H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi olkoon:Etkö ajattele lastasi ollenkaan? Äiti käyttää huumeita, ei hyvin mene.
Yhä edelleen ( kokemusta omaava ) ei pössyttely ole kellekkään pahaksi, ketä asian tietää, eihän koko aika pössytellä! Huumeet, siis vahvat sellaiset, impataan, nuuskataan, vedetään suoneenn etc. vaikuttaa varmasti paljon, ihan tutkimustuloksiin vertasin. Tupakastakin on vaikeempi päästä eroon kuin jostain marista. Ketä on ikänsä vetänyt viiva, väittäkööt vastaan..Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Kaikella säkin päätäs jaksat vaivata :headwall:
Tuskin sauhut sillon tällön tekee kenestäkään huonoa äitiä, eri asia jos sitä pössyttelee päivittäin..
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Ihan oikeastiko täällä hyväksytään se, että poltttelee pilveä? Se on laitonta touhua, vaikka olisikin vaaratonta
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Ihan oikeastiko täällä hyväksytään se, että poltttelee pilveä? Se on laitonta touhua, vaikka olisikin vaaratonta
Mun puolesta ainakin jokainen saa tehdä niinkun itse haluaa, en mä ainakaan tuomitsemaan lähde sauhuttelijoita..
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Ihan oikeastiko täällä hyväksytään se, että poltttelee pilveä? Se on laitonta touhua, vaikka olisikin vaaratonta
Mun puolesta ainakin jokainen saa tehdä niinkun itse haluaa, en mä ainakaan tuomitsemaan lähde sauhuttelijoita..
mutta ööö...se Pilven polttelu nyt vaan sattuu olemaan LAITONTA |O :xmas: ..ja todella tyhmää |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Kyllä minä pidän huonompana äitinä sellaista, joka ottaa joskus alkoholia.
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Kyllä minä pidän huonompana äitinä sellaista, joka ottaa joskus alkoholia.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Ihan oikeastiko täällä hyväksytään se, että poltttelee pilveä? Se on laitonta touhua, vaikka olisikin vaaratonta
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:mitä nyt on narkkien kanssa jutellut niin kaikila lähtenyt pilvestä juttu liikkeelle, se on portti vahvempiin aineisiin, valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Kyllä minä pidän huonompana äitinä sellaista, joka ottaa joskus alkoholia.
ei nää voi olla tosissaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:mitä nyt on narkkien kanssa jutellut niin kaikila lähtenyt pilvestä juttu liikkeelle, se on portti vahvempiin aineisiin, valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Ihan oikeastiko täällä hyväksytään se, että poltttelee pilveä? Se on laitonta touhua, vaikka olisikin vaaratonta
monet asiat ovat suomessa laittomia.
Esimerkkinä laittomuudesta käy mm. se, että jokaisen tulee kasvattaa humalaa tai tulee tuomio. Se on vielä suomen laissa, vaikka lain kirjaimen ainut funktio taitaa olla siinä, että oikiksen proffa saa hauskuttaa uusia opiskelijoita.
Polttelu taitaa olla suht. hyväksyttyä nykyisin.
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Kyllä minä pidän huonompana äitinä sellaista, joka ottaa joskus alkoholia.
ei nää voi olla tosissaan...![]()
Alkoholi nyt vain tuppaa olemaan todella vaarallinen huume.