Pitäiskö sitä lähteä alennusmyynteihin?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
MItään muuta varsinaista tarvetta ei olis, kuin pojulle housuja, alushousuja ja sukkia. Kaupunkiin pitäis muutenkin lähteä, ku pitäis koirille käydä ruokaa hakemassa ja siinä lähellä ois vaatekaupat. Rahaa ois vähäsen ja tekis mieli ostaa itsellenikin jotain. Mies tarvis uuden ulkoilukerraston. Yksinään en päsäe kiertelemään, mut pojun kanssa kyllä. Tekis mieli lähteä, mut toisaalta menis helposti tääkin päivä, ku leikittäis kotosalla ja ulkona ja sit poju päikkäreille...
 

Suosittelen!! :D Mä kävin eilen ja kaikkea kivaa löytyi kyllä, olen niin tyytyväinen löydöksiini, että menin jopa miehelle sanomaan, että mä olen kyllä nyt ostellut niin paljon itselleni vaatteita, että ennen kesää en osta mitään... :whistle: Saas nähdä milloin täytyy alkaa pyörtämään puheitaan. :saint:
 
Eilen kävin ja en löytänyt mitään aleista. Normihintaisina kylläkin olisi löytynyt vaikka mitä kivaa. H&M:ssa rekit tyhjiä ja valikoima ihmeen suppea, Lindexillä ei kunnon alea lainkaan ja monessa muussakin kaupassa vain 20-30% alet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huonot alet:
Eilen kävin ja en löytänyt mitään aleista. Normihintaisina kylläkin olisi löytynyt vaikka mitä kivaa. H&M:ssa rekit tyhjiä ja valikoima ihmeen suppea, Lindexillä ei kunnon alea lainkaan ja monessa muussakin kaupassa vain 20-30% alet.

Mie kävin jo ennen joulua Lindexissä ja oli -50% jonkin verran lasten puolella ja sieltä itsellenikin ostin vaatetta...
 
Minä ajattelin lähteä tänään käymään alennusmyynnissä jos löytäsin itselleni uuden talvitakin edullisesti..Yleensä en ikinä osta itselleni mitään vaan aina lapsille mutta tämän mahan (rv26)kanssa entinen takki puristaa..Niin ja voisin kerrankin ostaa jotain itselleni kun ukkokulta antoi joululahjaksi 150e.
 

Yhteistyössä