Peruspäivärahasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itellä ainakin meni niin että 10 kk työssäehto täytty sen 24kk aikana, joten olin oikeutettu työttömyysturvaan. sitten kun en kuulu mihkään kassaan niin sain työttömyyspäivärahaa sen 25 euroa mitä nyt olikaan . :) Puolison tulot ei siinä vaiheessa vaikuttanut

samoin ennen tätä. nyt alko äitiysloma ni niitäkin piti vähä kelasta kysellä et menee oikein :D varaudu sitten törkeen pitkiin käsittelyaikoihin. mulla alko työttömyys 31.3 ja kaks päivää sitten sain vasta päätöksen et oon oikeutettu tohon päivärahaan.. niin et tosiaan äitiyspäivä rahaa en ole vielä saanut vaikka on loma jo alkanut :$

no joo mutta mulle ei nytten maksettu ku vaan kymmenen päivän ajalta kun eivät suostuneet ottamaan enempää päiviä multa. (siis niitä lappuja mihin täytetään työtön työtön työtön) Vaa piti niitä kymmentä työttömyyspäivää siel päätökseen asti, ja maksoivat ne. nyt tänään vein ilmotukse lopuista työttömyyspäivistä, saa nähä koska maksaa... ne tulee siis takautuvasti mutten tiedä koska... ens kuussa? huomenna :laugh:

Voi herrajestas :D Nooh, pitää tosiaan yrittää säästellä että pärjää sinne päätökseen asti. Jospa ne ennen joulua tulis ne rahat niin sais lapsille lahjat ostettua ;D

No mulle tuli onneks palautuksia jonkun verran :) Tiistaina lompsin työkkäriin ja Kelaan ja sit alkaa "taistelu" ja paperisota. Pitää varmaan miljoonat eri lomakkeet ja liitteet olla.. Huoh.

Joo voi sitä liitteiden määrää :laugh: no suht kivuttomasti se kyl menee :) ainut vaan jos jotain unohtuu ni sit ne ei sitä siellä toimistossa sano, vaan lähettää sulle kirjeen kotiin missä pyydetään tuomaan joku puuuttuva liite, ja sillä aikaa se sun paperis ei ole liikkunut mihkään, vaan tavallaan se "käsittely" alkaa uudestaan kun tuot sen puuttuvan liitteen :D mulle kävi niin.. kysyin siltä hemmetin virkailijalta moneen otteeseen että eihän tästä nyt mitään puutu ja onko kaikki. juu kaikki on .. sit menee puoltoist viikkoa (sika kauan) ku tulee postissa kirje että toisitko sen ja tän :D voi saatana no vein.. sitten taas reilu viikko ja jotain puuttu .. xD ei oo kyl mulla ollu tuuria ton kans et ei välttismene noin mut kannattaaa varautuu niihin kettuihin et ne sit plärää ja plärää niit papereit:D

Yhteistyössä