X
x
Vieras
Minkälainen kauppakassi?
Ainoa mitä minä vaadin on, että tuuletin toimii ja että
lähtee talvella käyntiin hyvin.
Muuta ei sitten auto tarvikkaan..
Ainoa mitä minä vaadin on, että tuuletin toimii ja että
lähtee talvella käyntiin hyvin.
Muuta ei sitten auto tarvikkaan..