Heips, huh että helpotti kun sai syödä aamupalan

Kauheeta kun pitää itteänsä kiusata moisilla kokeilla :| Mutta siis meillä suvussa tosi paljon sokeritautia, kolestrolit taivaissa ja verenpainetta ja vaikka mitä.. mulla ei mitään ole tähän saakka ollut, ekassa raskaudessakaan ei kertakaikkiaan mitään vaivaa, mutta silti koitan aina parin vuoden välein tarkistuttaa tilanteen, ettei sitten tule puun takaa. Nyt siis otettiin sokrut, kolestroli, verenkuva (hemppa siinä siis) ja joku muu vielä. Sanoin että olen ilmeisesti

raskaana, siis sille labratädille niin se tokasi että juu, se varmaan näkyisikin tavallaan näissäkin kokeissa. No, mene ja tiedä mutta ilmotettu on nyt ekalle "ulkopuoliselle".. heh.
KS09, mulla on kumma etiäinen että kunhan ei vaan silti olis jotain muuta kuin menkkojen odotusta.. en tiedä miksi jaksan tätä inttää mutta kun musta tuntuu sille

:ashamed:
Sutinan tarina aamutouhuista oli kyllä mainio

Meillä mies varmaan taas heittäytyy täysin haluttomaksi koko raskauden ajaksi, kun viimeks ainakin se ei halunnut tökkiä pikkusta.. kamala mielikuva kieltämättä, mutta minkäs teet :headwall:
Jep, nyt töitäkin tekemään vaikka olo on taas kuin olis eilen vähintään kosanderipullon kiskassu, ihanaa krapulatorstaita siis kaikille ja plussatuulia lisää kiitos
Ja uusia testituloksia odotellessa