Pieniä potilaita <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Aivan ihana ja koskettava ohjelma!
Jokaisen, joka tuskailee niiden omien lasten kanssa ja muiden arkisten asioiden parissa, pitäisi katsoa tämä ohjelma. Antaa kummasti perspektiiviä elämään, ja osaa laittaa taas asiat tärkeysjärjestykseen.

[QUOTE="kahden äiti";27998775]Olen niin raukkis etten ole uskaltanut katsoa yhtäkään jaksoa. En kestä jos pieni lapsi on vakavasti sairas :([/QUOTE]

Sama juttu mulla. Osaan kyllä arvostaa suuresti lasteni terveyttä ja tiedän, ettei mikään ole itsestäänselvyys. Mutta en vain pysty tuollaisia ohjelmia katsomaan..

Tää ohjelma ihan oikeesti kyllä pistää miettimään elämää ja sen tärkeysjärjestystä. Mikä voikaan olla sen kamalampaa kokea kun se että oma lapsi sairastuu vakavasti?! Itse oon kamppaillu lapsen kanssa silmän oireista ja niskan jäykkyydestä. Vaan tuota ohjelmaa katsoassa tulee sellanen olo että oikeastaan mun lapsella on kaikki hyvin saa fysioteapiaa ja elää normaalia lapsen elämää. Toisin kuin jotku jotka joutuu oikeesti makaamaan sairaalassa eristyksissä, voi nuita pieniä rakkaita!

Yhteistyössä