Perussuomalaisten listoilla ennätysmäärä akateemisia ja yrittäjiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Persut on tohtoripuolue:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23297689]Rasisti!![/QUOTE]

Oletpas sinä fiksu. Vai etkö näe itse asiaa: EI ole mitään yhtä suomalaista identiteettiä. Taiteella voidaan tukea tiettyjen ryhmien identiteettejä, kuten tuetaankin. Laaja-alainen erilaisten taiteen muotojen tukeminen on tasa-arvoista ja avartavaa. Mitä erilaisempia taiteenaloja tuetaan, sitä useamman erilaisen ryhmän identiteettiä tuetaan.

[QUOTE="alma";23296973]Onko nämä akateemiset persufanit (miksei muutkin) ukeneet persujen ajatukset taiteen rahoitusta ja historian opetusta koskien? Ne on kyllä nin neuvostoliitosta, että jotenkin istuu aika huonosti etenkin akateemiseen maailmaan.
Itse pidin Soinia älykkäänä ennen kun luin noista.[/QUOTE]

Persujen vaaliohjelmassa on verohelpotusta lapsiperheille. Lehdistö ei ole jostain syystä tätä uutisoinut (kosta persut ovat ilmeisesti niin perseestä?).

Minusta perheen isällä pitäis olla oikeus elättää perheensä ja vaikka 5 lasta jos on sen verran palkkaa, miksi sellaisen perheen pitää maksaa yli 40% mamuille, työttömille, puliukoille jne ja miettiä voidaanko saada esim. vielä yksi lapsi. Muut eivät sitä mieti vaan tekee. Työssäkäyvät maksaa.

Siis ei, ei Urponaisen 'lupauksia', persuilla asia on kirjoitettu mustavalkoisella. Siksi äänestän.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä persuille;23296911:
Emme voi hyväksyä taantumuksellisia vihreitä, demareita yms jotka haluavat islamilaismamujen rajatonta muuttoa terrorisoimaan Suomea. Ajatelkaapa vaikka naisten tai vammaisten oikeuksia islamissa. Täysi syy äänestää demokratian ja tasa-arvon puolesta persuja!

Sori mutta demarit ei aja mitään rajatonta muuttoa, vaan ovat järkeistämässä maahanmuuttopolitiikkaa kovalla kädellä.
Kannattaa opetella tuon meuhkaamisen lisäksi oikeasti ottamaan asioista selvää.

Alkuperäinen kirjoittaja äänekäs;23297645:
Kerros nyt sinä sitten, mikä se suomalainen identiteetti on, ja mikä kulttuuri sitä vahvistaa.

Sitä ei tuossa vaaliohjelmassa todellakaan niin avattu, että ulkopuolinen voisi tietää, mitä sillä tarkoitetaan tämän päivän Suomessa...

Minä en voi teidän muiden puolesta vastata mutta itse olen asunut jonkin aikaa ulkomailla ja siellä koin hyvin vahvasti olevani suomalainen. Tosin oma suomalainen identiteettini on aina ollut mielestäni vahva. Mikäkö on identiteetti? Minulle se on vahva tunne (yhteen)kuulumisesta tähän ryhmään, suomalaisiin.

Kyllä, ihan todella tunnen kuuluvani tähänkin MitäsNyt äippäporukkaan :D :D Vaikka en ole kanssanne usein mistään samaa mieltä niin tähän sakkiin silti syntyperäni perusteella tunnen kuuluvani enkä esimerkiksi italialaisiin tai sveitsiläisiin, vaikka heistä joillain voisi olla mielipiteet minua lähempänäkin. En siltikään. Olen suomalainen.

Lisäksi olen jo keskivertoa iäkkäämpi täällä, kohta 45V (pitääkin nikkiä rukata). Ja ehkä tärkeä syy vahvaan suomalaisidentiteettiini on sekin että suvussani on paljon Karjalan evakkoja. Mummoni kotitila jäi Ryssälle. Sukulaisia oli myös Elisenvaaran pommitusta todistamassa (siinä junassa sisällä), silloin lapsia vielä mutta edelleen tänä päivänäkin elossa olevia joilta olen juttuja kuullut. Opin jo pienestä pitäen kotona mitä se merkitsee olla suomalainen, kuka minä olen ja kuka minä en ole.

Mikä kulttuuri tätä identiteettiä tukee? Eiköhän ainakin minun identiteettini pysy pystyssä ilman tukiakin :) mutta pakkohan sitä jonkun sortin rajoja on kulttuuritukiinkin vedellä kun kaikkea ei ole vara tukea. Sanotaan nyt vaikka näin että suuri suosikkini Eppu Normaali ei taida enää olla tukien tarpeessa, ehkä ei niitä ole koskaan saanutkaan...

[QUOTE="Vierailee";23297778]No et todellakaan ole, kaukana siitä. Eiköhän se ole tullut selväksi.[/QUOTE]

Hyvä että teille edes joku asia joskus tulee selväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297329:
Höpölöpö. Tiedekuntakohtaista voi olla, ei paikkakuntakohtaista suurellakaan todennäköisyydellä.

Humanisteissa ja muissa maailmanhalaajissa on yliopistomaailmassakin PerSuja äänestäviä luonnollisesti vähemmän kuin eräiden muiden alojen edustajissa.

Moni humanisti - maisteri, tohtori - valmistuu erinomaisin arvosanoin *työttömäksi*. nimimerkki kokemusta on

[QUOTE="just";23297786]Moni humanisti - maisteri, tohtori - valmistuu erinomaisin arvosanoin *työttömäksi*. nimimerkki kokemusta on[/QUOTE]

Tiedän tämän. Akateemisissakin on syrjäytymisvaarassa olevia ihmisiä. Kun työtä ei ole niin rahaa ei tule, ei akateeminenkaan ihminen elä vain tutkintotodistusta ihailemalla.

Siksi akateeminenkin ihminen voi jopa henkilökohtaisella tasolla kokea epätasa-arvoisena, muodikkaasti jopa rasistisena vääryytenä sen, että Afrikan sarven voimavarat saavat elämiseensä rahat suomalaisesta taikaseinästä. Ilman, että heidän tarvitsee muuta tehdä kuin esittää lisää vaatimuksia.

Teoreettisella tasolla edellä mainitun tajuaa syrjinnäksi jokainen, joka osaa ajatella eikä ole täysin humanistisviherpunafeministisen maailmansyleilypropagandan lumoama.

Sori mutta demarit ei aja mitään rajatonta muuttoa, vaan ovat järkeistämässä maahanmuuttopolitiikkaa kovalla kädellä.
Kannattaa opetella tuon meuhkaamisen lisäksi oikeasti ottamaan asioista selvää.

Juu, demarit, lue SAK, eivät halua työperäistä maahanmuuttoa sotkemaan työmarkkinoita, mutta työperätön maahanmuutto on demareidenkin mielestä ok ja sitä halutaan lisää.

Kauanko sä jaksat äiti 44 v mesota tän persus kanssa? Miksi kirjotat monella nimellä samaa saissea päivästä ja viikosta toiseen? Mitä ajattelit tehdä kun persuja ei enää ole, hyppäätkö rekan alle?

[QUOTE="vieras";23297847]Juu, demarit, lue SAK, eivät halua työperäistä maahanmuuttoa sotkemaan työmarkkinoita, mutta työperätön maahanmuutto on demareidenkin mielestä ok ja sitä halutaan lisää.[/QUOTE]

Asia on valitettavasti tasan näin!

Päivi Lipponenkin (SDP) on heti järjestämässä marssia kun epäilee kultamunia syrjityn. Suomalaisen syrjityn puolesta ei demu-Lipposka tukimarsseja järjestä. Eikä kukaan muukaan demari.

Demari-presidentti etunenässä on sanonut että globalisaatio on hyväksi MAAILMALLE, Suomesta tämä demari-Suomen ja homojen presidentti ei ole kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja myötähäpeä;23297874:
Kauanko sä jaksat äiti 44 v mesota tän persus kanssa? Miksi kirjotat monella nimellä samaa saissea päivästä ja viikosta toiseen? Mitä ajattelit tehdä kun persuja ei enää ole, hyppäätkö rekan alle?

Missä todisteet, että kirjoitan monella nikillä?

Onko sinulla JO NYT paha olla?

Älä tee itsellesi mitään!! AINA on kuitenkin toivoa!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297875:
Asia on valitettavasti tasan näin!

Päivi Lipponenkin (SDP) on heti järjestämässä marssia kun epäilee kultamunia syrjityn. Suomalaisen syrjityn puolesta ei demu-Lipposka tukimarsseja järjestä. Eikä kukaan muukaan demari.

Demari-presidentti etunenässä on sanonut että globalisaatio on hyväksi MAAILMALLE, Suomesta tämä demari-Suomen ja homojen presidentti ei ole kiinnostunut.

Sun kannattas myös oppia mitä se demokratia ja tasa-arvo tarkottaa käytännössä.
Joku homo on vissiin kussut rouvan aamiaismuroihin.

[QUOTE="vieras";23297859]Hyshys ei tälläistä tietoa saa kertoa kansalle. Vuonna 1945 koulukirjojen sivuja liimattiin yhteen ja vedettiin "vääriä" lauseita mustalla tussilla yli. Taitais jo olla aika poistaa liimat.[/QUOTE]

:D

Ei siis ihme että nykyiset viherpunikkipäättäjämme ja rahavallan kokoomus haluavat sensuroida paitsi ajatuksiamme, myös sitä mistä ja miten me netissä keskustelemme!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297894:
Missä todisteet, että kirjoitan monella nikillä?

Onko sinulla JO NYT paha olla?

Älä tee itsellesi mitään!! AINA on kuitenkin toivoa!

Kai mä sen näen ja on todisteetkin.
Huvittaa kyllä.
Vastailepa nyt taas monena. Jakomielitautia liikkeellä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297643:
Katso nyt vähän mitä paskaa kirjoittelet!!

Oikeinko tosissasi väität että PERSUT ne nimenomaan tässä maassa muiden puolueiden äänestäjiä leimaavat peräkammarinpojiksi, kouluja käymättömiksi, alkoholisteiksi, sossupummeiksi, syrjäytyneiksi, vähä-älyisiksi...???`

:D :D :D :D :D

Ja minulla on oikeus pitää oman puoluekannan salailua pihtaamisena ja myös kutsua sitä PIHTAAMISEKSI. Minua ei kaltaisesi ajatusnatsit kahlehdi sanomasta asiaa siten kuin asian näen. On vanhanaikaista pihdata puoluekantaa ja uskonnollista vakaumusta!!!
USKALTAKAA TULLA KAAPEISTANNE ULOS!!!!!

OHO - missäs väitin persujen muita peräkammarinpojiksi leimaavan? Vähän tarkkuutta, kiitos! :)

Tällä palstalla olen useammassa persu-ketjussa törmännyt siihen, että kun joku vähänkin kritisoi jotain persujen ohjelmakohtaa tai kirjoittaa, että ei voisi persuja äänestää, niin saman tien on joku persu vastaamassa tyyliin: "Sinun mielestä turkistarhaus kannattaa siirtää Suomesta Kiinaan koska Kiinassa eläimiä kohdellaan paremmin?" tai "Et siis kannata kovempia tuomiota raiskareille, et tasaisempaa tulonjakoa, et köyhistä huolehtimista jne..." tai "Sinä siis et halua maksaa pienempää tv-maksua?" jne, jne (aitoja esimerkkejä palstalta). Tätä tarkoitin, tästäkö sinä siis pillastuit? :D

Mutta katsoit hyväksi vetää sen natsikortin tässä vaiheessa keskustelua esiin, siitä doch viel Respekt! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297919:
:D

Ei siis ihme että nykyiset viherpunikkipäättäjämme ja rahavallan kokoomus haluavat sensuroida paitsi ajatuksiamme, myös sitä mistä ja miten me netissä keskustelemme!

Oi maamme suomi synnyinmaa ja nakit ja muussi. Uuno turhapuro ja matti esko hytönen, ihanuuksien ihmemaaaaaaa. Dippadaa. Seppo rätyn näkösiä suomalaisia lisää suomeen, mä haluun. Tervettä valkosta finnispermaa niin että tyrät rytkyy ja pottunokat vislaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti sitä äiti tätä;23297906:
Sun kannattas myös oppia mitä se demokratia ja tasa-arvo tarkottaa käytännössä.
Joku homo on vissiin kussut rouvan aamiaismuroihin.

Tuntemani homot osaavat käyttäytyä.

Ja kas kummaa, tässä Demari-Suomessa ei ole tähän ikään mennessä vielä päässyt oppimaan, MITÄ DEMOKRATIA ON!?

Kaikenlaista eriarvoisuutta, positiivista syrjintää ja negatiivista syrjintää vain tulee mieleen.

Mutta Persuilla näyttää olevan ohjelmassaan jotain mainintoja demokratiastakin. Haluan että PerSut opettavat minulle lisää todellisesta, oikeasta tasa-arvosta!!

Kyllä, taas vahvistui päätökseni äänestää 17.4.2011 PerSuja!! :)

Germany’s new interior minister says Islam does not belong in the country

04/03/11, 3:28 pm 684 Views 11 Comments Share 518 Tweet 10
Hans-Peter Friedrich with Angela Merkel in January
Image: AP Photo/dapd, Steffi LoosGERMANY’S NEW INTERIOR Minister has sparked a row after claiming that Islam does not belong in the country.

Hans-Peter Friedrich, who took office this week, was responding to a questions about this week’s gun attack at Frankfurt airport in which two US soldiers were killed by a suspected radical Muslim, according to The Guardian.

In his first press conference, Friedrich said that whilst Muslims should be allowed to live in modern Germany, he added:

To say that Islam belongs in Germany is not a fact supported by history.

He was immediately criticised by other German politicians including justice minister Sabine Leutheusser-Schnarrenberger who insisted that “of course Islam belongs in Germany.”

Friedrich was appointed to his new post in a reshuffle by Chancellor Angela Merkel which was sparked by the resignation of Defence Minister Karl-Theodor zu Guttenberg on Tuesday after he was found to have plagiarised his PhD thesis.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23297781:
Ja ehkä tärkeä syy vahvaan suomalaisidentiteettiini on sekin että suvussani on paljon Karjalan evakkoja. Mummoni kotitila jäi Ryssälle. Sukulaisia oli myös Elisenvaaran pommitusta todistamassa (siinä junassa sisällä), silloin lapsia vielä mutta edelleen tänä päivänäkin elossa olevia joilta olen juttuja kuullut. Opin jo pienestä pitäen kotona mitä se merkitsee olla suomalainen, kuka minä olen ja kuka minä en ole.

Niinpä, suomalaisiakin on joutunut lähtemään evakkoon. Omasta suvustani löytyy myös näitä, joten tiedän ja tunnen kyllä vahvasti, mitä on olla suomalainen, ja olen kiitollinen vapaasta isänmaasta. Olen myös asunut pitkään ulkomailla.

Mitä mieltä olet siis siitä, että Suomi muiden joukossa on ottanut ja ottaa vastaan ihmisiä, jotka pakenevat sodan ja hädän keskeltä turvaa hakemaan? Eivät kaikki maahamme tulevat ole järjestelmämme hyväksikäyttäjiä.

KOko tämä vouhkaus jostain persujen taidelinjauksista on aivan yhtä hölynpölyä.
Tärkein asia tulevalla vaalikaudella on Kiasman sijaan julkisen sektorin tasapainoittaminen. Velkaannumme ennätysvauhtia ja se johtuu ylisuuresta/kalliista julkisesta sektorista, jostain syystä tämä ei ole kovinkaan suosittu aihe.
Lieneekin niin, että muut puolueet mielellään osoittelevat sormella persujen vaaliohjelmaa, jotta voivat vaieta itse asiakysymyksistä.

Nettivideo yllyttää lapsia itsemurhaiskuihin
7.3.2011 9:06 | Kommentit
A A Helsingin Sanomat

KABUL. Jo sadattuhannet ovat nähneet YouTube-verkkosivuston videon, jossa afganistanilaiset tai pakistanilaiset pataaniheimoon kuuluvat pojat näyttelevät itsemurhaiskua.

Viesti on selkeä: tähän kannattaa pyrkiä.

Asiasta kertoo The New York Times.

Kuvissa mustiin pukeutunut, mustalla huivilla kasvonsa peittänyt poika halaa ystäviään. Muilla on päässään lakki, jollaista filmin nähneiden afgaanien mukaan käyttävät Afganistanin ja Pakistanin rajaseutujen koraanikoulujen oppilaat.

Mustapukuinen poika kävelee valkoisiin pukeutuneen pojan luo. Tällä ei ole päähinettä ja hän esittää jonkin viranomaisen roolia.

Sitten "pommittaja" potkii ilmaan tomua kuin räjähdystä kuvaamaan. Valkopukuinen, ja ilmeisesti sotilaita näyttelevät kolme ruskeapukuista poikaa kaatuvat maahan.

Taustalla soi Taleban-hitti:

"Rakastettuni menee taisteluun, hänen tukkansa on pitkä.

Hän kantaa olkapäällään konekivääriä, se pukee häntä.

Hän menee taisteluun, menee taistelemaan."

YouTubessa ennen videota näytetään varoitus, että joidenkin käyttäjien mukaan sisältö on arveluttavaa.

Talebanin edustajan Zabiullah Mujahidin mukaan kapinalliset eivät ole tehneet videota. Hänen mukaansa taistelijoiksi hyväksyttävien pitää olla vähintään 18-vuotiaita.

Nuorempia on kuitenkin pidätetty. Pohjois-Waziristanissa saatiin kiinni itsemurhaiskua suunnitellut 14-vuotias poika.

"Videon hyvä puoli on se, että se innostaa lapsia jihadismin aatteeseen. Kielteistä on se, että se vaikuttaa heidän elämäänsä. – – Mutta heillä tulisi olla ajatus jihadista, ja heidän tulisi valmistautua uhrautumaan", Mujahid sanoi.

Islamissa jihad tarkoittaa ihmisen kilvoittelua paremmaksi muslimiksi.

Afganistanissa mujahidinit kaappasivat jihadin tarkoittamaan ennen muuta aseellista taistelua ensin Neuvostoliittoa, sitten vääräuskoisia, sitten yleensä vihollisia vastaan. Myös Taleban-tiedottajan sukunimi saattaa viitata juuri jihadiin.

Yhteistyössä