Petän miestäni. Olen niin solmussa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rikkinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hanki itsellesi parempi vakipano, sellainen joka arvostaa sinua, tuottaa sinulle räjähtäviä orgasmeja, kenen kanssa voi keskustella ja joka tuottaa sinulle hyvää mieltä pahan mielen sijaan. Seksissä on naisten markkinat, joten voit valita itsellesi parhaan miehen. Älä tuollaiseen luuseriin ainakaan tuhlaa aikaasi.

Minä etsin itselleni salaisen rakastajan netin kautta. Muutamaa miestä kävin kokeilemassa ja pari on jäänyt vakituiseen ohjelmistoon. Heidän kanssaan homman ei luisu liian vakavaksi ja tiedän, että näihin miehiin voi luottaa ja heiltä saan juuri sitä, mitä olen hakemassa.

Alkoholin käyttö seis jos kännissä tulee sekoiltua, suhde kannattaa lopettaa kokonaan ja jännitystä hakemaan vaikka jostain uudesta harrastuksesta. En oikein muuta osaa sanoa.

No niinhän se on, mutta inhimillisyyskin on hyve. Tuomitseminen ei aina ole se paras vaihtoehto vaikka joskus itsekin äkkiliikkeissään ärhäkkä onkin.
Elämässä on niitä harmaan sävyjä, ei pelkkää mustaa ja valkoista.
Hyväksyttävää ei tuollainen ole, mutta korjattava tilanne voi olla.

Miten tuonkin muka korjaa?
-suhde poikki
-miehelle kerrottava
-peiliin katottava

Tosi todennäköstä joo et kuntoon tulee. Se mikä voi tulla kuntoon on että loppuu se oksennuksessa vellominen ja elämästä kiinni ottaminen mutta parisuhde kyllä varmaan on mäsänä.

[QUOTE="noh";29899126]onneksi oma miehesi antoi sulla aikoinaan anteeksi.[/QUOTE]

Antoi anteeksi minkä? Tiedätkö? Vai ootko vaan kuullut ja luulet tietäväs mitä on tapahtunut?

[QUOTE="noh";29899169]tiedän. haluutko että sanon tässä kaikkien silmien alla?[/QUOTE]

Sano ihmeessä, jos meinaat sanoa jotain mikä on totta. Mutta jos meinaat kertoa omia kuvitelmiasi, kannattaa antaa jutun olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Rikkinäinen;29896245:
Oli kotibileet. Humalassa menin ja suutelin mieheni kaverin kanssa. Aloimme pitämään yhteyttä tekstiviestitse ja näimme salaa pari kertaa. Tuosta meni parisen viikkoa kun meillä oli uudet bileet ja tuona yönä menimme sänkyyn tämän miehen kanssa. Tuon jälkeen olemme sekstailleet pari kertaa.
En tiedä mikä minua vaivaa sillä en kadu tekojani yhtään enkä pode huonoa omaatuntoa. Silti tiedän että tämä mitä teen on todella väärin miestäni kohtaan. Vieläpä mies jonka kanssa häntä petän, on kaverinsa. En halua jättää miestäni, meillä on kolme lasta enkä halua mitään vakavampaa tämän toisen miehen kanssa. Pitää vain vähän hauskaa silloin tällöin ja piristää tylsää elämääni.
En hae kirjoituksellani sympatioita, eihän pettäjä voi niitä saada. Haluan vain johonkin purkaa ajatuksiani sillä en pysty kertomaan tästä kenellekään.

Minua pelottaa jos mieheni saa tietää tästä, pelkään että liittomme rikkoutuu. En haluaisi tuhota sitä mitä meillä on, vaikka suhteemme perustuukin oikeastaan enää pelkkään kaveruuteen ja vanhemmuuteen. En tiedä rakastanko miestäni enää.
Pelkään myös että tämä juttu mikä minulla nyt on meneillään, rikkoo minut. Sillä tämä toinen mies haluaa minusta vain pelkkää seksiä. Hän ottaa yhteyttä vain silloin kun haluaa sänkyyn ja viestit ovat seksistisiä muutenkin. En tiedä itsekään miksi annan hänen kohdella minua näin ja menen mukaan tuohon touhuun. Tunnen itseni halvaksi hänen seurassaan. Seksin jälkeen hän mm. suorastaan ajaa minut pois luotaan. Emme ikinä edes juttele mistään, ei meillä ole mitään yhteistä.
Tiedän että peli pitäisi viheltää poikki ennenkuin jotain peruuttamatonta tapahtuu mutta en jostain syystä halua. En halua palata takaisin tylsään ja tyhjään elämääni kun kerrankin minulle tapahtuu jotain jännää.

Kaiken lisäksi tällä miehellä on ns. vakipano joka käy hänen luonaan viikottain, joskus parikin kertaa viikossa. Eli mietin mikä minun osuuteni on tässä kuviossa. Olen sitä mieheltä kysynyt mutta en ole saanut selvää vastausta. Vaikka tämä tilanne on kutkuttavan mukava niin siitä huolimatta tämä tuntuu tosi pahalta. Se, että tämä mies kohtelee minua näin huonosti. Se, että suostun moiseen. Ja se, mitä teen miehelleni hänen selkänsä takana.

Sähän oot itekin vakipano, et mitään muuta. Kyllä sun olis pitäny jo ihan alusta asti miettiä enemmän sitä mitä sä teet sun lapsille kuin sitä mitä sä teet itelles tai miehelles. Oma jännittävä seikkailu on tärkeempää kuin lasten ehjä koti. Pitäis varmaan alkaa uskoa helvettiin että vois toivottaa sun kaltaset ihmiset sinne.

Toisaalta toi teksti oli minusta niin lapsellisen kuulonen että veikkaisin enempikin että ap on tylsistyny teini eikä perheenäiti.

1. seksistinen on eri asia kuin seksiä sisältävä, onko panosi siis sovinistinen sinua kohtaan?

2. sekstailu = suutelu, sekstailla | Urbaani Sanakirja

3. Sanot ettet itse halua toisesta miehestä mitään vakavampaa, ja sitten sanot että pelkäät meneväsi rikki tässä kun hän haluaa sinusta vain seksiä. Täh?

4. Sanot että et kadu tekojasi yhtään etkä pode huono omaatuntoa, mutta et halua liittonne rikkoutuvan, eli millä perusteella miehesi voisi antaa anteeksi toimintasi kun se tulee ilmi?

[QUOTE="Hömelö";29899187]Sähän oot itekin vakipano, et mitään muuta. Kyllä sun olis pitäny jo ihan alusta asti miettiä enemmän sitä mitä sä teet sun lapsille kuin sitä mitä sä teet itelles tai miehelles. Oma jännittävä seikkailu on tärkeempää kuin lasten ehjä koti. Pitäis varmaan alkaa uskoa helvettiin että vois toivottaa sun kaltaset ihmiset sinne.

Toisaalta toi teksti oli minusta niin lapsellisen kuulonen että veikkaisin enempikin että ap on tylsistyny teini eikä perheenäiti.[/QUOTE]

En ymmärrä, miksi se koti pitäisi lapsilta rikkoa, vaikka äiti ja isä käyvätkin välillä tyydyttämässä muualla seksuaalisia tarpeitaan. Ihme ahdasmielisyyttä.

[QUOTE="noh";29899226]no joko se on totta tai sitten sä olet valehdellut mulle. niin, MULLE, ihan henk. koht. mulle. että varmaan itsekin haluat että pidän suuni supussa.[/QUOTE]

En ole valehdellut asiasta kellekään. Totuuden minusta saa sanoa, eihän se muutu tekemättömäksi vaikka sitä salailtaisiin.

[QUOTE="noh";29899267]ei muutukaan. mutta saat itse kertoa muille asiasta jos siltä tuntuu, jätän sen sun päätettäväksi. ei ollut muutenkaan tarkoitus jankata siitä mitä tiedän, kunhan vaan kommentoin tähän ketjuun liittyen sinun omaa tilannettasi...[/QUOTE]

Kuulostaa kummalliselta että haluat vihjailla asiasta josta et sittenkään tainnut ihan kaikkea tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja älänyt;29899218:
En ymmärrä, miksi se koti pitäisi lapsilta rikkoa, vaikka äiti ja isä käyvätkin välillä tyydyttämässä muualla seksuaalisia tarpeitaan. Ihme ahdasmielisyyttä.

Käännetäänpä niin päin, että aika vapaamielistä jos puolison harkittu ja pitkään kestävä pettäminen on ok, samoin valehtelu ja se ettei sitä edes kadu. Jos ap:n juttu on tosi, tuskin tuota parisuhdetta enää kunnolla korjataan. Kyllä sen katkeruuden ja vihan lapset kotonaan aistii vaikka ei eroa tulisikaan.

[QUOTE="noh";29899355]en mä nyt mitään sentäs tässä uhkaile. :D[/QUOTE]

Kyllähän sä tähän uhoat kirjoittavis, uhoat tietäväsi. Kerro kuka olet, niin tiedän miten jatkossa sinuun tulen suhtautumaan.

Kyllähän sä tähän uhoat kirjoittavis, uhoat tietäväsi. Kerro kuka olet, niin tiedän miten jatkossa sinuun tulen suhtautumaan.

kunhan sanoin että tiedän kaiken mitä olet mulle kertonut. sanotaan nyt tässä vielä selkeästi, että en kyllä ajatellut kertoa tässä mitään mitä tiedän. saat ihan itse kertoa asioistasi jos susta siltä tuntuu. ei siis huolta, en aio kertoa mitään eteenpäin. et sinä varmaan muhun suhtautumistasi tule muuttamaan.

[QUOTE="noh";29899373]kunhan sanoin että tiedän kaiken mitä olet mulle kertonut. sanotaan nyt tässä vielä selkeästi, että en kyllä ajatellut kertoa tässä mitään mitä tiedän. saat ihan itse kertoa asioistasi jos susta siltä tuntuu. ei siis huolta, en aio kertoa mitään eteenpäin. et sinä varmaan muhun suhtautumistasi tule muuttamaan.[/QUOTE]

Luultavasti kyllä tulen kunhan kerrot kuka olet. Et ainakaan kovin hyvältä tyypiltä vaikuta. On vain muutama joille olen kertonut koko jutun, kun ovat kysyneet.

Niin... En usko että sinä olet mitään ap:n tapaista tehnyt mutta oliko sulla jossain vaiheessa joku ihastuminen tms? Korjautuiko teillä kuitenkin kaikki kuntoon?

Ilmeisesti ap:n miehelle tuo asia ei ollut maailmanloppu, mehän emme tiedä mitä siellä suhteessa on taustalla ja miksi asiat on pettämiseen johtaneet.
Hyvinkin voi olla että liitto jatkuu, kenties vahvempana kuin aikaisemmin vaikka jyrkkä näkemys ulkopuolisilla olisikin ettei mitään ole tehtävissä.