Pilan päiten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hihhih

Vieras
Ihan paras piilokamerasarja ikinä. Mieleen jäänyt erityisesti se kun tyyppi hyppää puistossa gorillapuku päälllä ihmisten päälle. Ja sitten noi bajamajajutut voi luoja =) Kattooko kukaan muu vai olenko yksin hullu?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutko se kirjotettaan yhteen. :|

Voi sorgge, miten voin korvata tämän henkisen kärsimyksen mun kirjoitusvirheen osalta sulle?

Et mitenkään. Mie vaan nyt satuin ehtiin ennen jotaki viisasta harmaata. Ja ihan hyvällä. :D

No helvetti olkooot vaikka, pila npäi ten, kaikki varmaan kuitenkin tietää mistä on kymysys?!

Alkuperäinen kirjoittaja lukihäiriöinen ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutko se kirjotettaan yhteen. :|

Voi sorgge, miten voin korvata tämän henkisen kärsimyksen mun kirjoitusvirheen osalta sulle?

Et mitenkään. Mie vaan nyt satuin ehtiin ennen jotaki viisasta harmaata. Ja ihan hyvällä. :D

No helvetti olkooot vaikka, pila npäi ten, kaikki varmaan kuitenkin tietää mistä on kymysys?!

No mie katon tuota kyllä, mut tuo mitä alotuksessa kuvailit ei oo mielessä :D

Minä pidin tosi paljon sellaisesta kohtauksesta, jossa raivaustraktori tulee siirtämään parkissa olevia autoja kapealta kadulta. Voi niitä ihmisten ilmeitä, kun traktorin puikot työnnettiin sivuikkunoiden läpi.

Minun huumorintajuuni puree parhaiten juuri tilannekomiikka. Nauran hauskoja kotivideoita ihan kippurassa, ja usein pohdin, millaisia piilokameroita saisi arkipäivän tilanteista.

Yhteistyössä