pihtaatko usein? ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaimpani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies ei suostuis mun kanssa aktiin, jos huomaa ettei mua kiinnosta. Rakastelu kun on meille molemminpuolista, ei mitään jyystämistä ja halujen tyydyttämistä. En minäkään väkisin vonkaa jos miestä ei kiinnosta. Sillon ollaan vaan lähekkäin :) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
kuka vonkaamisesta on puhunu?

No eikö se sitä ole, jos toinen ei halua ja sen näkee täysin sen kasvoista ja eleistä.

Vai toimitko sää niin salassa parisuhteessa, että alat vaan suorilteen tyydyttään miestäsi, ettei mies edes tajua, ettet sää halua? Eikös miehesi halua antaa sulle vastavuoroisesti sitten jotain muuta? Mitäs sitten, sittenkö sanot, ettei vaan huvita...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No jee, ompas muuten tosi innostava mielikuva, miehellä etana rentona tyydyttämässä naista velvollisuudesta. Jeejee, mikä intohimo! :|

etana! buah. miksei puhua asioista niiden oikeilla nimillä? multa lähtisi kaikki halut jos mies tarttuisi hiuksiin ja sanoisi, nyt otat mun etanani suuhusi

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
No jee, ompas muuten tosi innostava mielikuva, miehellä etana rentona tyydyttämässä naista velvollisuudesta. Jeejee, mikä intohimo! :|

etana! buah. miksei puhua asioista niiden oikeilla nimillä? multa lähtisi kaikki halut jos mies tarttuisi hiuksiin ja sanoisi, nyt otat mun etanani suuhusi

Se on etana vaan löysänä.

:laugh:

Jos mun mies tyydyttäisi mua "se" etanana, niin voisi olla et itsetunto kärsis pikkuisen.

Mun miehellä kuitenki aina seisoo kun se jotain mun kanssa tekee. Ja hyvä niin, et kiihottuu omasta naisestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Jos mun mies tyydyttäisi mua "se" etanana, niin voisi olla et itsetunto kärsis pikkuisen.

Mun miehellä kuitenki aina seisoo kun se jotain mun kanssa tekee. Ja hyvä niin, et kiihottuu omasta naisestaan.

pakko kommentoida ettei e aina ole kiinni siittä vaikka pitäisi kuinka seksikkäänä naistansa ei aina toimi, ainakin näin miesten keskustelussa kuultua =)

Pistää oikeasti hymyilemään nämä ap:n todistelut omasta täydellisestä seksielämästä, "tyydytän mieheni vaikka pää kainalossa ja toisinpäin, jos panna en pysty niin suihin otan ainaskin, Meidän mies ei kyllä mene vieraisiin onhan kotona niin hyvää seksiä ja reippaasti". Onkohan oikeasti asiat aivan näin vai mistä ainainen tarve näihin juttuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja mutta hei:
Pistää oikeasti hymyilemään nämä ap:n todistelut omasta täydellisestä seksielämästä, "tyydytän mieheni vaikka pää kainalossa ja toisinpäin, jos panna en pysty niin suihin otan ainaskin, Meidän mies ei kyllä mene vieraisiin onhan kotona niin hyvää seksiä ja reippaasti". Onkohan oikeasti asiat aivan näin vai mistä ainainen tarve näihin juttuihin.

ainainen? siittä että olen seksihullu, ja siittä että on hyvä herättää keskustelua, ja ei ole miehellä tarvetta vieraisiin, mutta eipä sitä koskaan tiiä vaikka menis, mutta se on sen ajan murhe, me tykätään seksistä, ja me harrastetaan sitä paljon, ja tämä toiminta on meidän oma valinta, joten kateellisten on turha ruikuttaa siittä :)

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:

pakko kommentoida ettei e aina ole kiinni siittä vaikka pitäisi kuinka seksikkäänä naistansa ei aina toimi, ainakin näin miesten keskustelussa kuultua =)

Varmasti on näin. Mutta silti, mun itsetunto kärsisi siitä, huolimatta faktasta että näin voi olla, että syy on monessa muussa asiassa kuin omassa seksikkyydessä tai sen puutteessa. Monessa muussakin asiassa se on naisilla näin, vaikka OIKEASTI se ei ole niin ;) Ihmeellinen naisen mieli...

Voihan mies tyydyttää suullaan, ei siihen penistä tarvita. Tai sitten käyttäköön dildoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voihan mies tyydyttää suullaan, ei siihen penistä tarvita. Tai sitten käyttäköön dildoa.

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta fiilis on kyllä tiessään. Ei tollanen ole mitään intohimoa.

Joo ei aina huvita seksi, enkä silloin todellakaan tyydytä miestäni. En ala ketään tyydyttelemään jos mua ei kiinnosta seksijutut!

Enkä todellakaan koe kivaksi, että jos mun tekee mieli ja miehen ei, että hän tyydyttäisi vaikkei kiinnostaisi.

Miksi lipittää alapäätä jos ei huvita!

Haluan että seksissä MOLEMPIA himottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Joo ei aina huvita seksi, enkä silloin todellakaan tyydytä miestäni. En ala ketään tyydyttelemään jos mua ei kiinnosta seksijutut!

Enkä todellakaan koe kivaksi, että jos mun tekee mieli ja miehen ei, että hän tyydyttäisi vaikkei kiinnostaisi.

Niinpä, siinä ihmisten välillä on energiaa, silloin kun molemmat haluaa, kyse ei oo mistään geniataalien hinkkaamisesta, vaan paljon muustakin. Näkymättömästä, sähköstä.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:

Niinpä, siinä ihmisten välillä on energiaa, silloin kun molemmat haluaa, kyse ei oo mistään geniataalien hinkkaamisesta, vaan paljon muustakin. Näkymättömästä, sähköstä.

joo joo, voi elämä sinun kanssasi, kyllä minulla ainakin on himoa kun mies rupeaa hinkkaa geniataalista aluettani :D ja sitä sähköä nyt on aina :heart: :D

:D
Ihana ketju!!
ETANA!!!! :D
Ap tosin lienee joku ylivuotinen teinityttö jolla pätemisen tarve on suuri, tosielämässä ovat perinteisiä lauantaina saunan jälkeen mutta palstalla koittaa olla rajua tyyppiä jolta orgasmit vaan lentelevät tekien seinään reikiä.

En pihtaa, vaan mies pihtaa... hän mieluummin katsoo elokuvia, pelaa tietsikkaa, kaivelee nenää ja juo olutta kuin vehtaa miun kans... :( Joten mä olen se innokkaampi osapuoli meillä!

Yhteistyössä