Pitääkö miehesi aina sormusta?

Hellun martta

Jäsen
16.05.2006
455
0
16
Kittilä
Siis naimisissa ja kihloissa olevat, pitääkö miehenne aina sormusta?
Mun miehelläni ei ole vaihtoehtoja, sillä on nimettömästä ilmeisesti "murtunut" joskus nivel ja se on sitten ehkä luutunut väärin ja siksi sormus ei edes lähde pois. Eli minä tiedän 100 % varmasti että miehelläni on aina sormukset sormessa. :D

Pitää, minä taas en koska heitin sormukseni riideltäessä 2 v sitten jokeen eikä ole mitä pitää. Raskaushormoonit oli tolla kertaa hiukkasen ärhäkämmät kuin esikosta aikanaan...

pitää mutta jos jotain semmosta hommaa sattuu tekemään missä sormus voi mennä poikki tai olla vahingoksi sormille niin sitten ottaa pois. mutta harvoin tämmöstä tapahtuu :D

Entä pidättekö itse aina sormusta?

Mulla oma sormus jäi viime syksynä laihtumisen vuoksi niin isoksi ettei pysy edes isossa varpaassa. oli halvin aikoinaan hankittu ja siksi sitä ei kannata pienennyttääkkään. Mies on luvannut ostaa mulle uuden sormuksen kun vain päästäis niille ostoksille. Väliaikaisesti mulla on vanhempieni vihkisormus (lainassa) eli pidän kyllä nimettömässä kaiken aikaa sormusta.

Pitää, kun niin tykkää rinkulastaan. Ei se oo ikinä ollut siltä sormesta pois, paitsi jos se on rassannut jotain tai käsitellyt vahvoja pesuaineita, minkä jälkeen rinkula ilmestyy oitis takaisin nimettömään =)

Alkuperäinen kirjoittaja Taivaanvuohi:
Entä pidättekö itse aina sormusta?

Mulla oma sormus jäi viime syksynä laihtumisen vuoksi niin isoksi ettei pysy edes isossa varpaassa. oli halvin aikoinaan hankittu ja siksi sitä ei kannata pienennyttääkkään. Mies on luvannut ostaa mulle uuden sormuksen kun vain päästäis niille ostoksille. Väliaikaisesti mulla on vanhempieni vihkisormus (lainassa) eli pidän kyllä nimettömässä kaiken aikaa sormusta.

Mulla sormus pujahtaa sormeen takaisin, kun nuorin pääsee vaipoistaan.
Sitä ennen laitan sen vain juhliin.

Jatkuva pesu ja kuivaaminen ei ole kivaa.

mieheni pitää vaihtelevasti, yleensä sormus on kirjahyllyssä tallessa :D
itse pidän myös vaihtelevasti, juhliin laitan, mutta kotona se on yleensä tallessa...mulla on niin leveä vihkisormus että sen alle jää ilkeesti kosteutta kun käsiä joutuu usein peseen/tiskaan ym...

pidetään! Mieheni osti kyllä pari vuotta sitten toisen sormuksen pienemmän ja kapeemman kun kihla/vihkisormus on!
ittellä samat sormukset kun avioon astuessa nyt reilu 6vuotta ollut kihlasormus n.10vuotta!

Ei pidetä kumpikaan jatkuvasti. Muistetaan ihan muutenkin olevamme naituja, eikä tarvi luvata pitää sormusta. (Jos jompikumpi haluaa kuljeksia kylillä ilman, niin voihan sen ottaa sormesta kun on kotiovi kolahtanut kiinni.)

En oo muistanu tarkistaa onko se nyt sormessa, mutta yleensä pitää. Ainoastaan jos on vaaraa teloa sormea niin että sitten sormus aiheuttaa hankaluutta niin ottaa sormuksen pois ja pitkillä lennoila ottaa myös (mutta siis samasta syystä eli sormet turpooo ).

Joskus se saattaa sitten unohtua lompakkoon.

Mä pidän sormuksia aina, ainoana poikkeuksena Pedon loppuraskaus jolloin turposin liikaa.