Pitääkö miehesi aina sormusta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Meillä ei kumpikaan pidä sormusta. Kihloissa ei olla, eikä omisteta edes vihkisormuksia. Ehkä itse saan joskus sen sormuksen, mutta mitään kiirettä asian suhteen ei ole, sillä sormukset ovat vain tiellä lastenhoidossa. Mies sanoi naimisiin mennessä, että hän ei mitään sormuksia osaa käyttää joten sellaista ei tarvitse hankkia.

Oletsä muuten raskaana ? (vrt profiili)

Näin taitaa olla päässyt käymään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
=) pitää,kun ei se poiskaan lähde.

Näin munkin miehelläni :D

Sama meillä. Mies loukkasi alkukesästä sormensa niin että nivelet turposi, eikä sormus lähde enää pois. Mutta luulen, että pitäis se kyllä muutenki. Ja mä pidän myös aina.

minä olen ollut ilman muutaman viikon ihan vaan vittuuksissani ja mies sen tarkistettuaan heitti omansakin pois. mutta kyllä ne tässä rormiin palaa kunhan sotkut saahaan selvitettyy.. muuten ite otan pois tilanteissa jossa kovasti voisi kolhiintua/mennä maaliin ja mies ottaa kans pois tilanteissa joissa riski jäädä sormi jumiin tai kovasti kolhiintua.. niin ja saunas ja suihkus hän kans ottaa aina.. sillon se vaan tuppaa unohtumaan kylppäriin jolloin minä kiikutan sen takaisin omistajalleen :)

Eipä tuo tuota oikein töiden takia voi pitää ja kun on vähän vielä liian tiukkakin. Kyllä kuitenkin pistää sormeensa jos juhliin tai reissuun ollaan menossa.

Mentiin aika pian tavattuamme kihloihin mutta kokeiltiin erillä oloa parisen kuukautta ja palattiin takasin yhteen. Nyt sitten tammikuun lopussa pistettiin vanhat sormukset takaisin sormiin kun aloimme häistä puhelemaan. :)

Pitää, mutta joskus ottaa töissä pois, jos tekee jotain sellasta jossa se vois naarmuuntua.

Tosin itelläni ei ole ollu sormuksia pitkään aikaan, kun eivät ole enää synnytyksen jälkeen mahtuneet sormeen, kaulassa pidän niitä jos ulos menen.

Mies pitää vihkisormusta, minä tällä hetkellä en, koska noita kakkapyllyjä on pestävänä kaksi, niin niitä saisi sitten koko ajan riisua. Pysyvät paremmin tallessa tuossa keittiön kaapin ovenkahvassa...