Perussuomalaisten kannatus on noussut 18.9 prosenttiin!!!!!!!:)))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pääministeri Timo Soini:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pääministeri Timo Soini:)

Vieras
Perussuomalaiset ohitti keskustan Kymessä
Politiikka

Kirjoittanut JUHA-PEKKA TIKKA 17.12.2010 07:00

Viimeksi päivitetty 17.12.2010 07:08

Sanoma Lehtimedian kyselyn mukaan kokoomus on jo melkein yhtä suuri kuin SDP Kymessä, jossa perussuomalaiset saisivat kolme kansanedustajaa.

Taloustutkimuksen Kymen Sanomille, Kouvolan Sanomille ja Etelä-Saimaalle tekemä kannatuskysely antaa Kymen vaalipiirissä kolme kansanedustajan paikkaa niin SDP:lle, kokoomukselle, perussuomalaisille kuin keskustallekin.

Tämä tarkoittaisi paikan menetystä SDP:lle, kristillisdemokraateille ja vasemmistoliitolle. Perussuomalaiset saisivat kolme paikkaa, kun nykyisin heillä ei kansanedustajia ole.

Perussuomalaisten kannatukseksi mitattiin 18,9 prosenttia 2.-13. joulukuuta. Vaaleissa 2007 se oli 5,3 prosenttia.

Kymessä SDP:n kannatusprosentti on nyt 23,8 (-4,2), kokoomuksen 22,0 (-1,0), keskustan 18,6 (-5,3) ja vasemmistoliiton 4,8 (-2,2).

Taloustutkimuksen tutkimusjohtaja Jari Pajunen sanoo havainneensa merkkejä, että perussuomalaisten kasvu olisi taittumassa. Puoluevalinnastaan on täysin varma vain joka toinen perussuomalaisten kannattaja.

Jos suomalaisilla on yhtään järkeä päässä, niin persujen kannatus tulee nousemaan yli 50 prosenttiin kaikkialla suomessa. Minä en ole ennen persuja äänestänyt, mutta tulevaisuudessa en edes harkitse muita puolueita. Sama juttu on monilla ystävilläni.

Jos suomalaisilla on yhtään järkeä päässä, niin persujen kannatus tulee nousemaan yli 50 prosenttiin kaikkialla suomessa. Minä en ole ennen persuja äänestänyt, mutta tulevaisuudessa en edes harkitse muita puolueita. Sama juttu on monilla ystävilläni.

Sama mun kaveripiirissa, ne jotka ei oo koskaan äänestäny äänestää nyt perussuomalaisia. Periaatteesta.

Ja kelpaa perussuomalaisille puoluetukikin nyt yhtäkkiä kun vaalivoitto on näkyvissä... Rahaa tulee nääs paljon enemmän kuin ennen. Aiemmin siis "vastustivat" tätä.

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Perussuomalaiset+yllättivät+Ei+leikkausta+puoluetukiin/1135262377947

minua ärsyttää persuissa se, että ovat koko ajan äänessä ja vastustavat kaikkea, mutta yhtään järkevää, perusteltua parananusjuttua eivät ole kertoneet. Kyllähän kaikkea voi vastustaa, mutta sitten pitäisi olla myös vastaveto ja ehdotus miten asian saa paremmaksi. Turhaa kukkoilua. On heilla paljon hyvääkin, mutta meidän perheelle paljon huonoakin. Me emme äänestä persuja.

Yhteistyössä