eivät pidä työnä. asuvat vajaan 300km päässä eivätkä malta odottaa aikaa jolloin muksut voivat mennä moneksi yöksi kylään (ilman meitä vanhempia jotka estetään kaikki kiva, kuten herkuttelu ja yövalvomiset..)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä anoppi on ainoa tuki ja turva,koska oma äitini on alkkis ja isäni menehtyi syöpään 2v.sitten..Miehen isä,eli "oikea"appi on myös alkkis..Anoppi on todella tympääntynyt asemaansa,että hän on "se ainoa tuki"..Ja meillä lapset -6,-3 ja 2-vuotiaat,eli rumbaa kyllä on..
Alkuperäinen kirjoittaja öp:No mut on oma äiti joskus haukkunu huoraks joka hoidattaa hänellä lapsensa...
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Minun vanhemmille lapsenlapset ovat kaikki kaikessa, maailman täydellisimpiä asioita.
Minun ei ikinä tarvitse edes pyytää apua kun aina itse kyselevät milloin lapset taas pääsisivät kylään.
Vauva-aikana joka päivä soittivat miten jaksellaan ja tarvitaanko apua.
Ei oikeastaan edes tarvita juuri koskaan isovanhempien lastenhoito apua mutta ihanaa on tietää että milloin vaan voin soittaa :heart:
Minutkin oma äitini haukkui aikoinaan huoraksi, kun lapsi oli tulossa ennen avioliittoa. Mutta jos olisin odottanut siihen hääpäivään, tuota likkaa ei olis olemassakaan. Hääpäivästäni kun tuli sulhasen hautajaispäivä. Äitini on sen tosiasian myöhemmin kyllä hyväksynyt. Isälleni tuo siipirikko tyttö on aina ollut sydämessään lähinnä, mutta sitähän faija ei sano ääneen kuin vain mulle. Ollaan faijan kanssa niin samanlaisia luonteeltamme, erakoita kumpikin, että sen isän ja tyttären välisen kaiken maailmanakaikkeudessa ohittavan hyväksynnän näämme isäni kanssa vain katsomalla toisiamme silmiin. Sen enempää ei tarvitaAlkuperäinen kirjoittaja öp:No mut on oma äiti joskus haukkunu huoraks
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Minun vanhemmille lapsenlapset ovat kaikki kaikessa, maailman täydellisimpiä asioita.
Minun ei ikinä tarvitse edes pyytää apua kun aina itse kyselevät milloin lapset taas pääsisivät kylään.
Vauva-aikana joka päivä soittivat miten jaksellaan ja tarvitaanko apua.
Ei oikeastaan edes tarvita juuri koskaan isovanhempien lastenhoito apua mutta ihanaa on tietää että milloin vaan voin soittaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minutkin oma äitini haukkui aikoinaan huoraksi, kun lapsi oli tulossa ennen avioliittoa. Mutta jos olisin odottanut siihen hääpäivään, tuota likkaa ei olis olemassakaan. Hääpäivästäni kun tuli sulhasen hautajaispäivä. Äitini on sen tosiasian myöhemmin kyllä hyväksynyt. Isälleni tuo siipirikko tyttö on aina ollut sydämessään lähinnä, mutta sitähän faija ei sano ääneen kuin vain mulle. Ollaan faijan kanssa niin samanlaisia luonteeltamme, erakoita kumpikin, että sen isän ja tyttären välisen kaiken maailmanakaikkeudessa ohittavan hyväksynnän näämme isäni kanssa vain katsomalla toisiamme silmiin. Sen enempää ei tarvitaAlkuperäinen kirjoittaja öp:No mut on oma äiti joskus haukkunu huoraks
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minutkin oma äitini haukkui aikoinaan huoraksi, kun lapsi oli tulossa ennen avioliittoa. Mutta jos olisin odottanut siihen hääpäivään, tuota likkaa ei olis olemassakaan. Hääpäivästäni kun tuli sulhasen hautajaispäivä. Äitini on sen tosiasian myöhemmin kyllä hyväksynyt. Isälleni tuo siipirikko tyttö on aina ollut sydämessään lähinnä, mutta sitähän faija ei sano ääneen kuin vain mulle. Ollaan faijan kanssa niin samanlaisia luonteeltamme, erakoita kumpikin, että sen isän ja tyttären välisen kaiken maailmanakaikkeudessa ohittavan hyväksynnän näämme isäni kanssa vain katsomalla toisiamme silmiin. Sen enempää ei tarvitaAlkuperäinen kirjoittaja öp:No mut on oma äiti joskus haukkunu huoraks
=)
Onpa kamalaa kuultavaa(siis toi eka lause). Vanhan ajan ihmisillä käsitykset aika ahdasmielisiä. Nykysin on ihan tavallista olla naimaton ennen avioliittoa. Hirveä kuulla tosta että hääpäivä on sulhasen hautajaispäivä. :hug:
Onneksi sulla on isä, jonka kanssa jutella. Kuullostaa ihanalta isältä. Hyväksyy lapsensa just sellasena kun on.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minutkin oma äitini haukkui aikoinaan huoraksi, kun lapsi oli tulossa ennen avioliittoa. Mutta jos olisin odottanut siihen hääpäivään, tuota likkaa ei olis olemassakaan. Hääpäivästäni kun tuli sulhasen hautajaispäivä. Äitini on sen tosiasian myöhemmin kyllä hyväksynyt. Isälleni tuo siipirikko tyttö on aina ollut sydämessään lähinnä, mutta sitähän faija ei sano ääneen kuin vain mulle. Ollaan faijan kanssa niin samanlaisia luonteeltamme, erakoita kumpikin, että sen isän ja tyttären välisen kaiken maailmanakaikkeudessa ohittavan hyväksynnän näämme isäni kanssa vain katsomalla toisiamme silmiin. Sen enempää ei tarvitaAlkuperäinen kirjoittaja öp:No mut on oma äiti joskus haukkunu huoraks
=)
Onpa kamalaa kuultavaa(siis toi eka lause). Vanhan ajan ihmisillä käsitykset aika ahdasmielisiä. Nykysin on ihan tavallista olla naimaton ennen avioliittoa. Hirveä kuulla tosta että hääpäivä on sulhasen hautajaispäivä. :hug:
Onneksi sulla on isä, jonka kanssa jutella. Kuullostaa ihanalta isältä. Hyväksyy lapsensa just sellasena kun on.
Siis yritin sanoa että nykyisin on ihan normaalia olla raskaana vaikkei olis naimisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:jos lastenhoito on äidille työtä, miksi se ei olisi sitä myös mummolle?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:jos lastenhoito on äidille työtä, miksi se ei olisi sitä myös mummolle?
Muumot harvoin hoitaa 24/7 vuodesta toiseen lapsenlapsia