Pikku-Kakkonen (tai kolmonen) vuodelle 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hemuli 83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kommentti noihin vatsakipuihin: mulla ainakin oli sekä ekasta että toisesta lapsesta kovat menkkamaiset kivut pari päivää ennen kuin testasin (kun ei vuotoa kuulunut aloin epäillä raskautta). Eli ei ne kivut välttämättä tarkoita menkkoja... Täälläkin komas haaveissa, nuvaring jäi pois viikko sitten. Nyt odotellaan luomumenkkoja... Liityn mahdollisesti ketjuun myöhemmin...

Juu, ei oo menkat alkaneet ja vatsa edelleen outo. Ja eilen alko samalla tavalla olee pinkeenä ja turvoksissa, kuten oli aiemmassa raskaudessa. Että kyllä mä kallistunkin taas sille positiiviselle puolelle...:)

Kyllä täällä ollaan kuulolla :) Meinaatko Karamelli83 malttaa odottaa keskiviikkoon asti testaamista? Täällä jännätään sun puolesta.
Itsellä on menkat ohitse ja nyt vaan odotellaan rauhassa viikko pari mahdollista oviksen ajankohtaa ja pupuillaan tietysti usein jotta vois tärpätä :) Nyt mulla oli ekaa kertaa kierukan poistamisen jälkeen ihan normaalin oloiset menkat niin varmaan alkaa hormonitoiminta olla jo jotakuinkin ennallaan, eli peukut pystyyn tässä kierrossa.
Mitäs muille kuuluu?

Taallakin on pikkukakkonen haaveissa, nyt yp kierto 3. Kierrot heittaa ihan miten sattuu, eka oli 38 paivaa, toka 43 paivaa ja nyt jaa nahtavaksi mika tasta kierrosta tulee, nyt kp 18. Otin Clearbluen ovistikut kayttoon, niiden avulla saatiin esikoistytto (01/10). Toistaiseksi ei ovulaatiota ole nakynyt.

Täällä ollaan! Ei vaan oo mitään raportoitavaa ja ajettelin ottaa vähän etäisyyttä aiheeseen, koska ilmeisesti stressasin edellisen kierron tosi pitkäksi. Mennään seuraavat kierrot joka toinen/kolmas päivä -periaatteella ja unohdetaan tikut kaappiin :)

Emmie412 tervetuloa mukaan!

karamelli: mä jännään sun puolesta!

Kiitos Tilli.

Itse koen nuo tikut silleen helpottavana etta tietaa sitten tapahtuuko siella mitaan vai ei.

Tuli esikoisen yrittamisajalta mieleen yksi kierto kun yritettiin joka paiva, ja olihan se joskus tosi pakkopullaa kun molempia vasytti kamalasti ja piti muka olla silla tuulella. Pahin kerta taisi olla joskus keskella viikkoa, oltiin toiden jalkeen kayty 10km juoksulenkilla ja sitten maattiin siina sangyssa ja mietittiin etta ai joo, seksiakin pitais harrastaa. Huoh. :D

Harmi karamelli,nyt vain uus tsemppi päälle! Täällä odotellaan ovista,kp ei mitään tietoa kun kierto heittelee. Vauvakuume on kova vaikka meidän nuorempi neiti on kovin uhma päällä!

Moikka...

Olen kirjoitellut valitettavan pitkän ajan tuolla vauvahaaveet 15-ketjussa ja nyt siellä on porukka käynyt tosi vähiin... Iso plussatuuli puhalsi sittenkin :) <3 !

Nyt oli pakko hakeutua tänne piinailemaan, kun niin vähän tosiaan porukkaa tuolla toisessa ketjussa.

Mulla tilanne se, et pikkukakkosta yritetty 3,5v ja sit nyt viime marraskuussa lähdettiin klinikalle hakemaan apua. Nyt siis ensimmäinen lääkekierto vetelee viimeisiään (28/27-31). Viikon verran nippaillut alavatsaa ja ne normifinnit ennen menkkoja on jääny nyt pois täysin. En tiedä, ovatko noi niiden lääkkeiden aiheuttamaa "oireilua" vai voisko nyt sit olla heti muka osunut. Oon koittanu itseäni psyykata, etten nyt vaan toivo liikoja heti alkuun. Osittain jopa toivon, ettei heti osuis, ettei ala harmittamaan kun nyt vasta lähettiin sitä apua hakemaan ja jos se näin nopeasti auttoi.

Valkovuotoa on kohtuurunsaasti, mutta se on ihan vaan sitä itseään, ei häivähdystäkään väriä. Tiedossa siis on, että mulla on ollut ovulaatio kaks viikoa sitten maanantaina tai tiistaina (ultra silloin kaks viikkoa sitten maanantaina, jolloin munarakkula 18mm ja verikoe viikko sitten maanantaina ja keltarauhashormooniarvo kuulemma ihan loistava) joten nyt pitäs pikkuhiljaa tosiaan menkkojenkin alkaa antaa merkkiä tulostaan. Tai sitten ei.

Meidän esikoinen pian 4v ja silloin 3,5v sitten varhainen km ja sen jälkeen ei mitään. Mulla munasarjoissa monirakkulaisuutta ja miehellä vähän liian vähän normaalimuotoisia simppoja. Meidän lääkäri kuitenkin ihan positiivinen raskautumisen suhteen, kun kuitenkin kaks alkanutta raskautta.

Etäisyyttäpä tosiaan (taas täällä!) :D

Mä en ottanut noista tikuista mitään selvää, kun koko ajan näytti haaleeta tai vähän vahvempaa, mut kuitenkin kontrolliviivaa vaaleampaa, viivaa. Digiovistikut vissiin parhaita, mut vois tulla pitemmän päälle aika kalliiksi kun kierto heittelee vielä kierukan poiston jälkeen miten sattuu..

Karamelli: Voi harmi! Eiku uutta matoa koukkuun :) Tsemppiä!

Minnie-79: Tervetuloa mukaan! Täällä ei vielä kauheasti porukkaa olekaan - kivaa että ketju tästä virkistyy! Vaikka tietysti plussatuulia kovasti kaikille toivotaan! :)

Kiva kun tänne tulee lisää väkeä.:)

Mulla on mieli yhä vähän maassa. Ihan oma vika, kun nostatin toiveet niin korkealle. Mutta kun ne oireet oli niin selvät. Nyt en enää luota mihinkään muuhun kuin viivaan testipuikossa..

Huoh. Ja taas menee kuukausi että voi toivoa plussaa.

Tsemppia Karamellille - ajattele vaikka niin etta nyt saat rauhassa nauttia joulusta ja uudesta vuodesta, sitten voikin jo tarpata. :)

Mulla on todellakin kaytossa digiovistikut joihin tulee hymyileva naama jos on hormonit noussut - tamahan ei sinansa tarkoita etta se munasolu irtoaa mutta antaa kuitenkin osviittaa siita milloin olisi hyva aika. Ja toistaiseksi ei hymyja ole nakynyt mutta aloitinkin testauksen aikaisin ja mun kierrot on mita sattuu. Ja jos ei millaan onnistu, niin onhan meilla sitten toi esikko - pahimmat uhmat kun kay paalla niin aiti miettii uudestaan vauvahaaveita ;)

Minmie - mika laakitys sulla on?

Mulla on metforemit jatkuvasti ja femarit kierron 2-6pvä.
Oon nyt sit puoli päivää juossu vessassa tarkistuskäynnillä, eikä edelleenkään tuhrun tuhrua. Yritän vaan kovasti miettiä realistisesti, etten pety sitten ihan niin kovasti kun täti pyyhältää paikalle. Alkaa silti jännittää. Mieskin sano eilen illalla et "sähän et oo vielä yhtään kiukutellukaan, kun yleensä pari päivää ennen äksyilet ihan kaikesta"...

Tänään näin asuntoesittelyssä 4kk ikäsen vauvan,tytötkin oli ihan haltioissaan ja halusivat silittää sen poskea. Oon kyllä niin varma että haluan ainakin vielä sen kolmosen! Vaikka 9kk oksettuttaa,turvottaa, kusettaa,ahdistaa,painaa ym ja synnytys on käymistä helvetin porteilla niin ei oo mieli muuttunut!

Ruusunen: vähän samat fiilikset täällä, tosi oikeastaan odotan juuri sitä synnytystä, jäi niin hyvät fiilikset kupuksen syntymästä ja muutenkin. On se aika voimaannuttava kokemus jonka haluan ainakin kerran vielä kokea :) Vaikka toisaalta nyt on elämä helppoa kun tytöt nukkuvat yöt heräilemättä ja ovat hyvin omatoimisia, vaikka nuoremmalla alkaa pientä uhmaa jo ollakin :D kyllä tähän joukkoon se kolmas pikkuinen olisi enemmän kuin tervetullut :)

Pikainen viesti myos taaltakin suunnalta :) Ihanaa joulun odotusta kaikille!!Toivottavasti saatte sinne Suomeen lumi rikkaan joulun!Taalla on joulun rauhaa varjostanut asuntokauppojen venyminen. Kunpa asiat olisikin yhta helppoa kuin suomessa. No mutta eikos hyvaa aina kannata odottaa ja pitaapahan mielen poissa tasta pikku kakkosen yrityksesta, vaikka ei viela ihan tosi kovasti yritetakaan, mutta haaveissa kuitenkin olisi mahdollisiman pian.
Tervetuloa mukaan uudet yrittajat :) Ihana etta saadaan tosiaan ketjuun eloa. Karamelli isot halaukset sinne suuntaan tosi harmi etta ne menkat alkoivat. Mulla oli kans viime kierrossa hieman toiveet korkeammalla kun menkat oli myohassa mutta sielta ne sitten tulivat. Nyt ei ole hajuakaan mika kiertopaiva on menossa kun unohdin merkata ylos koska menkat alkoi. No samapa tuo. On ollut niin kova stressi tassa kuussa etta tuntuu silta etta tuskin edes ovulaatiota voi tulla kun on nain hermot kireella!!
Minmie pitelen kovasti peukkuja etta saisitte ihanan joulu yllari plussan!Muistan edelleen niin hyvin tuon pakkopulla seksin ja toivoisin niin kovasti etta ei siihen taas palauduta.
Mutta oikein mahtavaa joulua teille kaikille!!JA toivotaan ensi vuodelle plussa aaltoa tanne suuntaan!!

Minmie - ovistikuilla voi todeta raskauden ennen kuin raskaustesti sen nayttaa - mutta se toimii vain siihen asti etta raskaustesti alkaa toimimaan. Ne HcG ja LH on molekyylitasolla tosi lahella toisiaan, siksi ovistesti nayttaa raskauden oviksena. Sormet ristissa taalla sun puolesta.

Mulla parahti tanaan ovistikkuun hymynaama eli ainakin hormonit on nousseet (kp 21). Tanaan/huomenna pitaisi siis kellistaa mies :D Ilmoitin asiasta aamulla ja totesi vain etta noh, tiedat mika halle toimii... <lahtee kaivamaan natteja alusvaatteita>

Hassua kylla mulla ovis tuntuu ihan samalta kuin pari paivaa ennen menkkoja.

Pikkusen jo tuhruttelee, joten kohti uutta kiertoa!

Mulla alkoi jännitys olla jo sen verran korkeella, et olen iloinen tästäkin tuloksesta. Hyvä, et taphatu edes jotain. Vähän oon kuitenkin vielä ihmeissäni, kun mitä oon lukenu tosta femarista muiden foorumien palstoilta, niin monet sanoivat, et kierto oli sen myötä lyhentynyt ja mulla taas menee sen pidemmän kaavan mukaan.

Huomenna siis apteekkiin hakemaan lisää femareita, että ovat sitten saatuvilla kp2.

Oikein miellyttävää Joulunaikaa kaikille haaveilijoille! :)

Nooh, ei tullut mitaan meidan puuhailuista. Tai siis tuli mutta ei 'tullut' :D Mun mies oli ollut joulupippaloissa ja kietaissut ihan kiitettavasti viinia. Niinpa se puuhailu jai tuloksettomaksi. Vahan liikaa infoa! Katsotaan jos viela tanaan ehditaan, sitten meneekin jo se 48 tunnin sauma ohi.

Kokeilin nyt niitä laskureita vaikka kierrossa saattaakin olla heittoa, sain kuitenkin kahdet viimeiset kuukautiset kirjattua ylös. Laskurin mukaan parhaat päivät yrittää olivat 23. ja 24. päivä ja eilen sitten joulusaunassa laitettiin kaverit matkaan :D. Niissä laskureissa oli vaan aika paljon heittoa kun toinen antoi ovispäiväksi 27. ja toinen 29. päivä. Mutta jokatoinenpäivä-taktiikalla nyt yritellään ja sitten vaan odotellaan :)

Kiitti tsempeistä, elämä voittaa jo.;)
Hyvää joulunaikaa teille.

Mulla on menkat ohi ja nyt sattuu taas alavatsaan, etenki oikeelle puolelle. Tuntuu myös kipua häpyluussa..(?!?) Alkaa jännittää, että jos siellä on jotain vialla.. Mulla puhkesi syyskuussa vasemmassa munasarjassa iso kysta.:/
Jos pitkään jatkuu, pitää käydä ultrassa.

Tekis mieli ostaa niitä ovistikkuja. Laskurin mukaan pitäis hedelmällisin aika olla tammikuun eka viikko.

Miten teillä on joulu mennyt? Ainakin on saunottu..;)

Yhteistyössä