Pettääkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Mistä voi päätellä pettääkö tyttökaveri? En epäile mitään vakisuhdetta mutta pelkään että baari-illat luisuvat toisinaan väärille urille. Joskus on jo etukäteen sovittu että jää yöksi tyttökaverinsa luokse mutta yleensä tarkoitus on tulla kotiin. Toisinaan (joka kolmas kerta ehkä) jää kuitenkin yöksi tyttökaverilleen. Milloin saan tekstarin, milloin soiton, joskus en mitään tietoa ennen aamua. Syyt ovat mitä moninaisemmat. Pari kertaa on ollut niin humalassa ettei ole päässyt kotiin vaan on talutettu kaverille (krapula ei kuitenkaan ole näyttänyt tavallista pahemmalta). Muutaman kerran on järjestetty jatkot joita ei ole halunnut missata. Kerran on ollut niin pitkä taksijono ettei huvittanut lähteä jonottaa vaan käveli kaverille joka asui vieressä. Kerran olivat rahat loppu, tällöin kävin hakemassa aamupäivällä kaverilta jossa siis todella oli. Kerran halusi lohduttaa kaveriaan joka oli aivan maissa koska tämä oli riidellyt poikakaverinsa kanssa. Kerran vaan sanoi että oli halunnut jatkaa juttelua tyttökaverinsa kanssa valomerkin jälkeen.

Tätä suunnitelmien vaihtumista on tapahtunut nyt jo about kymmenen kertaa. Mitä merkkejä kannattaisi tarkkailla jotta voin saada varmuuden? En haluaisi lähteä syyttelemään ilman kunnon faktoja.

Onko tyttöystävän käytös muuttunut?Oletko huomannut eroa siinä miten hän katsoo,koskettaa tai suutelee sinua?Entäpä onko seksuaalinen käyttäytyminen muuttunut radikaalisti viime aikoina?Jos vastasit myöntävästi joihinkin näistä,niin syytä epäillä ettei kaikki ole kohdallaan.

Joskus käy niin, ettei koskaan saa selville pettääkö toinen vai ei ja aina sitä ei tarvitse edes tietää. Mutta ajatellaampas lähtökohtia: kyllä tuollaisella käytöksellä jo voisit alkaa miettimään onko yhdessäolemisessa mitään järkeä. Kun toinen noin kovasti haluaa omilla teillä kulkea voi pettäminen tavalla tai toisella tulla jossakin vaiheessa eteen. Ajatteleppa itsekkin millaista baarikulttuuri on....Ja toisekseen kun kaverit ovat niin tärkeitä mihin sinä hänen maailmassaan sijoitut?

Jos sinua epäilyttää, niin epäilemisen aihetta varmaan on !

Asutteko kaukana baaripaikoista?

Onko sinulla tarve matkan takia jäädä kaverille yöksi vai onko helppo päästä kotiin asti?

Jos tyttösi pyytää sinua hakemaan aamupäivällä (tietenkin se on jo siinä vaiheessa palannut kaverille tai on ollut siellä jopa yön yli seuralaisensa kanssa), niin mikä esti häntä pyytämästä sinua hakemaan jo illalla?

Mitä sinä teet baarireissujen aikana? Oletko itsekin viihteellä vai selvinpäin ja valmiina hakemaan tyttösi kotia? Ihmettelen, jos hän ei tuota mahdolisuutta käytä.

Jos haluat varmistua asiasta, etkä halua itse lähteä samaan baariin muina miehinä katselemaan touhua, koita saada joku muu tarkkailemaan tilannetta tai jopa yrittämään iskeä tyttöäsi. Eiköhän sitten selviä, mitkä tyttösi motiivit yöreissuille ovat.

Ei tämä palstakaan sinulle faktoja anna.mutta sanoisin,että pettää ja kusettaa sinua.
Parasta olisi saada varmuus,vaikka kyttääminenkään ei ole suositeltavaa,mutta joskus ihan tervettä.Palkkaa joku tekmään se sinun puolesta.kaikista tympeintä on elää epätietoisuudessa.
Voit tietenkin kysyä suoraan ja sanoa,että epäilet..

Minä myös olen sitä mieltä, että miksi vaivaat päätäsi moisella. Anna tytön mennä, jos haluat kunnon suhteen, niin siihen ei kuulu tuollainen baareissa hilluminen yksistään, eikä usein tyttöjenkään kanssa. Ei anna hyviä lupauksia tulevasta.

Joskus baaritkin ovat paikkoja, joissa voi vaikkapa tutustua uusiin ihmisiin. Motiivina ei välttämättä tarvitse olla pettäminen . Uskaltaako kaverisi puhua sinulle vai oletko kenties niin mustasukkainen tai omistushaluinen, että ei.

Jos keskusteluetäisyyttä tai -kykyä ei ole, niin suosittelen, että molemmat katselette vähän laajemmin maailmaa.

Kuulostaa hieman samalta kun minä seurustelumme alkuaikoina (olen samanlainen edelleen, mutta iän karttuessa ei jaksa niin lähteä ulos).

Olen todella impulsiivinen ja lähtiessä minun on vaikea sanoa, koska tulen takaisin - jos ei innosta, tulen alkuillasta, jos taas on hyvä meininki, tulen viimeisellä bussilla (en juuri käytä takseja ) tai jään jonkun tutun luo yöksi. Mistä ihmeestä sitä voi lähtiessä tietää, tuleeko vastaan jotain kamuja, joita ei ole nähnyt aikoihin, lähteekö bilekone käyntiin vai alkaako vaan väsyttää... (ihan illasta kiinni - joskus tosi pirteänä lähteneenäkin alkaa tympiä heti ja joskus taas melko väsyneenä piristyy kummasti ja jaksaa aamuyöhön - yleensä kuitenkin niin, että jos väsyneenä lähtee, niin ei kauan huvita hillua. ) Tyttöystäväsi syyt jäädä kaupungille kuulostavat minusta tutuilta ja hyvin uskottavilta - kaikki noista on tapahtunut minullekin kerran tai useammin. Ehkä tyypillisin minulle on tuo, että tahdon jutella kaverin kanssa henkilökohtaisia juttuja yötä myöten.

Koska mies kuitenkin haluaa yleensä jonkin kotiintuloarvion, eikä ole kauhean tyytyväinen ""tulen sitten kun tulen"" -arviooni, heitän jotain ja ilmoitan sitten myöhemmin, jos en tulekaan kotiin tai tulen myöhemmin.

Hieman minua hävettää, etten pysty pitämään sopimuksista kiinni, mutta kun toisaalta ""sopimus"" ei ole tässä tapauksessa kahden kauppa, vaan mies haluaa jonkin kotiintuloajan ja vedän sen hatusta.

Joskus mies oli tosi nyreissään (ei mustasukkaisuuttaan vaan periaatteen vuoksi), kun aikatauluni venyvät ja paukkuvat, mutta sopeutui sitten.

En petä, en ole pettänyt. En edes harkinnut asiaa. Mutta jos mieheni olisi mustasukkainen, hän kyllä saisi liiankin kanssa syitä vainoharhaisuuteen. Jo ihan siitäkin syystä, että minulla on paljon mieskavereita ja jään joskus myös heidän luokseen yöksi.

Minusta ongelma on sinun korviesi välissä. Jos on pettääkseen, niin sitten pettää, etkä sinä voi sitä tietää. Voit vain luottaa tai jatkaa vainoharhailua.

Se, mitä tyttöystäväsi kyllä voisi tehdä, olisi ottaa tavakseen ilmoittaa puhelimitse, kun näyttää, että kotiintulo viivästyy. Se on reilua siksi, että toinen ei sitten huolestu, että onko sattunut esim. onnettomuus. Tosin, jos olet kitisevää ja vinkuvaa sorttia, voi soittaminen olla ikävää ja jää siksi tekemättä. Mieheni joskus aloitti täsmällisyys-saarnansa ilmoittaessani myöhästymisestä ja siksi lähetin pitkään pelkän tekstiviestin - en jaksa kuunnella mäkätystä ja pilata iltaani. Nykyään suhtautuminen on huomattavasti kypsempää kummallakin osapuolella.

jepejep. tuossa hyvä syy olla koskaan menemättä baariin missä kukaan arvelee sinun olevan. Oletko kenties uteliaisuuttasi käyttänyt samoja metodeja miuhinkin kun omaan rouvaasi?

Luulen että ei. Itse nimittäin on samoja tapoja tullut vanhemmiten (nyt 26). NUorempana vedin aina hirveitä lärvejä etteio jatkoille tarvinnu edes yrittää lähteä, nykyään saatan tosiaan lähteä seka porukalla tai jonkun tyttökaverin kanssa.

Mieheni taas on toiminut aina noin. Nyt ollaan sovittu että viim. sitten on ilmotettava vaikka tekstarilla jos suuntaa johonkin muualle kuin kotiin. (tää lähinnä siks ettei tarvi huolestua että onko sattunut jotakin, nukun huonosti jos mies ei tuu ""sovittuun"" aikaan kotiin).

Aika harmillista että ihmiset ajattelevat että kannattaako tollasessa tilanteessa edes oll yhdessä! HERRANJUMALA eikös se ole niin että kaikki elävät omaa elämäänsä, suuri osa vainelää sen yhdessä jonkun kanssa. Toki toinen täytyy ottaa huomioon, mutta en kyllä lähetisi rajoittamaan toisten elämää. Nämä asiat vain täytyy tehdä yhdessä selväksi.

Varmuudella voi tietää vain jos on kovia todisteita. Käyttäytyminen ei aina kerro kaikkea, ja voi johtaa juurensa monesta asiasta.

Minulle pettäminen suhteessa ei koskaan ole sinällään ollut se iso musta mörkö, vaan rehellisyys. Jos suhteessa tahdotaan olla, on oltava yhteisymmärrys siitä mitä sopii tehdä ja mitä ei, ja missä ei astuta toisen varpaille. Kun tämä asia on kunnossa, ei tarvitse epäillä...

Minä olin edellisessä suhteessa petetty osapuoli. Kuvioon kuuluivat ""tyttöjen illat"" baarissa, ja yöksi jääminen niinikään. Näin jopa valokuvan tällaisesta naisen kaverista, jonka luona öitään vietti, ja nimikin oli naisen. Mitään epäilyksen aihetta ei ollut, mutta hieman kannoin huolta hänen menemisistään silti, koska hän tuntui antavan liian paljon painoarvoa näille reissuilleen. .

...kas kummaa, muuta kautta (pikkulinnut lauloivat) sain selville pettämiskuvioita, ja selvisi, että naisen kaverin nimi onkin sukunimi, ja YLLÄTTÄVÄÄ kyllä, nainen onkin mies, vaikka kuvassa aivan naiselta näytti. Kaikki on mahdollista. Laitoin suhteelle pisteen, en pettämisen, vaan epärehellisyyden takia. Pettäminen ei tuntunut minusta missään vaiheessa pahalta, vaikka toki sukupuolitaudit ja muut käväisivät mielessä. Mutta valehtelevan naisen kanssa en halua yhteistä elämää suunnitella.

Nykyisessä suhteessani nainen on entistä menevämpi, ja viihtyy kavereiden kanssa klubeilla. Hän on kuitenkin oma-aloitteisesti ehdottanut, että haen hänet aina kellonajasta riippumatta kotiin nukkumaan, koska ei ole mitään syytä sille, että hän jäisi muualle. Kyllä tyttökaveritkin varmaan tällaisen ymmärtävät, että pariskunta haluaa nukkua yhdessä. Minä en ole kokenut millään tapaa hankalaksi hypätä autoon kahden tai jopa neljän aikaan yöllä hakeakseni naisen kotiin.

Eli vaikka minulle jäi arpia valehtelevasta naisesta, ja nykyinen tahtoo bailata myöhäänkin yöhön, en tee asiasta enää niin helposti ongelmaa, koska tiedän että hän haluaa nukkua vain minun kanssani.

Valehtelu on aina pahinta. Sen taakse kätkeytyy usein paljon enemmän kuin osaa arvailla.

pettää/ei petä-pettää/ei petä-petä/ei petä-

Mitä väliä??? Jos se ei loukkaa sinua ja rakastaa. Jos se ei valehtele ja pitää kiinni sovituista säännöistä silleen että sinä hyväksyt ne, niin mitä väliä???

Ei se antamalla kulu, jos hakee vain kokemuksia..

Jos se rakastuu johonkiin toiseen, niin sitten se lähtee, mutta niin sinäkin teet jos rakastut johonkin toiseen.

Yhteistyössä