Pettäjä paska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itseensä pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vaimo";24868432]Ei elämää voi ennakoida.
Mutta ap:n kannattaisi kuitenkin vielä pitää suunsa kiinni ja lopettaa tuo salasuhde. Tosta ei seuraa muuta kuin itkua ja hammasten kiristystä ja lopulta ap:lle yksinäisyys. Ap varmasti tietää sanomattakin, että leijuminen on pelkkää ihastumista ja sitä, kun saa salassa tapailla. Onhan se jännää ja saa suhteen tuntumaan niin ihanalta, mutta se loppuu. Hyvinkin pian. Arki tulee ole,maan sitä samaa tarpomista jatkossakin, koska ap:n mies ei ole millään lailla viallinen (juoppo, vaimon hakkaaja tms).

Ap:n mielestä suhde oman miehen kanssa on ollut "vain" syvää yhteisymmärrystä, kumppanuutta, luottamusta ja rakkautta. Mitä muuta sen suhteen pitäisi olla?!! :O[/QUOTE]

En mä tiedä enää mitään mistään. Ja eilen oltiin vielä niin varmoja miten tää homma hoidetaan. Laitoin äsken mailin, ettei vielä kerrokaan vaimolleen, mietitään nyt vielä, onko kuitenkaan sen arvoista. Toivon, että ehtii lukea ajoissa. En ole aiemmin kaivannutkaan mitään muuta suhteeseen. Kaikki on ollut hyvin ja on edelleen. Ihminen vain on niin tyhmä, että kuvittelee ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolen vaikka teitää ihan taatusti sen olevan samaa ruohoa! Ja silti.

[QUOTE="vieras";24868318]Miks te ihmiset perustatte perheen semmosen ihmisen kanssa joka ei sit kuitenkaan riitä!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

Koska se on "muotia" nyt kuulkaa salarakas kaikille vaan joka sormelle, ja avioero, ero, ero ero, koska MINÄ haluan, MINÄ tarvitsen, MINULLA on oikeus, MINÄ antsaitsen, MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ, muista viis!!!!
Ihmisistä on tullut kertakäyttö kamaa roskiin vaan ja uus tilalle. :(

Alkuperäinen kirjoittaja itseensä pettynyt;24868047:
Tääkin päivä tuli, jota en ikimaailmassa olisi uskonut. Olen pettänyt miestäni jo jonkun aikaa ja nyt ilmeisesti sitten hajoaa kaksi perhettä tämän seurauksena.
Ja kaikki lähti liikkeelle ihan viattomasta flirtistä ja mukavasta illanvietosta. Ja siis sen piti jäädä siihen. Pieneen hauskaa, aina silloin tällöin kun samassa seurueessa iltaa vietettiin. Kummasti vaan lähtikin käsistä ja muuttui hotelliviikonlopuiksi ja pitkiksi kaupunkiviikonlopuiksi. Ja erittäin hyvin osattiin pitää kaikilta salassa tekomme. Kunnes huomattiin ettei tästä tule mtn näin.
Että nyt pitää saada jatkaa elämää yhdessä. Ja tänä viikonloppuna kerrotaan tahoillamme puolisoillemme.
Olen aivan rikki. Tähän asti ja edelleen olen yrittänyt tehdä tekoni niin etten niillä voi vahingoittaa raikkaimpiani, lapsia ja miestä. Kaikista hassuinta koko jutussa on vieläpä se, etteä kummallakin oli ja on edelleen toimiva ja hyvä parisuhde jo olemassa. Miksi ihmisen pitää vain olla niin tyhmä, että sotkee ja pilaa jo ne oikeasti hyvät ja toimivat asiat. Tähän asti tämä on vain ollut hauskanpitoa. Nyt tekisi mieli viheltää peli poikki, sopia että tämä loppuu tähän ja jatkaa elämää oman perheen kanssa. Mutta toisaalta, kun ensimmäisen kerran elämässä on ihminen, joka saa oikeasti leijumaan metrin maanpinnan yläpuolella.

Mutta haukkukaa pois vaan, sen olen ansainnut.

En aio tuomita sinua. En halua myöskään neuvoa sinua, sinun pitää itse päättää mitä teet, mutta minä ottaisin riskin ja rakastaisin. Jos omaa puolisoa kohtaan ei ole koskaan tuntenut intohimoa, luulen, että suhteesta puuttuu jotain olennaista.

Alkuperäinen kirjoittaja itseensä pettynyt;24868047:
Ja kaikki lähti liikkeelle ihan viattomasta flirtistä ja mukavasta illanvietosta. Ja siis sen piti jäädä siihen.

Kaikista hassuinta koko jutussa on vieläpä se, etteä kummallakin oli ja on edelleen toimiva ja hyvä parisuhde jo olemassa. Miksi ihmisen pitää vain olla niin tyhmä, että sotkee ja pilaa jo ne oikeasti hyvät ja toimivat asiat.

Tähän asti tämä on vain ollut hauskanpitoa. Nyt tekisi mieli viheltää peli poikki, sopia että tämä loppuu tähän ja jatkaa elämää oman perheen kanssa.

Tässä lainaus sun ekasta viestistä. Opetus nro 1: ei kannata lähteä mukaan edes siihen pieneen viattomaan flirttiin, jos panoksena on perhe. Jossain viestissä jälkeenpäin sanot, ettet itsekään oikein tiedä mitä haluat. Vihellä siis peli poikki. Pistäkää suhde jäähylle vaikkapa puoleksi vuodeksi. Ei mitään yhteydenottoja, ei mitään kontaktia. Panostatte siihen omaan suhteeseenne omien puolisoiden kanssa. Jos teillä ei ole suhteessa muuta vikaa kuin intohimon puute, se on vielä suht helposti korjattavissa.

Kuinka kauan tätä suhdetta on kestänyt? En muista vuosimäärää, mutta olet varmasti lukenut "kuherruskuukaudesta" eli on olemassa aika, jolloin ihminen on niin ihastunut ja rakastunut, ettei ajattele asioita kovinkaan paljon järjellä. Nyt olisi kuitenkin hyvä ottaa se järki käteen ja miettiä, onko se intohimo todella kaiken tämän arvoista. Rikotte kaksi perhettä, teette lapsista avioerolapsia, murskaatte puolisonne sydämen...

Jos salarakkaasi on jo ehtinyt kertoa vaimolleen, sille ei enää mitään voi. Mutta mieti nyt vielä omalla kohdallasi. Viheltäkää peli poikki, pistäkää suhde jäähylle.

Tiedän toimineeni väärin, totaalisesti. Eikä oole mitään syytä millä oikeuttaisin tekoni. Tiedäm, että pienten lasten kanssa perheenä oleminen on sitä aikaa elämästä kun ei parisuhdettta ehkä hoideta samalla tavoin kuin pitäisi, jotta se rakkaus kestäisi tämänkin ajan yli. Meillä on kaikki loistavasti. Hyvät työt, ihana ja onnellinen perhe, ihana koti ja varaa elää elämäämme just niin kun halutaan. Samoin on myös tällä toisella meihellä, ei hänkään kaivannuty elämäänsä mitään muutosta. Ja silti kaikki vain johti tähän, siitäkin huolimatta, että koko ajan olemme ajatelleet ettei tästä seuraa mitään. Ei yhteistä tulevaisuutta eikä hajoiteta perheitämme. Koska siihen ei ole mitään tarvetta.
Siksi tunnenkin itseni huonoksi ja paskaksi nyt, tähän asti olen vain ollut mielestäni parempi äiti ja vaimo, kun olen myös saanut nauttia elämisestä, olla kerrankin haluttu ja kaivattu. Ja omakin mieheni arvostaa minua kyllä ihan riittämiin. Ihminen vain osaa olla niin helvetin tyhmä!

Tässä lainaus sun ekasta viestistä. Opetus nro 1: ei kannata lähteä mukaan edes siihen pieneen viattomaan flirttiin, jos panoksena on perhe. Jossain viestissä jälkeenpäin sanot, ettet itsekään oikein tiedä mitä haluat. Vihellä siis peli poikki. Pistäkää suhde jäähylle vaikkapa puoleksi vuodeksi. Ei mitään yhteydenottoja, ei mitään kontaktia. Panostatte siihen omaan suhteeseenne omien puolisoiden kanssa. Jos teillä ei ole suhteessa muuta vikaa kuin intohimon puute, se on vielä suht helposti korjattavissa.

Kuinka kauan tätä suhdetta on kestänyt? En muista vuosimäärää, mutta olet varmasti lukenut "kuherruskuukaudesta" eli on olemassa aika, jolloin ihminen on niin ihastunut ja rakastunut, ettei ajattele asioita kovinkaan paljon järjellä. Nyt olisi kuitenkin hyvä ottaa se järki käteen ja miettiä, onko se intohimo todella kaiken tämän arvoista. Rikotte kaksi perhettä, teette lapsista avioerolapsia, murskaatte puolisonne sydämen...

Jos salarakkaasi on jo ehtinyt kertoa vaimolleen, sille ei enää mitään voi. Mutta mieti nyt vielä omalla kohdallasi. Viheltäkää peli poikki, pistäkää suhde jäähylle.

Ollaan tunnettu useampi vuosi, jotain säätöä ollut kait aina enemmän tai vähemmän, vuoden verran ollut sitten sitä vähän enemmänkin. Kummankin puolisot tavanneet, yhteisiä juhlia kun osuu kohdille aina silloin tällöin. Olemme siis olleet erittäin kylmiä ja harkitsevia kaikissa teoissamme. Ei ole mikään pieni yhden illan kännisekoilu, vaan tarkkaan mietetty ja harkittu juttu. Mitään ei ole jätetty sattumanvaraan missään vaiheessa.
Järki sanookin että tämä pitäisi lopettaa nyt, heti ja kokonaan.

Luulen myös, että olet juuri niin hölmö, että uskot satuihin omalla kohdallasi.

Sadut on aika usein totta, mutta päinvastaisessa järjesteyksessä. Elikäs ne suudellut prinssit muuttuvat niiksi sammakoiksi ja ihanat prinsessat noita-akoiksi....

Elämä on kuitenkin tehty elettäväksi. Ja elämä on aikas pitkälti sellaista, millaiseksi sen itse tekee. Jos haluaa rikkoa kuplia ja vuoria, niin on sitten tehtävä ja kärsittävä seuraukset nahoissaan. Jokus jysähtää jättipotti toisinaan taas jää se järsitty luu käteen....

[QUOTE="aloittaja";24868504]
Siksi tunnenkin itseni huonoksi ja paskaksi nyt, tähän asti olen vain ollut mielestäni parempi äiti ja vaimo, kun olen myös saanut nauttia elämisestä, olla kerrankin haluttu ja kaivattu. Ja omakin mieheni arvostaa minua kyllä ihan riittämiin. Ihminen vain osaa olla niin helvetin tyhmä![/QUOTE]
Sulla on tasan yksi tie, jos haluat kuolivuoteelas8sehän oli sulle niin tärkee issue) ajatella eläneesi :
Jos rakastat sun mistä, jos haluut sen kanssa intohimoa ja rakkautta, niin ole alaston sen edessä, oikeasti. Näytä, mistä sut on tehty, kuka sä olet. Sä olet heikko, tehnyt virheen, et tarkoittanut pahaa, kerro miehellesi AIVAN KAIKKI jos haluat pelastaa teidän suteen ja ennen kaikkea JOS JOSKUS ITSE HALUAT OLLA IHAN OIKEASTI ONNELLINEN nimittäin tuo tie, jota nyt kuljet ei tule sua onneen viemään, ei koskaan, ei lopullisesti, ei oikeasti.
Ihmiset haluaa antaa itsestään just vaan sen Ikean kuvaston verran toiselle, kuvat, kosketeltavat sivut, kiiltävä pinta, hinnnat, mitat tällainen minä olen ota minut. Ja sitten ei anneta sielua mutta kuvitellaan, että se intohimo tulisi itsestään. Ei se tule. Ei koskaan niille, jotka eivät uskalla rohekasti myöntää irheitään ja heikkouttaan.
Mutta miksi minä tätä sinule puhun, et sinä tätä näe, etkä ymmärrä, istut sohvallesi, sipaiset tyynyä sen päällä, itket hieman, haet lohtua. Et ansaitse mitään jos et uskalla elää. Tuo pettämisleikkisi ei ole mitään elämää. Se on pakoa siitä.

• Tykkää
Reactions: Lakukisu ja Brooke
En tunne pareja jotka olisivat päässeet pettämisen ylitse ja jatkaneet yhdessä. Tunnen pareja jotka aloittaneet niin että toinen tai molemmat olleet parisuhteessa tämän uuden suhteen alkaessa. Poikkeava tuttavapiiri?

Voi sinun mies raukkaa. Olet kamala ihminen. En oikeastaan sääli miestäsi, sillä hän näkee millainen sinä olet, ja löytää varmasti parempaa, mutta sinua minä säälin! HUOH. Miesparkasi kun tuhlannut elämäänsä kanssasi.

Löysinpä näköjään tämänkin ketjuni vielä täältä.
Ihanaa ku teillä on mielipiteet. Niin on minullakin. Ja elämä elettävänä. Kaikki ei ole hyvin, vielä. Mutta tulee olemaan. Ja kas kummaa, eihän koskaa mikään mene kuin saduissa saatikaan elokuvissa! Kerroin miehelleni tekoni ja kas kummaa; vastaukseni sain ihan samaa paskaa päin omaa näköä! Että juuri näin. Sitä saa mitä tilaa. Olkaahan onnellisia kaikki te suuresti viisaat.

[QUOTE="aloittaja";24941389]Löysinpä näköjään tämänkin ketjuni vielä täältä.
Ihanaa ku teillä on mielipiteet. Niin on minullakin. Ja elämä elettävänä. Kaikki ei ole hyvin, vielä. Mutta tulee olemaan. Ja kas kummaa, eihän koskaa mikään mene kuin saduissa saatikaan elokuvissa! Kerroin miehelleni tekoni ja kas kummaa; vastaukseni sain ihan samaa paskaa päin omaa näköä! Että juuri näin. Sitä saa mitä tilaa. Olkaahan onnellisia kaikki te suuresti viisaat.[/QUOTE]

Siis miten niin tuli samaa päin näköä? Onko miehelläsikin ollut suhde jonkun toisen kanssa? Vai oli muuten vaan hautonut eroa?

Luin ketjun vasta äsken ekaa kertaa. Siltähän tuo kuulosti, että aviomieskin on pettänyt tahollaan? Toisaalta eikö se sitten ole helpotus aloittajalle, ei tarvitse yksin olla syyllinen. Ja ehkä se suhde ei niin täydellinen ollut, jos molemmat on päätyneet pettämään.

Ap saa ansionsa mukaan, kun pääsee elämään sitä paskaa, mitä hajotetun pikkulapsiperheen arki on. Hyvää matkaa kivikkoisella synkällä polullanne. Toivottavasti oli edes hyvät kyydit,että kannatti.

Ps. Se himo laantuu heti nyt, kun salassa paneskelun jännittävyys katoaa. Muututte tylsäksi säälittäväksi uusioperheeksi.

Yhteistyössä