Moikka...
Olen kirjoitellut valitettavan pitkän ajan tuolla vauvahaaveet 15-ketjussa ja nyt siellä on porukka käynyt tosi vähiin... Iso plussatuuli puhalsi sittenkin

<3 !
Nyt oli pakko hakeutua tänne piinailemaan, kun niin vähän tosiaan porukkaa tuolla toisessa ketjussa.
Mulla tilanne se, et pikkukakkosta yritetty 3,5v ja sit nyt viime marraskuussa lähdettiin klinikalle hakemaan apua. Nyt siis ensimmäinen lääkekierto vetelee viimeisiään (28/27-31). Viikon verran nippaillut alavatsaa ja ne normifinnit ennen menkkoja on jääny nyt pois täysin. En tiedä, ovatko noi niiden lääkkeiden aiheuttamaa "oireilua" vai voisko nyt sit olla heti muka osunut. Oon koittanu itseäni psyykata, etten nyt vaan toivo liikoja heti alkuun. Osittain jopa toivon, ettei heti osuis, ettei ala harmittamaan kun nyt vasta lähettiin sitä apua hakemaan ja jos se näin nopeasti auttoi.
Valkovuotoa on kohtuurunsaasti, mutta se on ihan vaan sitä itseään, ei häivähdystäkään väriä. Tiedossa siis on, että mulla on ollut ovulaatio kaks viikoa sitten maanantaina tai tiistaina (ultra silloin kaks viikkoa sitten maanantaina, jolloin munarakkula 18mm ja verikoe viikko sitten maanantaina ja keltarauhashormooniarvo kuulemma ihan loistava) joten nyt pitäs pikkuhiljaa tosiaan menkkojenkin alkaa antaa merkkiä tulostaan. Tai sitten ei.
Meidän esikoinen pian 4v ja silloin 3,5v sitten varhainen km ja sen jälkeen ei mitään. Mulla munasarjoissa monirakkulaisuutta ja miehellä vähän liian vähän normaalimuotoisia simppoja. Meidän lääkäri kuitenkin ihan positiivinen raskautumisen suhteen, kun kuitenkin kaks alkanutta raskautta.