Perkeles että on vaikeeta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Meillä vauva on aikasta kärttyinen nykyisin, vissiin johtuu allergiajutuista...minä kun olen lapsien kanssa koko päivän ja kuuntelen sitä kiukkuamista jne..haluisin että mies kuuntelee sitä illalla :snotty: mutta ymmärrän että on väsynyt kun on ollut töissä...vaikeeta on :ashamed:

Niin sun työ o kotona ja miehen siellä missä se sit onkin. Loppuilta pitäs sitte olla tasapuolisesti molemmille "vapaata", eli ei vaan miehelle. Jos sulla kiristää ni menet pienelle happishyppelylle ja mies on lapsen kanssa ja sama toisin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
juu välillä väsyttää kyllä. vauva on kyllä onneksi hyvin kiltti tapaus mutta kaksi vanhempaa lasta ei niinkään..ihana uhma molemmilla! :whistle:

Ai teilläkii samanlaista.. eikö ookkii IHANAA :D :saint: :snotty: molemmat saa uhmakohtauksen yhtäaikaa..

Meillä mies on päivät töissä ja illat koulussa. Onneks ei sentäs tarvi kitinöitä kuunnella, mutta kyllä minä haluaisin sen tähän viereen vaikka tuolle vauvalle lirkuttelemaan. Lähti just taas koulutöitä tekemään, tunnin ehti olla meidän kans.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä siis välillä aattelen että lykkään lapset miehelle ja meen vinttiin istuun..tuun vaan imettään välillä :whistle:
Pehmustettuseinäinen ja äänieristetty hiune olis ihq.
:heart:

No olis :laugh: Nyt onkin tosi hiljaista, tais mies ja pieni nukahtaa..

Yhteistyössä