Pettikö puolisoni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä tuo kirjoittelu aina niin vakavaa ole, sanon minä, joka olen meilannut muutaman perheellisen äijän kanssa. Se on tuonut ajanvietettä ja pientä piristettä arkeen, tuo mukavaa vaihtelua ja säpinää normaaliin eloon. Tarkoituksena ei ole ollut mikään muu kuin pieni iloittelu ja molemmat ollaan se tiedetty. That's all.

Alkuperäinen kirjoittaja ohjetta:
Nyt kyllä pakkaat laukkusi ja jätä se sika. Mene vaikka jonnekkin muutamaksi päiväksi, niin saa emo harkita että mitä elämältään haluaa.

Tuollainen poislähteminen ei ole sopiva ratkaisu, kun perheessä on lapsia. Yleensäkään ihmisten ei tarttis mitään säätöjä alkaa tekeen, kun on yhteisiä lapsiakin. Ihmiset on itsekkäitä paskoja, eivätkä ole ansainneet yhtäkään lasta tai puolisoa!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Not God:
Nyt kyllä pakkaat laukkusi ja jätä se sika. Mene vaikka jonnekkin muutamaksi päiväksi, niin saa emo harkita että mitä elämältään haluaa.

Tuollainen poislähteminen ei ole sopiva ratkaisu, kun perheessä on lapsia. Yleensäkään ihmisten ei tarttis mitään säätöjä alkaa tekeen, kun on yhteisiä lapsiakin. Ihmiset on itsekkäitä paskoja, eivätkä ole ansainneet yhtäkään lasta tai puolisoa!!!!!

Ei sitten mennyt kyllä jakeluun, että tämä oli heitto teille, jotka ITSE JAATTE TÄMMÖISIÄ VIESTEJÄ HETI KUN KYSEESSÄ ON NAINEN, JOTA MIES ON PETTÄNYT. Nyt kun kyseessä on mies, niin johan on eri ääni kellossa
:|

Alkuperäinen kirjoittaja Not God:

Ei sitten mennyt kyllä jakeluun, että tämä oli heitto teille, jotka ITSE JAATTE TÄMMÖISIÄ VIESTEJÄ HETI KUN KYSEESSÄ ON NAINEN, JOTA MIES ON PETTÄNYT. Nyt kun kyseessä on mies, niin johan on eri ääni kellossa
:|

Rankkaa on, mutta eikö ole hyvä, että asia tuli esille nyt ennenkuin mitään konkreettista ehti tapahtua? Nyt puolisosi tuskin menee ja hyppää tämän miehen kanssa sänkyyn. Olihan tuo tietysti ajatuksen tasolla pettämistä, mutta kuitenkin loivempi asia kuin fyysiset teot.

vaimosi on kyllästyny arkeen ja luulee kyllästyneensä sinuunkin. onko yhdessäolonne ollut jo pitkään samantyyppistä, yllätyksetöntä? romantiikka vähissä?

Kyllä sinun pitäisi saada lapset jonnekin hoitoon ja istua vaimon kanssa juttelemaan ihan rauhassa, ilman keskeytyksiä. ehkä terapeutilla, että molemmilla turvallinen olo eikä maltti mene. vaimosi tarvitsee tunnustaa ihan kaikki mitä on sen miehen kanssa tehnyt ja miksi. sitten on sinun asiasi punnita pystytkö antamaan anteeksi. tai ehkä vaimosi oikeasti haluaa erota ja alkaa yhteiselämän toisen miehen kanssa, mutta ei niin paljon halua sinua loukata että saisi sen sanotuksi.

koita saada vaimosi juttelemaan. voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja Räntäntänttä:
MIelestäni on pettämistä. Henkisellä tasollakin voi pettää ja jos sen puoliso saa tietää menee luottamus.

Voimia sinulle :flower: :hug:

Todellakin olen yrittänyt kokopäivän jutella hänen kanssaan, mutta aina tulee se kuuluisa vastaus: Ei mun tartte sulle mitään vastata, että miks mä tein näin.
Ja erotakkaan en halua, sitähän hän juuri kerjää ja olisi hänelle lottovoitto, silloin juuri pääsisi sen ihastuksensa luo Seinäjoelle!
Ajattelin kyllä mennä sunnuntaina mökille ajattelemaan ja miettimään vaihtoehtoja.
Niin, olen yllättänyt häntä kerran pari kuussa ostamalla hänelle kukkia sekä siivonnut asunnon perusteellisesti, muutenkin olen yrittänyt olla hyvä mies/isä.
Erotiikkaa...nii, mikäs se nyt olikaan, no okei, kerran pari kuussa sitä saa... säälistä!

Sä löydät vielä sen elämäsi naisen. Tuo on pettämistä ja se siitä. Ei kuulosta et suhteessa olis kaikki kunnossa jos toiselle vastataan "V*·ttu älä valehtele" tai muuta vastaavaa. Oli miten oli, koittakaa järjestää asiat lasten kannalta parhaalla tavalla...unohtamatta itseänne tietenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Sä löydät vielä sen elämäsi naisen. Tuo on pettämistä ja se siitä. Ei kuulosta et suhteessa olis kaikki kunnossa jos toiselle vastataan "V*·ttu älä valehtele" tai muuta vastaavaa. Oli miten oli, koittakaa järjestää asiat lasten kannalta parhaalla tavalla...unohtamatta itseänne tietenkään.

Niin juuri, mielestäni se on pettämistä, hän sanoikin minulle että onneksi sain hänen touhunsa selville, muuten hän ei tiedä että kuinka pitkälle olisi mennyt ihastuksensa kanssa!
Sanoin hänelle että olen tekemässä varmaankin jonkin sortin ennätystä, olen seurustellut kolme kertaa erittäin vakavasti ja jokainen naisistani on pettänyt minua!

PS: Tuo ei ollut ensimmäinen kerta kun ihastuu, tämä on vain paljon pahempi kuin edellinen kerta!

Koitan nyt ajatella siaa naisena...itselläni on kyllä ollut vaiheita, kun "piristän" itseäni pienellä flirtillä toisen kanssa, mutten ikinä tekis mitään tai edes antais niin ymmärtää. Naisella tollaset touhut on jotenkin vakavemmin otettavissa, kuin taas miehellä vois ajtella, että silläkin hetkellä puhuu alapää, kun alkaa kuumia viestejä heittelemään. Eli siis, että mies voisi(ei kaikki!) tehdä tollasta vaan tyhmyyttään ja olis pian häntä koipien välissä. Nainen taas harkitsee ja on aina vakavissaan. Mutta toivottavasti sunkin vaimo nyt hakee vaan tätä "piristystä" ja huomaakin pian, että sen parhaiten saa vaalimalla suhdettaan lastensa isään. Luultavasti hän on vain sokaistunut sen jännittävän tunteen kanssa, että on joku joka ihailee häntä, joku vieraampi. Olet kait hänelle liian tuttu ja turvallinen. Mutta loppupeleissä se turvallinen on se paras. Se, millä keinoilla hän sen huomaa, niin siihen pitäs puuttua. Ei ole hänen todellakaan sopivaa puuhailla tollasta selän takana ja halventaa suo leikkimällä viatonta ja jotenkin villiä, jonka ei tarvitse mitään selitellä. Kyllä hänen tarvitsee selitellä ja nyt vain emäntä otteeseen, että alkaa miettimään itsekkin touhujaan.

Toivottavasti saisitte asianne selvitettyä tavalla tai toisella. Kuulostaa, että vaimosi pitää sinua tossun alla ja ehkä näin onkin, koska sallit tuommoiset heitot ja mietit miten pidät vaimostasi kiinni ettei hän karkaa ihastuksensa luo!! Miksi sallit hänen pompotella noin? Miksi et laita kova kovaa vasten eli valitsemaan uuden elämän tai sinut ja lapset??
Kuule, jos hän ei ala asioita setvimään tai muuten tilanne rauhoitu, niin anna hänen mennä. Minä en katsoisi hetkeäkään semmoista puolisoa, jonka mieli on muualla ja kohtelu minuun noin tylyä. Parempi antaa mennä kuin roikkua epätoivoisesti hänessä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Meilaaja:
Eipä tuo kirjoittelu aina niin vakavaa ole, sanon minä, joka olen meilannut muutaman perheellisen äijän kanssa. Se on tuonut ajanvietettä ja pientä piristettä arkeen, tuo mukavaa vaihtelua ja säpinää normaaliin eloon. Tarkoituksena ei ole ollut mikään muu kuin pieni iloittelu ja molemmat ollaan se tiedetty. That's all.

Näin juuri! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen meilaaja:

Näin juuri! ;)

Eikös alkuperäinen kirjoittaja kertonut että naisensa suunnitteli tapaamista?
That`s all?

Ja toisilla on tapana ilotella puolisonsa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen meilaaja:

Näin juuri! ;)

Eikös alkuperäinen kirjoittaja kertonut että naisensa suunnitteli tapaamista?
That`s all?

Ja toisilla on tapana ilotella puolisonsa kanssa.

Jaa. luinkohan liian kiireellä kun en tollasista suunnitelmista nähnyt sanaakaan. Mun mielestä tuolla oli, että se mies oli mässäillyt ajatuksella yhteisestä iloittelusta jne... Mutta saahan sitä kuvitella, siihen sellainen huvimeilailu ja chattaily just perustuu!

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:

Niin juuri, mielestäni se on pettämistä, hän sanoikin minulle että onneksi sain hänen touhunsa selville, muuten hän ei tiedä että kuinka pitkälle olisi mennyt ihastuksensa kanssa!
Sanoin hänelle että olen tekemässä varmaankin jonkin sortin ennätystä, olen seurustellut kolme kertaa erittäin vakavasti ja jokainen naisistani on pettänyt minua!

PS: Tuo ei ollut ensimmäinen kerta kun ihastuu, tämä on vain paljon pahempi kuin edellinen kerta!

Sulla on ollut todella huonoa tuuria! Mä en pystyis ikinä pettämään, ei sellasen jälkeen olis varmaan enää ees minkäänlaista itsekunnioitusta jäljellä. Ja mitä mainitsit, että olet yrittäny olla hyvä mies ja isä, ja autat kotitöissä yms ja vaikutat muutenkin itse erittäin fiksulta mieheltä kun osaat tänne kirjottaa ja olisit halunnut keskustella tästä. Harva mies kykenisi noin suhtautumaan! En ymmärrä miksi puolisosi tollasta puuhailee. Toivottavasti löydät arvoisesi naisen tai saat nykyisen kanssa asiat kuntoon! Mutta uskon , että puolisosi täytyy itse ymmärtää asioita, kukaan ei voi tehdä sitä hänen puolestaan.

Joo siis molemmat heistä olivat suunnitelleet sitä tapaamista siellä jossain olevassa mökillä, viikonloppu joskus heinäkuussa...
Ja sitä kirjoittelua oli kestänyt jo yli kuukauden.
Tänään yritän vielä saada selville että miksi ja sitä rataa, eilen ei ainakaan vielä halunnut kertoa kaikkea, jos ei onnistu niin lähden itse mökille viikoksi mietiskelemään suhdettamme, noi lapset vain vaikeuttavat hieman päätöstä lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Joo siis molemmat heistä olivat suunnitelleet sitä tapaamista siellä jossain olevassa mökillä, viikonloppu joskus heinäkuussa...
Ja sitä kirjoittelua oli kestänyt jo yli kuukauden.
Tänään yritän vielä saada selville että miksi ja sitä rataa, eilen ei ainakaan vielä halunnut kertoa kaikkea, jos ei onnistu niin lähden itse mökille viikoksi mietiskelemään suhdettamme, noi lapset vain vaikeuttavat hieman päätöstä lähteä.

No jos se o viikonlopuks jonnekki mökille menos jonku tuntemattoman kans nii ei olis ainakaa meillä takas tulemista..

ota lapset mukaan sinne mökille..

Jos lähdet mökille, ota lapset mukaan. Emäntä miettiköön haluaako todella sotkea elämänsä.
Se joka pettää ja sotkee elämän lähtee. Lapset jää toiselle.
En ymmärrä, miksei voi erota ensin ja sitten etsiä toinen jos asiat on sillä mallilla. Mikään ei loukkaa toista yhtä paljon kuin pettäminen.
Ap:lle voimia.

Yhteistyössä