Pikkuinkkuli, löysin ketjun jossa myönnät polttelevasi pilveä siloin tällöin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi olkoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Niin se pilvi on huume siinä missä kokaiinikin tai heroiini. itse liikkunut paljon piireissä, missä ekana vedettiin pilveä, sitten piiskaa ja lopulta hepoa. Osa tyypeistä tällä hetkellä katkolla tai vankilassa, osa ehkä kuollut. ite en luojan kiitos sotkeutunut niihin kuvioihin vaan pistin välit poikki kun rupesin nyisen mieheni kanssa seurustelemaan ja perhettä perustamaan. Mulle riitti aina vaan viina B)

EI todellakaan, niinkuin itse sanoit, sulle riitti pelkkä viina.. Älä oikeesti ala selittään mikä on huumetta ja mikä ei, kun et kerta ole niitä edes kokeillut! iHME PIIRIT TEILLÄ..:))

Alkuperäinen kirjoittaja qaz:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
no on, riippuu käyttäjästä.

mutta siis jos JOSKUS ottaa alkoholia, missä kohtaa se tekee huonon äidin?

Siinä kohtaa, kun on alkoholin vaikutuksen alainen

just.

no ymmärrän kantasi, jos lapsi on silloin paikalla kun vanhempi/vanhemmat päissään. muuten en.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
mitä nyt on narkkien kanssa jutellut niin kaikila lähtenyt pilvestä juttu liikkeelle, se on portti vahvempiin aineisiin, valitettavasti.

Tää porttiteoria on vinkee. Yleensä sitä poltellaan tupakkaa ennen kun aletaan ees miettiä pilven polttelua.
Onko siis lopulta tupakka portti huumeisiin?
Noup, ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Yx Mies:
Niin se pilvi on huume siinä missä kokaiinikin tai heroiini. itse liikkunut paljon piireissä, missä ekana vedettiin pilveä, sitten piiskaa ja lopulta hepoa. Osa tyypeistä tällä hetkellä katkolla tai vankilassa, osa ehkä kuollut. ite en luojan kiitos sotkeutunut niihin kuvioihin vaan pistin välit poikki kun rupesin nyisen mieheni kanssa seurustelemaan ja perhettä perustamaan. Mulle riitti aina vaan viina B)

EI todellakaan, niinkuin itse sanoit, sulle riitti pelkkä viina.. Älä oikeesti ala selittään mikä on huumetta ja mikä ei, kun et kerta ole niitä edes kokeillut! iHME PIIRIT TEILLÄ..:))

no kun sinä tiedät huumeista ja olet poltellut..niin miksi et mene polttelemaan sitä sen pollisi-sedän nenän eteen...mä voin juoda viinaa sen edessä ja polttaa tupakkaa...riittääkö sulla kantti mennä polttelemaan hassista sen eteen |O |O |O

just.

no ymmärrän kantasi, jos lapsi on silloin paikalla kun vanhempi/vanhemmat päissään. muuten en.

Harvemmin lapset on silloinkaan mukana, kun äiti tai iskä polttelee kannabista.
Ja siitä ei tuu edes krapulaa, eli sekään ei oo lapsilta pois :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
no kun sinä tiedät huumeista ja olet poltellut..niin miksi et mene polttelemaan sitä sen pollisi-sedän nenän eteen...mä voin juoda viinaa sen edessä ja polttaa tupakkaa...riittääkö sulla kantti mennä polttelemaan hassista sen eteen |O |O |O

Taitaa olla aika riippuvaista siitä, onko ko. henkilö töissä vai ei. Ja joutuu se poliisi puuttumaan alkoholiinkin, jos ei ole yksityisellä tai anniskelualueella.

Eihän se joskus tee mitään (kuka senkin luokittelee), ennestään äideille sanottiinn, käy ostaan konjakkipullo.. Ja sehän oikeesti auttaa semmosiin pikkuisiin ahistuksiin sun muihin ;) (kysykää mummolta)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
just.

Harvemmin lapset on silloinkaan mukana, kun äiti tai iskä polttelee kannabista.
Ja siitä ei tuu edes krapulaa, eli sekään ei oo lapsilta pois :snotty:

en siihen kannabikseen ottanutkaan kantaa, vain alkoholiin :whistle:

Heh, nimerkki Yx Mies, kerrtoko millaista kokemusta sinulla huumeista? oletko ammattilainen esimerkiksi sosiaali- ja terveysalalla, tehnyt töitä narkkien kanssa? Vai ootko kenties itse koukussa aineisiin? Kerro, mua oikeesti kiinnostaa. :whistle: Ja edelleen pilvi on HUUME.

Taitaa olla aika riippuvaista siitä, onko ko. henkilö töissä vai ei. Ja joutuu se poliisi puuttumaan alkoholiinkin, jos ei ole yksityisellä tai anniskelualueella.

Pilkun nus....ta...onko se poliliisi töissä vai ei..ja kummasta sä lähdet putkaan sen pilven polttelusta vai viinan juonnista...ja käräjille...ja juu se poliisi-setä ON töissä |O |O |O

No minkä helkatin takia sitä tarvitsee sen poliisi-sedän nenun eteen mennä polttelemaan? Silloinhan saisi vain huumausainerikos syytteen omaan rekisteriin, ja eikös se olisi hyödyllistä pitää tyhjänä? Eikä kukaan halua putkassakaan varmaan päiväänsä viettää :headwall:

Pilkun nus....ta...onko se poliliisi töissä vai ei..ja kummasta sä lähdet putkaan sen pilven polttelusta vai viinan juonnista...ja käräjille...ja juu se poliisi-setä ON töissä |O |O |O

Ei kai kukaan sitä kiistä, että kannabis olisi laitonta. Mutta ei sen polttelusta kyllä putkaan lähde... :whistle: :snotty:
Mutta vaarallisempaa kuin alkoholi se EI ole.

just.

Ootkos ollut alkoholin vaikutuksen alainen sun lapsen syntymän jälkeen..? Ja lapsen nähden..? Mietippä vähän aikaa..

Voi sniif, pilven poltteluhan se tekee sen et ei o kykenevä vanhemmaks. Mä olisin enemmän huolissani siitä et joku jaksaa kaivaa esiin vanhan ketjun johon joku on kertonut jotain (onko ede faktaa niin sitähän me ei tiedetä ) ja leimaa sen perusteella koko ihmisen vanhemmuuden.

Alkuperäinen kirjoittaja sativa:

No minkä helkatin takia sitä tarvitsee sen poliisi-sedän nenun eteen mennä polttelemaan? Silloinhan saisi vain huumausainerikos syytteen omaan rekisteriin, ja eikös se olisi hyödyllistä pitää tyhjänä? Eikä kukaan halua putkassakaan varmaan päiväänsä viettää :headwall:

NO KUN SE ON LAITONTA...ettekö TE tajua :o |O :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Viiden Viritys:
Empä noista huumeista hirveesti tiedä mutta ajattelen kuitenkin niin että saattaa aiheuttaa helpommin riippuvuuden kuin alkoholi tms. usein käytettynä..

Ei muuten aiheuta. Kansanterveyslaitos listaa alkoholin hieman heroiinia pahemmaksi riippuvuuden aiheuttajaksi.

Kannabis listataan hieman kahvia miedommaksi riippuvuuden aiheuttajaksi.

No ihan sama sinänsä, mutta jos yhdenkin äidin näen polttamassa pilveä(tai isän) niin teen takuulla lastensuojeluilmoituksen. Ja voin sanoa että lapset lähtisi veks samantien. Tällaistakin nähnyt, siinä vaiheessa ei sossun tätejä kiinnosta onko polttelu satunnaista vai ei.

Kyllä minä pidän huonompana äitinä sellaista, joka ottaa joskus alkoholia.

ei nää voi olla tosissaan... :laugh:

Niin siis onhan se ihan yleisessä tiedossa että alkoholi ja tupakka on niin vaarallisia aineita että jos ne "keksittäisiin" nyt, niin ne tulisivat välittömästi laittomiksi aineiksi. Kannabiksella on sentään ihan oikeasti osoitetttu olevan käyttöä myös lääkekasvina, ja vähemmän vaarallinen aine se on kuin tupakka, puhumattakaan alkoholista! Porttiteorioista voin sanoa sen verran, että se että siirrytään kovempiin aineisiin johtuu siitä kun kannabis on laitonta, ja suurelta osin samat tahot välittävät sitä jotka välittävät kovempiakin aineita, joten voit joutua sen takia pahoihin piireihin. Poikkeuksiakin on onneksi, eli tätä porukkaa jotka kasvattavat ja pysyvät vain kannabiksessa ja välittävät sitä myös muille ilman että tyrkyttävät kovempia aineita. Nämä ihmiset eivät tee tätä rahan takia, kannabiksen kasvattelulla kun ei pääse rikastumaan.

Jos myös tupakan poltto kiellettäisiin lailla, niin nämä samat tahot alkaisivat kaupitella laitonta tupakkaa jotka myyvät kovempiakin aineita, jolloin taas tupakan ostajat joutuisivat näiden kovien aineiden piiriin. Ja sitten voitaisiin puhua että tupakka on portti kovempiin aineisiin, vaikka todellisuudessa se portti on juurikin se seura mistä sitä saa, ei itse aine.

Mielikuvien ja elokuvien pohjalta on turha mitään vikistä. Tai sitten että "mun serkku käytti ensin pilvee jne..." Eiköhän se eka päihde mistä kaikki lähtee ole kuitenkin se kuningas alkoholi.

Käynti käräjätalossa voi valottaa tätä maailmaa!

SIELLÄ ON SUURIN OSA ALKOHOLIN TAKIA!

Todennäköisemmin lähdet käräjille alkoholin takia.

No ihan sama sinänsä, mutta jos yhdenkin äidin näen polttamassa pilveä(tai isän) niin teen takuulla lastensuojeluilmoituksen. Ja voin sanoa että lapset lähtisi veks samantien. Tällaistakin nähnyt, siinä vaiheessa ei sossun tätejä kiinnosta onko polttelu satunnaista vai ei.

No ei todellakaan lähde lapset veks :laugh: jos ainoa "vika" on se, että on polttanut pilveä eikä edes lasten nähden.

Yhteistyössä