soittanu että pääsis kotiin mutta ei viime yönä :/ Katoin sivuhistoriasta että se on menny bussilla Helsinkiin minne ei kyllä koskaan mene juhlimaan ja se oli kattonu jo bussinki valmiiks takas päin mutta ei sitten koskaan tullut :/ Mä olen ihan varma että se on pettäny mua viime yönä.Ja ajatus murskaa mut.En nyt tiedä ollaanko tässä lopulliseti muutenkin eroomassa(oli puhetta eilen) mutta vois ny helvetti ensin päättää entisen suhteen ennekun menee toisia panemaan.Ja kun mulla on tää masuvauvakin kyydissä :'(