J
joulu
Vieras
Oon "vihjannut" miehelle jo pari kk sitten että haluaisin lampaantaljan joululahjaksi, sellaisen puhtaanvalkoisen. No se on myös vihjannut että antaa sen. Eilen sitten valitti ettei löytänyt mulle kaupasta lahjaa. Tänään meni vielä kauppaan ja soitti äsken että haittaako jos talja on keltainen. :headwall: miksei tätäkin oo voinut ajoissa hoitaa, sehän on selvä että ne parhaat loppuu kaupoista.
Ja mulle kelpaa joululahjaksi kyllä vaikka millainen talja tai mikä tahansa, vihjasin vain ja ainoastaan sen takia kun toi valittaa joka joulu ettei mulle keksi mitään mistä tykkäisin. Yksi joulu sanoin ettei se lahja ole pääasia eikä sen väkisin tarvi sitä ostaa, niin ei ostanut lahjaa lainkaan.
Turhaa valitusta, kyllä mä tuosta tykkään kovastikin kuitenkin. Hyvää joulua kaikille!
Ja mulle kelpaa joululahjaksi kyllä vaikka millainen talja tai mikä tahansa, vihjasin vain ja ainoastaan sen takia kun toi valittaa joka joulu ettei mulle keksi mitään mistä tykkäisin. Yksi joulu sanoin ettei se lahja ole pääasia eikä sen väkisin tarvi sitä ostaa, niin ei ostanut lahjaa lainkaan.
Turhaa valitusta, kyllä mä tuosta tykkään kovastikin kuitenkin. Hyvää joulua kaikille!