Perinteisesti sunnuntaityyliin,mun mies ei ole tullut kotiin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Rakentava riitely on jees.
Tämä ei ole rakentavaa riitelyä, vaan ihan jotain muuta :/
Jos mun mies ottaisi multa avaimet pois, niin tulisinko nakkelemaan pikkukiviä ikkunaan ja kerjäämään että pääsisin kotiin? En todellakaan. En tässä elämässä. Ja jos ottaisin mieheltä avaimet ja sanoisin että takaisin ei ole tulemista, niin en myöskään ihmettelisi jos mies ei tulisi, käskinhän hänen olla tulematta.
Aikamoinen umpikuja, sanoisin :|

huh,eka järkevä kommentti...hyvä hyvä.
eli peesi tälle.

Samaa mieltä.

PS: Pitäisikö meidän kaikkien sopia niin, että avaimia ei saa ottaa mieheltä pois, mutta oven voi tarvittaessa laittaa takalukkoon?

No niin,te kun halusitte niin kovasti ratkaisuja tietää niin en kadu yhtään että olen ottanut avaimet pois mutta toivon ettei minun niin enää tarvitse tehdä.Sitähän täällä nyt ollaan puitu niin että oksat pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
No niin,te kun halusitte niin kovasti ratkaisuja tietää niin en kadu yhtään että olen ottanut avaimet pois mutta toivon ettei minun niin enää tarvitse tehdä.Sitähän täällä nyt ollaan puitu niin että oksat pois.

Saitteko riidan sovittua ja asian selväksi?

Ja mies tuli yhden aikaa kotiin ja puhuttiin tuntikaupalla kaikki asiat halki.Nyt ei voi olla enää mitään mikä minua tai häntä kaihertaisi tässä suhteessa.Ja nyt elellään päivä kerrallaan rauhassa tässä.Mies ei ole pettänyt tai ainakin uskon mitä hän sanoi ja eipä tuossa nyt edes selityksen makua kauheesti ollut.Eroon ei kuitenkaan päädytty vaan päätetään viimeseen asti yrittää.Mutta nyt siis aukeaa uusi sivu suhteessa,kumpikin tekee tosissaan töitä että molemmilla olisi hyvä olla ja sitten sanotaan samantein jos jokin vaivaa.Tässä katellaan miten lähtee sujumaan...

Ja mies tuli yhden aikaa kotiin ja puhuttiin tuntikaupalla kaikki asiat halki.Nyt ei voi olla enää mitään mikä minua tai häntä kaihertaisi tässä suhteessa.Ja nyt elellään päivä kerrallaan rauhassa tässä.Mies ei ole pettänyt tai ainakin uskon mitä hän sanoi ja eipä tuossa nyt edes selityksen makua kauheesti ollut.Eroon ei kuitenkaan päädytty vaan päätetään viimeseen asti yrittää.Mutta nyt siis aukeaa uusi sivu suhteessa,kumpikin tekee tosissaan töitä että molemmilla olisi hyvä olla ja sitten sanotaan samantein jos jokin vaivaa.Tässä katellaan miten lähtee sujumaan...

Hyvä kuulla!

Tosi hieno juttu että saitte asian puitua läpikotaisin kuntoon. Jospa siitä olisi apua ja tosiaan kääntyisi uusi lehti. Kaikkea hyvää jatkoon. =)

Kiitos kovasti :flower: Tokihan tässä on molemmat käyttäytynyt lapsellisesti ja itsekkäästi puolin ja toisin ja oli ihanaa keskustella kerrankin niin että puidaan oikein sydänjuuria myöten kaikki asiat ja ei ole mitään mitä ei voisi sanoa,oli se sitten pahaa tai hyvää.Tällaset keskustelut on hyvin puhdistavia =)

Yhteistyössä