pieni sikiö =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -ahistaa- AHISTI=)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

-ahistaa- AHISTI=)

Vieras
moikka!

kirjoittelin tässä muutamia päiviä sitten tänne kun lääkäri (kunnallisella)ultrasi sikiötä joka huolestui siitä kun vauvalla vartalo vastasi pienempiä viikkoja (2viikkoa jäljessä) ja pelotteli kaikenmaailman kromosomipoikkeavuuksilla ym. niin,että menetimme yö unet ja olo tuli "hieman" levottomaksi...

sain vihiä täältä brunosta!varattiin aika seuraavalle päivälle ja se siis oli tänään! =)

AIVAN MAHTAVA TYYPPI !!!!ihana ihminen,todella asiansa osaava ja ihmisläheinen henkilö!
kokemus oli upea !ja paljon LOHTUA antava!!!

vauvan keskivartalon antama mittaluku oli brunon mielestä täysin NORMAALI ilmiö,mittasi ja totesi,että lapsen koko menee keskikäyrällä ja vaikka meneekin VIIKON jäljessä,niin muisti mainita,että kaikki lapset ovat erilaisa kasvunsa suhteen eikä voida olettaa,että kaikki menisivät sitä samaa käyrää.
bruno ei siis saanut vauvan vartalolle 2 viikon viivästymää.(miksi oma lääkäri sai sen sitten?hmmm..ei saanut kylläkään napavirtauksiakaan näkynään laitteellaan...)
pää ja kaikki muukin oli hänen mukaan kunnossa.

arvioi meidän TYTÖN syntyvän n.3100g.
sanoi,että tästäkin tytöstä tulee aika sirpakka(kuten esikoinen syntyessään 3000g+ultrissa aina pienempi kun viikot oli)

bruno teki tarkkaa hyvää työtä ja sai mielen oikein mukavaksi ja odotus meille molemmille taas alkoi tuntua helpottavalle ja tammikuuta odotellaan,että saadaan tyttö maailmaan =)

....saatiin ihan hillitön liuta kuvia vauvasta(joka oli aivan isänsä näköinen)ja yksi värikuvakin kasvoista.
paperille saatiin kaikki tärkeät tiedot lapsesta kuten selän ihon eheyden ja sormien+varpaiden lukumäärän +mitat ym...
ja kaiken kukkuraksi dvd:lle koko homma muistoksi!
maksoi kelakorvauksen jälkeen 145euroa.olen rahansa väärtti,ehdottomasti.

(Huomenna tosin on aika hesaan naikkarille,saas nähä mitä mittoja siellä taas saadaan...mielenkiintosta vertailla...)

lämpimästi suosittelen!!!

hyvää odotusta teille kaikille lukijoille! ja kiitos teille jotka silloin tsemppasitte minua kun surkuttelin tilannetta silloin muutamia päiviä sitten =)

Taisin minä ehdottaa tuota Brunoa sulle :o) Kiva että kokemus oli yhtä onnistunut kuin meilläkin! Häntä uskaltaa kyllä tosiaan suositella. Kävitkö siis täällä Hesassa hänen vastaanotollaan? Missä hän ottaa täällä vastaan? Minä kävin hänellä lomamatkan aikana Kuopiossa, ja kun asutaan kuitenkin Hesassa, niin seuraavaan ultraan menisin sitten täällä. Eli vinkkaapas nyt sinä vuorostasi mistä alan hänelle aikaa taas etsimään. Millä viikolla oletkaan nyt kun noissa ultrissa käyt? Minä tulen ilmeisesti aika paljon jäljessä, nyt joko rv 16 tai 17 menossa, ja kaikki nuo huolet jne voi olla vielä edessä.

En tiedä paljonko normaalisti yksityiset antavat kuvia mukaan, mutta mekin saatiin tosiaan 10 kun Brunolla käytiin. Naikkarilta antoivat 3, ja kuten aiemmin totesinkin niin aikamoinen ero on kyllä kuvien laadussa...

Niin ja käypäs ilmoittamassa sitten noista Brunon ja Naikkarin mittojen eroista. Niissähän kyllä voi olla aikamoisiakin eroja, sillä Brunon laitteet on viimeisen päälle hienoja (4D) ja Naikkarilla taas vissiin mittailevat sillä fossiilimallilla... :o)

joo,tosiaan käytiin siel hesas(asutaan hyvinkääl)osote oli kalevankatu 9A
00100 hki.puh.09-75101000.

mulla on tasan 25 viikkoa täynnä ja kuulemma 24 viikosta kannattaa käydä kun vauvan poskilla on jo kivasti pyöreyttä et kuvatkin näyttää ns.vähemmän alienilta..eli näyttää ihan mini vauvalta.
saatiin muutes 19 kpl kuvaa ja siihen sisälty 1kpl väri kuva kasvoista!
että aika runsainpuolin siis =)

hmmm...käytiin tänää siel hesan naikkaril ja joo...lääkäri oli ihan mukava ja tavallaan aika omaperäisen hassu ruottalainen!ja sano myös et vauva menee kuiteski käyrien sisäl,eli ei huolta.
mitoissa sai pikkasen pinenempiä kun bruno,mut ei niin kun täällä hyvinkäällä.
tiedä sitten miksi...laite vaiko lääkäri vaiko vauvan asento...(?)mysteeriksi taitaapi jäädä...

laitteista sen verta.et ite en meinannu saada mitään selkoa kuvasta ja lääkäri ei saanu edes sydäntä kuvaan!!!no,bruno sai nekin ja komeasti=) on kuvina ja käyrinä sydämen sykkeet ja rakenteet.
et oli kyl eroa näis laitteissa,se 21 tuumanen pieni telkka oli korkealla katossa kaukana ja kuva tosi huono.
kuvia ei haluttu kun ei niistä saanu mitään selkoa...ihme kyllä kysy et halutaanko tietää kumpaa sukupuolta vauva on,nii ei loppupelis saanu siitäkään selkoa kun kuvan laatu oli huono.(fossiilimallia siis..=))

edelleen olen sitä mieltä,et jos uudelleen tulisin raskaaksi,niin ehdottomasti menisin brunolle taas.

hyvää odotusta sullekkin =)

Me käytiin Brunolla viime talvena. Tyyppi oli 20 min myöhässä ja meininki kuin liukuhihnalla. Käynti kesti 10 minuuttia ja saatiin 4 kuvaa vaan mukaan. Totesi vaan, että poika tulee, kaikki hyvin ja onnea odotukseen.

eli kävin viikolla 24 brunolla ja aivan uskomaton tyyppi oli. olin siel noin 30 min. tutki kaiken ja kertoi ett minä voitin kun veikkasin että meille tulee tyttö ja mies sanoi poikaa.
vaavi kyll oli jo 25 viikon kokoinen mutta se on vaan viikko sinne tänne. suosittelen.

kalevankadulla on brunon vastaanotto.

Yhteistyössä