Perinteisesti sunnuntaityyliin,mun mies ei ole tullut kotiin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kerron oman tarinani:
ainoa haittapuoli on vaan että sai mielialalääkityksen jonka seurauksena pontessi meni. ette arvaakaan kuinka mä nautin tilanteesta kun niiden pitäis uuden hoitonsa kanssa alkaa naimaan niin miehellä ei otakaan eteen!! :laugh: vittu, ihan oikein sille!!!

:hug:

Exäs itsekö sulle avautui?

ei vaan kuulin tämän naisen itse sen kertovan. tiedän siis kuka hän on ja minkänäköinen, mutta hän ei tiedä minua ulkonäöltä...

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Saanko mä nyt tarkentaa: onko se teidän yhteinen koti?

Oliko miehelle ihan ok, että sä otat siltä avaimet?

Käytännössä joo mutta teoriassa ei.Mies ei siis ole kirjoilla täällä viellä koska en halua menettää kotihoidontukeani.Ja tarkotuksena oli hakea uutta asuntoa meidän molempien nimillä siis.Mutta mies kyllä asuu täällä,ei ole ovessa vaan sen nimee.

et sä menetä kotihoidontukea vaikka asuisitkin virallisesti miehes kanssa yhdessä. kuka sulle noin on väittäny???

Riitelytapanne kuulostaa tosi lapselliselta.

Mutta mikä siis on esikoisesi asema perheessänne? Sinä hoidat häntä, miesystävääsi ei lasten kanssa puuhaaminen voisi vähempää kiinnostaa? Ja kun tulee teidän yhteinen lapsenne, oletettavasti hän saa huomiota molemmilta, esikoinen jää syrjään? Jos siis yhdessä selviätte lapsen syntymään saakka.

Uusperhe on kuvio, jossa täysi-ikäisten pitää olla aikuisia.

Kyllä me hoidetaan kuule ihan yhdessä,mies on todella tärkeä tytölleni ja päinvastoin.Mutta ei mies lapsen isän asemaan halua eikä saa asettua.Tytöllä on ihan oma isä.

Käytännössä joo mutta teoriassa ei.Mies ei siis ole kirjoilla täällä viellä koska en halua menettää kotihoidontukeani.Ja tarkotuksena oli hakea uutta asuntoa meidän molempien nimillä siis.Mutta mies kyllä asuu täällä,ei ole ovessa vaan sen nimee.

et sä menetä kotihoidontukea vaikka asuisitkin virallisesti miehes kanssa yhdessä. kuka sulle noin on väittäny???

Jos tarkoitti sitä hoitolisää?

Jos tarkoitti sitä hoitolisää?

Niin siis tarkotin sitä että jos ja kun mies on tulee kirjoille niin mun kotih.tuki maksetaan miehen tulojen mukaan ja olisi siis tooodella pieni.Ja mä olen korviani myöten veloissa jotka aion maksaa ennen äitiyslomaa.Ja haluan siis maksaa velkani itse joten jos mies olis kirjoilla niin se joutus lyhentää mun ja exän asuntolainaa mitä en todellakaan suo.

Mutta mikä siis on esikoisesi asema perheessänne? Sinä hoidat häntä, miesystävääsi ei lasten kanssa puuhaaminen voisi vähempää kiinnostaa? Ja kun tulee teidän yhteinen lapsenne, oletettavasti hän saa huomiota molemmilta, esikoinen jää syrjään? Jos siis yhdessä selviätte lapsen syntymään saakka.

Kyllä me hoidetaan kuule ihan yhdessä,mies on todella tärkeä tytölleni ja päinvastoin.Mutta ei mies lapsen isän asemaan halua eikä saa asettua.Tytöllä on ihan oma isä.

:D

Ai sissus nää ketjut on hauskoja :D! "mun mies on ihan koopää ja varmaan pettää mua ja voi kyyyyynel tätä elämän kurjuutta kun oon raskaanakin jne". Annas olla kun joku sanoo poikkipuolisen sanan, niin ollaan maailman täydellisin pari...

Mutta joo, ryypätkää ja viekää avaimianne rauhassa mut turha itkeä, ite olet valintasi tehnyt. Elä sen kanssa, ruikuttaminen ei oo nättiä.

:D

Ai sissus nää ketjut on hauskoja :D! "mun mies on ihan koopää ja varmaan pettää mua ja voi kyyyyynel tätä elämän kurjuutta kun oon raskaanakin jne". Annas olla kun joku sanoo poikkipuolisen sanan, niin ollaan maailman täydellisin pari...

Mutta joo, ryypätkää ja viekää avaimianne rauhassa mut turha itkeä, ite olet valintasi tehnyt. Elä sen kanssa, ruikuttaminen ei oo nättiä.

Emmä mitään miestäni puolustellu vaan korjasin asian etteikö muka osallistus esikoisen hoitoon.

JOS se petti sua nytten, niin se pettää sua taatusti myös uudestaan!

jos ei mies muutu synnytyksen jälkeen niin se ei muutu ikinä.

Äläpä väännä täällä mutua faktana, mä oon pettänyt miestäni 1 kerran, elämäni ensimmäisen ja VIIMEISEN kerran petin silloin.

Ja tuohon miehen muuttumiseen, kannattaako sitä lasta edes keskenkasvusen kanssa alkaa suunnittelemaan ja odotella sitten jospa se siittä muuttus synnytyksen jälkeen ja ohops pian huomaat olevas 3lapsen yh, ei se mies 10vuodessa muuttunutkaan vaikka kuinka niin ajattelit.

Alkuperäinen kirjoittaja puupää:
Mun mielestä on aika yleistä, että miehille iskee raskauden aikana sellainen pakenemisen tarve. Siis se on tavallaan ihan normaali tapa käsitellä raskauden herättämää kriisiä, vaikka naisen tapa samaa asiaa käsitellä onkin aivan erilainen. Yleensä psykologien mukaan miehen pitäis nimenomaan lapsen synnyttyä tai jo aivan raskauden loppumetreillä kyetä sitoutumaan perheeseen. Idea on siis siinä, että miehelle se lapsi ei ole konkreettinen samalla tavalla kuin naiselle koko raskauden ajan.

Mieheni oli sitten varmaan henkisestikypsempi kuin aikuiset miehet, oli 19vuotias kun esikoinen tuli, eikä todellakaan koskaan ole käyttäytynyt noin.

Hei voimia ap:lle ja selvyyttä asioihin. Toivottavasti saatte puhuttua asian halki kun mies tulee.

Mutta tuohon avainjuttuun on pakko kommentoida Tuohan on ihan hirveää alistamista! Ja todella loukkaavaa! Siis en ihmettele, jos ei viitsi tulla heittelemään pikkukiviä ikkunaan. Jos mun mies veisi multa avaimen, en tulis enää takas. Tai ainakaan en tulis ilman, että se tulisi hakemaan mut, pyytäisi anteeksi ja hyvittäisi tekonsa. Musta aivan uskomattoman törkeää!

Ja kun sä sanoit että nyt ukko avaimet tänne mies sanoi ok kulta?

No ei tietenkään vaan suuttu ihan sikana |O

Sanon suoraan: ei mikään ihme. Mä en ymmärrä, miten kukaan kehtaa viedä toisen KOTIavaimen..

Väliäkö sillä, että nimi ei lue ovessa (mikä mua ärsyttäisi jo sinällään) eikä ole kirjoilla (mä tulisin hulluksi) mutta sen koti se on silti, ja sä viet siltä avaimen kostoksi siitä että ryyppää?? :o

Tuli sellainen mieleen, että minä ihmeen vankeina tai orjina te ihmset miehiänne pidätte? Aikuinen ihminen, joka ei ole vaaraksi läheisilleen, ei ansaitse tulla kohdelluksi noin. Millä oikeudella ap sä otat toiselta sen oman kodin avaimen pois? Itse vastaavassa tilanteessa häipyisin todellakin lopullisesti. Siinähän saisi puoliso kontrolloida keskenään.

Rakentava riitely on jees.
Tämä ei ole rakentavaa riitelyä, vaan ihan jotain muuta :/
Jos mun mies ottaisi multa avaimet pois, niin tulisinko nakkelemaan pikkukiviä ikkunaan ja kerjäämään että pääsisin kotiin? En todellakaan. En tässä elämässä. Ja jos ottaisin mieheltä avaimet ja sanoisin että takaisin ei ole tulemista, niin en myöskään ihmettelisi jos mies ei tulisi, käskinhän hänen olla tulematta.
Aikamoinen umpikuja, sanoisin :|

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Rakentava riitely on jees.
Tämä ei ole rakentavaa riitelyä, vaan ihan jotain muuta :/
Jos mun mies ottaisi multa avaimet pois, niin tulisinko nakkelemaan pikkukiviä ikkunaan ja kerjäämään että pääsisin kotiin? En todellakaan. En tässä elämässä. Ja jos ottaisin mieheltä avaimet ja sanoisin että takaisin ei ole tulemista, niin en myöskään ihmettelisi jos mies ei tulisi, käskinhän hänen olla tulematta.
Aikamoinen umpikuja, sanoisin :|

huh,eka järkevä kommentti...hyvä hyvä.
eli peesi tälle.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Satoja kertoja juu mutta ei kuulemma ole hällä tullu ees mieleen et mä haluisin baariin mukaan.Mä olen itekkin ihan ilman sitä menossa tossa joku viikonloppu tyttökavereiden kanssa niin tietää sen kyllä tasan tarkkaan.Ja olen ehdottanut leffaa,ravintolaa tai vaikka vaan ulos menoa hänen kummipojan ja mun tytön kanssa niin mikään ei käy.Jos ei viikonloppuna makaa krapulassa niin makaa muuten vaan kun mitään ei kuulemma jaksa.Ja se on niiiiiin v*tun ärsyttävää |O

Okei..
Taitaa äijällä olla sitten pikkusen eri intressit kuin sulla, vähän vaan vittumaista huomata se tuossa vaiheessa kun on perheenlisäystäkin tulossa. :|
Mut mut, jospa sä et enää veisi sen avaimia ja se vaikka opettelisi viihtymään siellä kotosalla, ei se varmaankaan mahdotonta ole jos teillä on haluja saada suhde kuntoon. :)

No eipä tuosta avainfarssista mitään hyötyä ole ollut mut mut....Ja mies vannottaa että ei halua erota ja aina kun se tulee mun puolelta puheeks niin mies on ku enkeli...hetken aikaa :'( Ja vaikka kuinka selostaa että minä ja vauva ollaan tärkeintä niin eipä se silti mitään asian hyväks tee että mulla olis parempi mieli.Mä olen niin helvetin kyllästyny yrittämään yksin.Mä en enää ehdota mitään koska se ei kuitenkaan halua tehdä mitään.Millon ei jaksa,millon ei ole rahaa jne.Ja tää meidän isoin ongelma on että mies ei kuuntele mua ollenkaan eikä osaa asettua mun asemaan että miltä musta tuntuu.Mä olen niin monet kerrat selostanu miten paha mieli mulla on mutta ei sitä kauheesti tunnu kiinnostava ja sitten suuttuu siitä jos mä sanon olevani onneton.Tällaset fiaskot kun tänpäivänen johtuu kaikista pikkuasioista joista on paisunut hervoton möntti.

Ihanko oikeasti te kuvittelette, että teidän parempi mieli on kiinni toisen ihmisen tekemisestä tai tekemättäjättämisestä??

tulehan kertomaan miten meni, tuliko mies? ja miten nyt jatko?

äläkä välitä joidenkin ilkeistä kommenteista, suuttuneena tulee tehtyä ja sanottua vaikka mitä tyhmää...

[/quote]

Niin siis tarkotin sitä että jos ja kun mies on tulee kirjoille niin mun kotih.tuki maksetaan miehen tulojen mukaan ja olisi siis tooodella pieni.Ja mä olen korviani myöten veloissa jotka aion maksaa ennen äitiyslomaa.Ja haluan siis maksaa velkani itse joten jos mies olis kirjoilla niin se joutus lyhentää mun ja exän asuntolainaa mitä en todellakaan suo.[/quote]

Sori pilkunn*ssiminen mutta kh-tukeen ei tulot vaikuta, ainoastaan hoitolisään.

Niin siis tarkotin sitä että jos ja kun mies on tulee kirjoille niin mun kotih.tuki maksetaan miehen tulojen mukaan ja olisi siis tooodella pieni.Ja mä olen korviani myöten veloissa jotka aion maksaa ennen äitiyslomaa.Ja haluan siis maksaa velkani itse joten jos mies olis kirjoilla niin se joutus lyhentää mun ja exän asuntolainaa mitä en todellakaan suo.[/quote]

[/quote]

Niinpä. Ja hoitolisähän ei ole edes suuri.

Ja teilläkin jo ihan älytön määrä lapsia :(

Tää on meiän eka yhteinen.

Miksi ihmeessä olet tehnyt tuollaisen miehen kanssa lapsen? Ja sullako jo entisiä lapsia?
Ukomatonta että jokaisen kanssa on lapsia tehtävä, vaikka ei miehestä ole isäksi saatikka mieheksi. Aivan selvästi hälle kaverit tärkeämpiä kuin perhe.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Niin siis tarkotin sitä että jos ja kun mies on tulee kirjoille niin mun kotih.tuki maksetaan miehen tulojen mukaan ja olisi siis tooodella pieni.Ja mä olen korviani myöten veloissa jotka aion maksaa ennen äitiyslomaa.Ja haluan siis maksaa velkani itse joten jos mies olis kirjoilla niin se joutus lyhentää mun ja exän asuntolainaa mitä en todellakaan suo.

[/quote]

Niinpä. Ja hoitolisähän ei ole edes suuri.[/quote]

Onhan se nyt maksimissaan 168e.Ja jos ap:n miehellä hyvät tulot,ei välttämättä saa sitä yhtään.Ja jos nyt saa asumistukea,sekin voi tippua/jäädä pois.Tuskin ap ainoa on jolla mies ei ole kirjoilla rahojen takia..

Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
Ja teilläkin jo ihan älytön määrä lapsia :(

Tää on meiän eka yhteinen.

Miksi ihmeessä olet tehnyt tuollaisen miehen kanssa lapsen? Ja sullako jo entisiä lapsia?
Ukomatonta että jokaisen kanssa on lapsia tehtävä, vaikka ei miehestä ole isäksi saatikka mieheksi. Aivan selvästi hälle kaverit tärkeämpiä kuin perhe.

1 lapsi löytyy+masuvauva.Ekalla sivulla sen kirjoitti.

Yhteistyössä