Pitääkö miehesi aina sormusta?

Meillä pidetään.Mutta kysymys niille joilla ei,miksi päädyitte alunperin hankkimaan sormukset,kihlauksenhan voi tehdä ilman sormuksiakin,lupauksella toisilleen.Ja ette varmaan silloinkaan ole tykänneet sormuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Meillä pidetään.Mutta kysymys niille joilla ei,miksi päädyitte alunperin hankkimaan sormukset,kihlauksenhan voi tehdä ilman sormuksiakin,lupauksella toisilleen.Ja ette varmaan silloinkaan ole tykänneet sormuksista.

meillä ei ole noita kihlasormuksia koska mentiin suoraan vihille... ja itsellä jää tuo vihkisormus aina välillä pois kun olen esim. leiponut....

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Meillä kyllä tykätään sormuksista, mutta mies ei pidä sormessa aina, koska töissä se haittaa. Esim. jos tarttuu johkin, voi mennä sormi irtipoikki. Tein kyllä ukolle varasormuksen, joka on alkuperäistä pienempi, sitä se pitää vähän useammin.
Mä en kans pidä omaani käytännön syistä, eli liian arvokas arkisormukseksi. Kivet kolhiintuu helposti mun työssä ja harrastuksissa.
Kihlasormusta kummallakaan ei ole edes olemassa, oltiin kyllä vuosi kihloissa ennen naimisiinmenoa.
Olis tainnu jäädä naimisiinmeno toteutumatta, jos olis tarvinnu luvata pitää sormusta! Luotetaan toisiimme ihan ilman näkyviä todisteitakin. Mutta juhlissa pidetään sormuksia yleensä, ja sillon kun ei tehdä hommia, joissa sormukset tai sormet saattais hajota.

Kyllä tuo näyttäis olevan sormessa aina :) :heart: Itelläni ei nyt ole, kun helle+raskausyhdistelmä turvotti sormet niin otin pois ettei sit tartte leikata myöhemmin että sais irti.

Kyllähän tuo pitää, ja jos meikäläisen sormus on johonkin jäänyt vaikka leipomisen jälkeen niin hirvee haloo :D
Isäni lakkas pitämästä sormusta kun jonkun sen kaverin sormi katkes kun sormus jäi johonki kiinni...

Meillä ei kumpikaan pidä sormusta. Kihloissa ei olla, eikä omisteta edes vihkisormuksia. Ehkä itse saan joskus sen sormuksen, mutta mitään kiirettä asian suhteen ei ole, sillä sormukset ovat vain tiellä lastenhoidossa. Mies sanoi naimisiin mennessä, että hän ei mitään sormuksia osaa käyttää joten sellaista ei tarvitse hankkia.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Meillä ei kumpikaan pidä sormusta. Kihloissa ei olla, eikä omisteta edes vihkisormuksia. Ehkä itse saan joskus sen sormuksen, mutta mitään kiirettä asian suhteen ei ole, sillä sormukset ovat vain tiellä lastenhoidossa. Mies sanoi naimisiin mennessä, että hän ei mitään sormuksia osaa käyttää joten sellaista ei tarvitse hankkia.

Oletsä muuten raskaana ? (vrt profiili)

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
=) pitää,kun ei se poiskaan lähde.

Näin munkin miehelläni :D

:D
Silloin ku ostettiin sormukset niin kaupasta ei löytyny niin iso et olis mahtunu. Ja se suurinki piti jättää suurennettavaski, mut nyt on sen verran muotoutunu et ei ole pyöriä :saint: et ei lähe jos ei väkisin revi. Ja mitä tuota suotta ottamaankaan.
Isäntä nauraa et on niin tiukasti kihloissa/naimisissa et ei sormuskaan lähe irti.

mies näkyy aina pitävän, minä en tällä hetkellä kun on pikkuisen tuota turvotusta tästä raskaudesta johtuen. Mut varmaan sormus palaa munkin sormeen synnytyksen jälkeen taas...

sormuksiaan pitää aina, siis meillä molemmilla 2 sormusta. ite otan pois vaan ku teen pullaa, koska taikinaa menee muuten alle, ku tosi leveät rinkulat. exäni ei pitänyt sormustaan ikinä, merkki vissiin huonosta liitostamme.