Pikkutyttö kuoli kaverin luistimesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna85

Aktiivinen jäsen
15.08.2009
1 440
0
36
Tapaturma liikuntatunnilla: Pikkutyttö kuoli kaverin luistimesta | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Kymmenvuotias koulutyttö kuoli tapaturmassa Raumalla.

Turma tapahtui keskiviikkona kymmenen jälkeen aamupäivällä, kun Karin koulun 4. luokan oppilaat olivat luistelemassa Äijänsuon harjoitusjäähallissa.

Tytön menehtymiseen johtanut tapahtumasarja alkoi, kun tytön luokkakaveri kaatui jäälle. Hänen pyrkiessä pystyyn takaapäin luistellut tyttö kompastui jäälle kaatuneen oppilaan luistimeen. Onnettomuudessa kaunoluistimen terä osui tytön kaulaan solisluun alapuolelle.

Uhrille annettiin paikan päällä ensiapua ja hänet kiidätettiin Medi-helillä Turun yliopistolliseen keskussairaalaan. Tyttö menehtyi sairaalassa vammoihinsa kello 12.00.

Apu tuli nopeasti

- Opettaja antoi paikalla ensiapua ja ambulanssi oli kyllä varsin nopeasti paikalla, sillä paloasema on samassa korttelissa kuin jäähalli, rikosylikonstaapeli Matti Keskitalo Satakunnan poliisista kertoo.

Keskitalon mukaan onnettomuushetkellä jäähallissa oli paikalla kolmisenkymmentä henkeä, joukossa esikoululaisia ja heidän vanhempiaan, sekä useita opettajia.

Koulussa on käynnistetty kriisityö tapahtuman johdosta.

IL

Osanottoni vanhemmille.. Siis iha järkkyä :'(

Mä ymmärrän ettei kukaan kymmentä sivua käy läpi, mutta kun on kyse isohkosta uutisesta, niin ne muutamat ekat voisi vilkaista... Tietty jos on tapana aina haluta se OMA ketju, niin siitä vaan sitten.

t. kolmannella sivulla olisi ollut tästäkin jo keskustelua

Mä ymmärrän ettei kukaan kymmentä sivua käy läpi, mutta kun on kyse isohkosta uutisesta, niin ne muutamat ekat voisi vilkaista... Tietty jos on tapana aina haluta se OMA ketju, niin siitä vaan sitten.

Ei kaikilla ole aikaa palstailla koko päivää, eikä lueskella sivuja taaksepäin. Tämä on kuitenkin sen verran iso palsta, että tilaa on muutamalle samalle avauksellekin. Onhan täällä noita bb-sontaketjujakin useampia.

Ja itse avaukseen: on kyllä järkyttävä tapaturma. :( Voimia kaikille läheisille!

Ei kaikilla ole aikaa palstailla koko päivää, eikä lueskella sivuja taaksepäin. Tämä on kuitenkin sen verran iso palsta, että tilaa on muutamalle samalle avauksellekin. Onhan täällä noita bb-sontaketjujakin useampia.

Ja itse avaukseen: on kyllä järkyttävä tapaturma. :( Voimia kaikille läheisille!

Ei tarvitse palstailla koko päivää, muutaman ekan sivun vilaisemiseen päivänpolttavan aiheen bongaamiseksi joukosta menee pari minuuttia, jos on hidas silmäilijä. Tilaa on joo sadalle avaukselle samasta aiheesta, mutta eri asia miten järkevää se on.

ihan hirveetä :((( osanotot läheisille! ja voimia myös tuolle kaatuneelle tytölle kenen luistimeen toi kuollut tyttö osui, varmaan tosi shokissa :(

Sitä mieki oon miettin.. Toivottavasti kriisiapu auttaa...
Musta kenenkään ei pitäis tulla tollasta kokemaan.. :/
Ja että ketään koulussa kukaan ei tulevaisuudessa ala syyttelee viatonta tyttöä.

Ei tarvitse palstailla koko päivää, muutaman ekan sivun vilaisemiseen päivänpolttavan aiheen bongaamiseksi joukosta menee pari minuuttia, jos on hidas silmäilijä. Tilaa on joo sadalle avaukselle samasta aiheesta, mutta eri asia miten järkevää se on.

Jotkut ne ei vain osaa olla hiljaa, säälittävää

Aloitukseen: Osanottoni kuolleen tytön perheelle ja valtavasti voimia. Paljon jaksamisia myös tytölle ja hänen perheellee kenen luistimeen kaveri kuoli. Uskomattomia asioita tapahtuu. Oi,ei :(

Minä taas aloitan kahlaamaan mielenkiitoisia juttuja juuri eka sivulta joten kiitos aloituksesta. Ihmettelen kyllä suuresti miksi jotkut avaa näitä ketjuja jos kerta näistä on jo niin monta aloitusta, pysyy vaan niissä aikaisemmissa aloituksissa jos kovasti häiritsee;) Minua ei häiritse lainkaan.

• Tykkää
Reactions: Nanna85
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;24629460:
Minä taas aloitan kahlaamaan mielenkiitoisia juttuja juuri eka sivulta joten kiitos aloituksesta. Ihmettelen kyllä suuresti miksi jotkut avaa näitä ketjuja jos kerta näistä on jo niin monta aloitusta, pysyy vaan niissä aikaisemmissa aloituksissa jos kovasti häiritsee;) Minua ei häiritse lainkaan.

Niin sitä minäkin, et miks avata jos kerran ei tykkää.. saatika pittää tulla provoilee..

Lupaan et ensviikolla ku pääsen koneen ääreen niin avan sit ainaki miljoona keskustelua kun ollu viikon poissa.. enkä tosiaankaa ala selaa KAIKKIA mitä tääl on juteltu yms.. :headwall:

kun vain muutama aloitus näkyy etusivulla. Jos saisi vaikka 100 uusinta (/kuten av:lla oli ennen, sai valita 20,50 tai 100) niin se vähentäisi varmaan samoja aloituksia

Yhteistyössä