heipsan taas!!!
oli sitten tekstiä paukahtanu vaikka kuinka paljon...Ihanaa!!
Elikkäs Hoona82 onnea plussasta ja pikkuiselle tarrasukkia vinot pinot :flower: :heart:
Kuinkas Äippä2006 kerkiäkkö päivitellä tietoja??eli mulla olis sitte poika01/07 ja täti kurvas toivotusti paikalle eli kp1/?? ja yk 1. siinä ne vissii oliki
KAikille uutukaisille tervetuloa joukkoon munki puolesta :wave:
Katbe mä myös oon kova laskeskelemaan ja merkkailen kalenteriin liianki tarkasti kaikki... :ashamed: mut jos se jotain auttas!!!
Luomuneito :hug: ja zemiä,eiköhän ne asiat rupee selkenemään sen gynen jälkeen...
Sakkomo mä kans jännäsin jälkitarkastusta.gyne kysyiki,et ottako kipiää sanoin ei ku vaan jännitän et ottaako

mulle jouduttiin tekeen pieni kaavinta synnytyksen jälkeen istukasta jäi vissii paloja kohtuun...ei kiva :/
juu eli toiaan täti tuli niinku toivoinki...tästä eteenpäin se on sitte ei toivottu!eilen alko taas vauvauinti ja voi että oli ihanaa..harmi vaan et on poitsun päikkäreiden aikaan,mut hyvin jaksoi joka tapaukses...
kamalaa, oon jääny totaalisesti kiinni tohon serrano-sarjaan...katteleeko muut?ja asiasta 10:teen jännittää kamalasti kuinka kauan tätä toista plussaa saapi ootella ku tuntuu et monella menee toises kauemmin...taidan yleistää mut silti...kun niitä hermoja ei mulle oo hirmuisesti suotu :headwall:
Maanantai päivän jatkoja!!mä painun tästä siivoomaan |O