Pettämisestä! (ystävät ja ystävät..)

Hellun martta

Jäsen
16.05.2006
455
0
16
Kittilä
Oletteko olleet tilanteessa jossa olette tienneet miehen ystävän pettäneen omaa tyttöystävää/avovaimoa/aviovaimoa?

Minä olin hieman järkyttynyt kun eräänä juhannuksena festarilla, miehen "paraskaveri" katosi aivan tuntemattoman naisen kanssa tämän telttaan. me tiesimme missä tämä mies oli, mutta emme kertoneet tyttöystävälle. Seuraavaksi huomasimme että miehen toisen ystävän avovaimo katosi vieraan miehen telttaa. tästäkään ei puhuttu.
Kävin mieheni kanssa silloin keskustelun ystävyydestä ja Ystävyydestä. No tämän miespettäjän parisuhde päättyikin vielä samana kesänä ja tuon toisen kaverin parisuhde vuotta myöhemmin. Jos olisi minun ystävistäni ollut kyse niin olisin avannut suuni, mutta kun oli miehen ystävistä niin ajattelin ettei asia kuulu minulle. nykyään kyllä puuttuisin asiaan.

Hmm..Mielestäni sinä teit oikein..Ne oli miehesi ystäviä, niin silloin hän päättää mitä tehdää..kerrotaanko vai ei.. Tietenkin asia on eri jos oikein hyvin ystävystyt, esim miehesi parhaan ystävän tyttöystävän kanssa, silloin voit itse päättää kerrotko vai et..
Jos olisi omista ystävistä kyse niin silloin kertoisin tottakai...
Tämä minun mielipide..