MItään muuta varsinaista tarvetta ei olis, kuin pojulle housuja, alushousuja ja sukkia. Kaupunkiin pitäis muutenkin lähteä, ku pitäis koirille käydä ruokaa hakemassa ja siinä lähellä ois vaatekaupat. Rahaa ois vähäsen ja tekis mieli ostaa itsellenikin jotain. Mies tarvis uuden ulkoilukerraston. Yksinään en päsäe kiertelemään, mut pojun kanssa kyllä. Tekis mieli lähteä, mut toisaalta menis helposti tääkin päivä, ku leikittäis kotosalla ja ulkona ja sit poju päikkäreille...