V
vierailija
Vieras
Onko Pete Parkkonen mielestänne hyvän näköinen? Mielestäni hän on nykyään erittäin hurmaava jantteri, nuorempana oli makuuni turhan ”söpö”. N27
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä video, onko sekin artisti?Katsoin aiemmin videon Peten isästä, jonka jälkeen Pete on ollut evvk. Myös Linda on alkanut tökkiä.
Australian Delta vaikuttaa fiksulta tyypiltä.
Ite oot kun toista haukut.Sottaisen oloinen
Sottaisuus tai kauneus on katsojan silmissä eikä sitä voi muuksi muuttaa!Ite oot kun toista haukut.
Olen jo täysin kyllästynyt ja tympääntynyt Suomen viisuun vaikka olen kuullut siitä vain pätkän.
Vauva av:lla on hauska ketju Erikan Vikmanin pyllyasusta./korjaus
Paitsi ettet korjannutOlen jo täysin kyllästynyt ja tympääntynyt Suomen viisuun vaikka olen kuullut siitä vain pätkän.
Vauva av:lla on hauska ketju Erikan Vikmanin pyllyasusta./korjaus
Ei Rummo-jankkaajan kapasiteetilla ymmärretä vaikeita asioita. Rummikselle omien viestien korjaus on ylivoimainen haaste.Paitsi ettet korjannut
Aloittaisit omistasi. Väität että korjasit ja mikään ei kuitenkaan muuttunutEi Rummo-jankkaajan kapasiteetilla ymmärretä vaikeita asioita. Rummikselle omien viestien korjaus on ylivoimainen haaste.
Korjaan vain yhden kirjaimen virheitä. Kännykkäni ei aina niistä huomauta vaikka on oikoluku. Normaalit lukijat eivät piittaa niistä, mutta sinun eli Super-Setiksen käninän takia korjaan virheeni.Aloittaisit omistasi. Väität että korjasit ja mikään ei kuitenkaan muuttunut
Ymmärryksesi on kyllä hälyttävällä tasolla!
Sääliksi käy nuoria naisia, jos Pete on heidän suosikki.Voisko mummot ja papat ja sedät ja muut pysyä pois tappelemasta edes yhden illan PETE-ketjusta pliis?!