Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Meilläpäin vuorotyötä tekevät (jos siis on arkivapaita) on kyllä pitänyt toimittaa työvuoronsa hoitopaikan tietoon, ihan siitä riippumatta minkä verran, koko maksun tai osan maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alkup.:Alkuperäinen kirjoittaja näin minä tekisin:Jos teille on kokopäivä paikka myönnetty niin tottakai saat viedä lapsesi ma-pe hoitoon vaikka itse olisitkin vapaalla!
Ymmärsin tekstistäsi että viikonloppuna miehesi katsoo lasta kun olet töissä?
En ymmärrä mitä tuossa nyt tarvitsee valehdella???
Mielestäni lapselle on hyväksi viikkorutiini!
Toiset voi ajatella mitä tahtoo mutta näin minä tekisin![]()
ISO hali sulle! Ymmärsit ja vastasit asialliasesti. Kiitos! =)
En halua valehdella ja en olekkaan valehdellut. Mietin vaan pitääkö, jos ei asia muuten selviä eli mun pitää toisen lapsen takia pitää omaani pois ja silti maksaa täyttä maksua...
Alkuperäinen kirjoittaja Antitabs:Mulla ärsyttää vanhemmat jotka ei ole kotona lapsen kanssa jos voisi vaan vie aina hoitoon! Jos kerta on viikossa aina 1-2 vapaata niin miksei sitä voi viettää lapsen kanssa?! Viettää SILLOIN TÄLLÖIN sen vapaan itselleen tai vaikka niin, että lapsi on puoli päivää hoidossa. Mukavampi luulis lapsellakin olla äidin tai isän kanssa kuin hoitolassa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen nyt kotona, mutta.. meillä ei lasta ja tulevaisuudessa lapsia viedä hoitoon silloin kun miehelläni on viikkovapaa. Tuntuu epäreilulta viedä lapsi hoitoon, jos itse on kotona. Koska ei ainakaan meillä ole mitään niin pakollista, miksi lapsi/et pitäisi olla hoidossa ja itse kotona!
Kyllä ne lapset saa olla hoidossa ihan riittävästi muutenkin, päivät vielä pidempiä kuin vanhempien, ja työstä se lapselle käy. Meillä ajatellaan lapsia tälläisisa asioissa, ei omaa oikeutta viedä hoitoon, kun kerran on maksettu!
Alkuperäinen kirjoittaja Alkup.:kun ei ole kunnon viikkorytmiä, jos olen vaikka ma töissä, ti lapsen kanssa, ke töissä ja to taas lapsen kanssa. Sata varmana itkee, jos tottuu äitin kanssa oleen viikolla ja taas joutuu kylmästi hoitoon.
En kai häntä nyt tahallani itketä. Hyvä ihme.
Alkuperäinen kirjoittaja maximaalinen:hiukan raivostuttavia tälläiset aloitukset!
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Meilläpäin vuorotyötä tekevät (jos siis on arkivapaita) on kyllä pitänyt toimittaa työvuoronsa hoitopaikan tietoon, ihan siitä riippumatta minkä verran, koko maksun tai osan maksaa.
Minkhän vuoksi? Kun toisaalta, lapsella on subjektiivinen oikeus päivähoitoon riippumatta siitä, onko vanhempi kotivanhempi vai työ-/opiskeluvanhempi. Eli jos täyden maksun maksaa ja hoitopäiviä on varattu se 20 kuukaudessa, niin periaatteessahan sillä ei ole mitään merkitystä, onko lapsi 5 päivää viikossa hoidossa, vai vähemmän. Tietenkin sen vuoksi, jos toistuvasti lapsi on vajaita viikkoja, niin ruoan haaskun vuoksi se etukäteisilmoittaminen on perusteltua. Olisikohan tässä siitä kyse?
Alkuperäinen kirjoittaja kuuden äiti:Meilläkin vietettäisiin useammin vapaapäiviä lasten kanssa, jos ne päivät vähennettäisiin päivähoitomaksuista.
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Meilläpäin vuorotyötä tekevät (jos siis on arkivapaita) on kyllä pitänyt toimittaa työvuoronsa hoitopaikan tietoon, ihan siitä riippumatta minkä verran, koko maksun tai osan maksaa.
Minkhän vuoksi? Kun toisaalta, lapsella on subjektiivinen oikeus päivähoitoon riippumatta siitä, onko vanhempi kotivanhempi vai työ-/opiskeluvanhempi. Eli jos täyden maksun maksaa ja hoitopäiviä on varattu se 20 kuukaudessa, niin periaatteessahan sillä ei ole mitään merkitystä, onko lapsi 5 päivää viikossa hoidossa, vai vähemmän. Tietenkin sen vuoksi, jos toistuvasti lapsi on vajaita viikkoja, niin ruoan haaskun vuoksi se etukäteisilmoittaminen on perusteltua. Olisikohan tässä siitä kyse?
Alkuperäinen kirjoittaja kuuden äiti:Perhepäivähoitajat kiroaa juuri näitä vanhempia, jotka ei voi ilmoittaa vapaita tai istuvat viikosta toiseen kotona vapaat ja tuovat AINA lapset hoitoon. Miten se on sinulta pois jos ilmoitat milloin on vapaata ja voisit hakea lapset pois vaikka jo puolelta päivin??!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuuden äiti:Meilläkin vietettäisiin useammin vapaapäiviä lasten kanssa, jos ne päivät vähennettäisiin päivähoitomaksuista.
Kamalaa, että menee raha lasten edelle!
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Meilläpäin vuorotyötä tekevät (jos siis on arkivapaita) on kyllä pitänyt toimittaa työvuoronsa hoitopaikan tietoon, ihan siitä riippumatta minkä verran, koko maksun tai osan maksaa.
En tiedä, mutta voisin kuvitella, ettei kyse olekaan niinkään siitä, että pitää voida hyödyntää kaikki palvelu, vaikkei sitä tarvisikaan, vaan siitä, että lapsella on oikeus olla hoitopaikassa, kun vanhemmat ovat työssä. Minusta siinä on eroa =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen nyt kotona, mutta.. meillä ei lasta ja tulevaisuudessa lapsia viedä hoitoon silloin kun miehelläni on viikkovapaa. Tuntuu epäreilulta viedä lapsi hoitoon, jos itse on kotona. Koska ei ainakaan meillä ole mitään niin pakollista, miksi lapsi/et pitäisi olla hoidossa ja itse kotona!
Kyllä ne lapset saa olla hoidossa ihan riittävästi muutenkin, päivät vielä pidempiä kuin vanhempien, ja työstä se lapselle käy. Meillä ajatellaan lapsia tälläisisa asioissa, ei omaa oikeutta viedä hoitoon, kun kerran on maksettu!
Näin juuri, erotuksella että meillä on jo se lapsi jonka kanssa juurikin vapaapäivää vietellään, kohta päikkäreille =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuuden äiti:Meilläkin vietettäisiin useammin vapaapäiviä lasten kanssa, jos ne päivät vähennettäisiin päivähoitomaksuista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuuden äiti:Meilläkin vietettäisiin useammin vapaapäiviä lasten kanssa, jos ne päivät vähennettäisiin päivähoitomaksuista.
Näin kyllä, voisiko sen rahan säästää vaikka muusta ja olla lapsen / lapsien kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Myönnän, olen kipeänä, mutta en ymmärtänyt mitä tarkoitat :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kuuden äiti:Meilläkin vietettäisiin useammin vapaapäiviä lasten kanssa, jos ne päivät vähennettäisiin päivähoitomaksuista.
Näin kyllä, voisiko sen rahan säästää vaikka muusta ja olla lapsen / lapsien kanssa?
Matalapalkka alalla sitä useimmiten ei enää pysty repimään säästöä mistään muualta.
Alkuperäinen kirjoittaja kuuden äiti:Vapaapäivinä meillä remontoidaan, siivotaan, tehdään pihahommia...niitä jotka ovat lasten takia jääneet rästiin!!!!