Pettämiskyselyä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marsa

Vieras
Voisitko antaa miehellesi pettämisen anteeksi ja missä tilanteessa?! Jos sinua rakastaisi ja seksin takia olisi vain pettänyt eikä haluaisi tämä toisen naisen kanssa mitään suhdetta.

Mua ei onneksi ole petetty, joten en tiedä, mitä todellisessa tilanteessa tekisin, mutta tällä hetkellä olen sitä mieltä, että se olis kerrasta poikki. Mun mielestä suuteleminenkin toisen kanssa on väärin ja pettämistä.

No ainakaan en voisi antaa anteeksi jos vain seksin takia olisi pettänyt. Ällöttävää. Ällöttävintä on, jos toinen sanoo, ettei se merkinnyt mitään. Jos olisi rakastunut tai ihastunut, voisin ymmärtää jollain tasolla. miksi tehdä jotain, joka ei muka merkitse mitään?

ehkä,jos olis tosiaan vaan sellanen yhden yön pano eikä mitään tunteita mukana...
mutta unohtaa en vois koskaan joten luulenpa että siitä sitten ero ennemmin tai myöhemmin tulis,jossain riitatilanteessa esim asia vois tulla aina esille ja sitä tuskin jaksais kumpikaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Mua ei onneksi ole petetty, joten en tiedä, mitä todellisessa tilanteessa tekisin, mutta tällä hetkellä olen sitä mieltä, että se olis kerrasta poikki. Mun mielestä suuteleminenkin toisen kanssa on väärin ja pettämistä.

jättäsitkö myös suutelusta toisen naisen kanssa?

Saanko jatkaa aiheesta ja kysyä oman kysymykseni?

Entä jos miehesi on yrittänyt pettää? Mitäs sitten?
Eli halunnut jotain tiettyä naista tai vaikka vaan jonkun ihan kenen
tahansa naisen? Hetkeksi/yöksi/petikumppaniksi? Miten tähän suhtaudutte? Siis mies ei olisi pettänyt harrastamalla seksiä?
Pettämistä?

ei löydy syytä millä sen voisi anteeksi antaa. kaikki millä sitä voisi edes yrittää selittää, on maailman huonoimpia tekosyitä. se on pitkälti ainoa asia mitä en koskaan voisi antaa anteeksi, juuri sen takia ettei sitä voi puolustella millään. minun kantani on se että jos ukko on niin arkajalka ettei voi erota ennen kuin menee vieraisiin ja suoraan sanoa jos ei minun kanssani huvita olla, niin semmoinen ei ole MIES ja voin sitten vaikka ostaa erolahjaksi hänelle mekon =)

ja vieras mindyn kysymykseen: jos kuulisin että edes halua olisi pettää tai koittaisi sitä niin pistäisin pillit pussiin ja ero. koska jos on halua, on yritystä ja kyllä varmasti jollain kerralla nappaisi... ihmiset ei ole sokeita: kyllä miehet katselevat naisia ja naiset miehiä. kehuvatkin niitä, mutta ei se tarkoita olisi valmis pettämään tai edes haluaisi pettää, eli en tarkoita olisin tyhmä ja ukkoni ei ikinä näkisi muita kauniita naisia ja varmasti näkee satoja kauniimpiakin ja saahan sitä katsella mutta koskea ei saa eikä yrittää koskea.

Olen antanut, ja samalle miehelle useasti. Tiedän et kun mieheni on kännissä niin hänellä ei ole mitään tolkkua minkään asian suhteen, ja kaikki nämä pettämiset ovat tapahtuneet alkoholin vallitessa. Joten siksi olen antanut anteeksi, mut nykyään vaadin raivoraittiutta, ja mies pyrkii siihen koko ajan.

hmm..vaikeita asioita ja kun vielä lapsi tulossa......sen ainoan kerran ja humalassa kun meillä oli kriisi(hänen mielestä meillä oli silloin tauko) kai meillä sitten oli....

Alkuperäinen kirjoittaja marsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:

jättäsitkö myös suutelusta toisen naisen kanssa?

No jos suuteleminen mun kanssa ei riitä, niin miksi jäisinkään?

todennäköisesti en voisi antaa anteeksi. luulen että asia palaisi aina ja aina uudelleen, jos meille ilmaantuisi muita ongelmia. vetoaisin siihen aina, itseni tuntien...

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Todennäkösesti voisin. Anteeksiantaminen on jalo taito. Anteeksi voi antaa, mutta kaikkea ei voi unohtaa.
Mutta onko anteeksianto täydellinen, jos ei voi unohtaa? Eikö juuri se muistaminen ole merkki siitä, että kantaa kaunaa asiasta? Jos oikein todella on antanut anteeksi, pystyy myös unohtamaan.

On annettu anteeksi ja saatu anteeksi, tuommoisetkin asiat. Kriisejä kriisien joukossa, kyllä niitä on tähän 17 vuoteen mahtunut.

Itse asiassa tässä vaiheessa suhdetta alkaa olla jo sen verran vainoharhainen, että jos kovin monta vuotta menee jotenkin liian onnellisesti, niin alkaa miettiä mitä kovin pahaa on seuraavaksi tulossa... Ja nyt on jostakin vuodesta 2003 ja siitä, kun toivuin leukemiasta, lähtien ollut kaikki liiankin hyvin.

Piika-äiti

Yhteistyössä