Pettämisestä taas

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierestä seuraava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierestä seuraava

Vieras
Jos mies pettää ja syyksi sanoo että tämän toisen kanssa on helppo puhua ja seksikin on mahtavaa ja ei voi luvata ettei enää tätä "toista" näkisi. Niin miksi nainen ei halua erota vaan alentaa itteeään roikuumalla tässä miehessä ja rukoilemalla ettei tätä jättäis?
 
Nainen varmaan pelkää olla yksin. Varsinkin jos ei ole koskaan ollut yksin. Kyllä mäkin pelkään jäädä yksin, paljon, mutta mieluummin yksin kuin paskassa suhteessa. Se on riippuvainen siitä ukosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En mä ainakaan keksi yhtään syytä tollaselle. Ei kai kukaan noin tee?

Voi kuule, kyllä tekee. Myöntää vielä itse ettei aina jaksa kuunnella miestä ja että seksikään ei oikein maistu. Lisäksi vannottaa että jos eroavat niin mies ei saa olla tän toisen kanssa. Uhkaa itsemurhalla yms. lapsellista.
 

Yhteistyössä