H
hali
Vieras
Minun on pakko kirjoittaa tänne palstalle oma tarinani. Olen seurustellut saman miehen kanssa kohta 5 vuotta, välillä mennyt paremmin ja välillä huonommin. Koskaan en ole kuitenkaan harkinnut eroa, rakastan häntä suunnattomasti. Viikonloppuna päissään sitten menin ja pussailin erään toisen miehen kanssa.Ja mitään enempää ei tapahtunut. Mitään tunteita ei mukana ollut ja tapahtuneesta iski niin suunnaton katumus. Kerroin miehelleni heti asiasta, hän tottakai järkyttyi. Nyt haluaa eron koska olen likainen huora. Hän ei usko että se jäi pelkkään pussailuun, vaikka en olisi ikinä kyennyt harrastamaan seksiä muiden kuin hänen kanssaan. En ymmärrä miten pystyin edes pussaamaan. Olin vahvasti humalassa mutta en aio käyttää sitä tekosyynä, olin itsekäs paska ja en ajatellut mitään. Nyt kaduttaa suunnattomasti, mies haluaa eron. Sanoi että vaikka rakastaa minua ei pysty enää olemaan kanssani, koska luottamus on mennyt. Mitä teen? Jos ihan totta puhutaan, tiedän että en tule kestämään eroa. Minulla on yksi lievä masennuskausi takana, ja nyt pelolla odotan että mitä tapahtuu. Eikö tälläisen suudelma-jutun pystyisi jotenkin ylittämään, ettei kaikki tämä hyvä mene tämän takia hukkaan? Ymmärrän kyllä miestäni, mutta ymmärtäisin paremmin jos olisin harrastanut seksiä, tai jos en olisi kertonut itse miehelleni. En mennyt tänään töihin ja huomasin että se on huono juttu, minulla ei ole nyt kuin aikaa ajatella omaa tekoani ja tekisi mieli kuolla pois. En kestä olla erossa miehestäni, ja joojoo tiedän että olisi pitänyt miettiä sitä aikaisemmin..
Onko teillä kokemuksia tämän kaltaisista tapahtumista? Oletteko saaneet/antaneet anteeksi vai loppuiko koko suhde? Ja kauan aikaa on mennyt, onko luottamus koskaan palannut?
Rehellisesti sanottuna jos poikaystävälleni olisi käynyt noin, että hän olisi pussannut jotain toista, olisin äärimmäisen pettynyt ja surullinen, tuskin vihainen. Mutta uskon vahvasti että pystyisin antamaan anteeksi suudelman, seksiä en pystyisi antamaan anteeksi.
Onko teillä kokemuksia tämän kaltaisista tapahtumista? Oletteko saaneet/antaneet anteeksi vai loppuiko koko suhde? Ja kauan aikaa on mennyt, onko luottamus koskaan palannut?
Rehellisesti sanottuna jos poikaystävälleni olisi käynyt noin, että hän olisi pussannut jotain toista, olisin äärimmäisen pettynyt ja surullinen, tuskin vihainen. Mutta uskon vahvasti että pystyisin antamaan anteeksi suudelman, seksiä en pystyisi antamaan anteeksi.