Pino sellaisille, jotka eivät koskaa ole olleet vielä töissä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GG
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

GG

Vieras
Siis oikeasti töissä, tarkoittaa pitempää kuin jotain muutaman viikon kesätyötä.

Kertokaa samalla miksi ette ole olleet töissä??

Onko aikomustakaan koskaan mennä töihin jne.

:wave: 'oikeissa' töissä en ole ollut noita kesätöitä ja harjoittelujaksoja lukuunottamatta.

Täältäpäin ei tällä koulutuksella tahdo töitä löytyä :headwall: ja hakenut olen!!!
Kyllä vakaa aikomus olisi ollut mennä- vaan kun se ei ole ollut siitä kiinni! Ei sitä työpaikkaa ihan vaan päätetä itse, että tuonne menen!

Yrittäjäksi piti ryhtyä, mutta tahtoisin kyllä 'oikean' työpaikan- sellaisen, josta saa säännöllistä palkkaa!

Minäkään en ole ollut kuin harjoitteluissa ja kerran kesätöissä. Mutta mulla on henkisiä ongelmia mitä siihen tulee, ei siis mitään laiskuutta tai tyhmyyttä..

Lukio, ammattikorkea tuli käytyä ja sitten sain lapsen, hänen kanssaan ollut kotona 2-vuotta, viikon päästä aloitan työelämässä. Kesätöitä tehnyt monena kesänä ja koulun ohella töitä, mutta varsinaisesti työelämään en ole vielä ehtinyt.

Lukio, ammattikorkea tuli käytyä ja sitten sain lapsen, hänen kanssaan ollut kotona 2-vuotta, viikon päästä aloitan työelämässä. Kesätöitä tehnyt monena kesänä ja koulun ohella töitä, mutta varsinaisesti työelämään en ole vielä ehtinyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
:wave: ainoat työkokemukseni on harjoittelut ja sitten olin joskus yläasteella narikassa töissä vuoden verran parina iltana viikossa (hiton huonolla palkalla)

Mistä sä luulet että saat töitä kun sen aika tulee...?
Ei oo tarkoitus masentaa, mutta tuntuu että vaikka puhuis neljää kieltä, ois suorittanut korkeakoulututkinnon hyvin paperein ja omais useamman vuoden oman alan kokemuksen sekä Suomesta että ulkomailta niin työn saanti on silti vaikeaa..:(

Oikeassa palkkatyössä en ole ollut.

Mutta yhdeksän kuukautta olin päiväkodilla työmarkkinatuella.

Sen jälkeen olen ollut kotona lasten kanssa, enköhän mä joskus töihin mene. =)

Osa-aika töitä olen tehnyt, en muuta. Koulun jälkeen sain lapsen, sit toisen. Silloin meillä oli maatila (lehmiä), sit nuorin lapsi kuoli -> masennus. Laitettin lehmät pois, sit olin välillä sairaslomalla, välillä työttämänä. Tässä välissä se osa-aika työ, sit työttömyyttä ja lopulta kouluun, joka jäi kesken kun sain kuopuksen. Ja töihin haluan, kunhan täältä löytäis...

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
:wave: ainoat työkokemukseni on harjoittelut ja sitten olin joskus yläasteella narikassa töissä vuoden verran parina iltana viikossa (hiton huonolla palkalla)

Mistä sä luulet että saat töitä kun sen aika tulee...?
Ei oo tarkoitus masentaa, mutta tuntuu että vaikka puhuis neljää kieltä, ois suorittanut korkeakoulututkinnon hyvin paperein ja omais useamman vuoden oman alan kokemuksen sekä Suomesta että ulkomailta niin työn saanti on silti vaikeaa..:(

Niin, mutta sepä onkin virhe kuvitella että koulutus jotain kannattaisi. Ainakaan kaikkien alojen korkeakoulutus.

Yhteistyössä