Peugeot-kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bones
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bones

Vieras
Kenellä sen merkkinen auto ja onko ollut luotettava.
Varsinkin kiinnostaa noi kylmäkäynnistykset.
Että miten lähtee käyntiin talvella, kun aina ei ole lohkarimahdollisuutta...
 
No talviautoksi ostettiin.
On vm-97 ja malli 106.
Eli aika pieni kauppakassi tohon Vaniin verrattuna.
Tosin onhan se taas mukava tunne, kun saa ajaa koko viikon 20e ;)
Vani kun hörppää vähän enemmän...
 
Ajelin vuosia peugeot 206:lla, eli sillä pienellä :). Hyvin pelitti, eikä vikoja ollut. auto tosin olikin uusi. Mutta tykkäsin tosiaan, mukava ajaa ja näppärän kokoinen.
 
pösö ostettiin, kokoajan jotain vikaa. Viimonen oli et ei kylmänä käynnistynyt ollenkaan. Isot rahat pistettiin huoltoon ja korjaamolle, mut vika on ja pysyy, jouduttiin ostamaan uus auto että pääsee töihin, korjataan toi sit kun on taas rahaa...
 

Similar threads

Yhteistyössä