M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Ei:Alkuperäinen kirjoittaja jo:Alkuperäinen kirjoittaja Ei:Tuon ikäisiä mihinkään hautajaisiin viedä. Saavat traumoja.
Lopetas nyt se provoilu.
Eikö minulla ole oikeutta mielipiteisiin?
On oikeus mielipiteeseen, mutta kyllä me viedään lapset silti sinne hautajaisiin. Enkä usko siitä traumoja tulevan.
Vastaat muiden puolesta, miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:no oot tainnu jo päätökses tehä. ite en pukis tuollaseks pikku ukoks...
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Ei:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Ei:Alkuperäinen kirjoittaja jo:Alkuperäinen kirjoittaja Ei:Tuon ikäisiä mihinkään hautajaisiin viedä. Saavat traumoja.
Lopetas nyt se provoilu.
Eikö minulla ole oikeutta mielipiteisiin?
On oikeus mielipiteeseen, mutta kyllä me viedään lapset silti sinne hautajaisiin. Enkä usko siitä traumoja tulevan.
Vastaat muiden puolesta, miksi?
En vastaa kuin omasta puolestani, me siis otetaan lapset tuonne mukaan ja siksi niitä vaatteita nyt mietin.
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:collegeverkkarit ja kuomat on eri asia kun siisti pukeutuminen. Ja siisti pukeutuminen on eri asia kun tuollaset miniukkovaatteet, krakat jne jotka ahdistaa lasta..
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mut älä unohda muita pikku-ukko varustuksia. Ja onhan kantasormus messis?
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:collegeverkkarit ja kuomat on eri asia kun siisti pukeutuminen. Ja siisti pukeutuminen on eri asia kun tuollaset miniukkovaatteet, krakat jne jotka ahdistaa lasta..
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Ei, farkut eivät ole juhlavaate. Mutta kuten sanoin, en vaan ITSE pidä tuosta miniukkostailista. Suorat housut ok, mut laittaisin ohuen neuleen tms.. kivat siistit, lasten juhlavaatteet, en miniukkoja. Mutta ostakaa te ihmeessä niitä miniukkoja. Puen itse lapset trendikkäästi arkeen ja juhlaan, mut yhes valitaan monesti, eivät pidä ahistavista eikä puristavista..
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:No niin, siitä vaan sitten. Minusta vaan ne on niin korninnäköisii.. Mut hei, jokainen tavallaan ja sitä rataa.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mutta hei, toinen kysymys vielä. Eli kun tytöllä on se tummanlila mokko, niin miten on sukkahousujen värin kanssa? kuuluuko niiden olla mustat vai onko päinvastoin ettei saisi olla mustia?
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mutta hei, toinen kysymys vielä. Eli kun tytöllä on se tummanlila mokko, niin miten on sukkahousujen värin kanssa? kuuluuko niiden olla mustat vai onko päinvastoin ettei saisi olla mustia?
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Ja tuskin tyttöäs tälläät 40 näköiseks? Niin miks sit poitsu. No mut jooh....