pitäskö antaa miehelle mahdollisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helena

Vieras
tutustua muhun ja mennä treffeillä ja alkaa tapailla sitä? mies on todella varakas ellen sanoisi rikas, mutta minä en ole hänen rahojensa perään. ystäväni sanovat että minun kannattaisi ehdottomasti ottaa mies ja käyttää häntä vähän hyväksi, koska tällaista mahdollisuutta ei toiste tule. mutta minä en halua käyttää miestä hyväksi. hän haluaa kuulemma pitää minusta huolen ja ostelee minulle jo nyt kalliita lahjoja ja lähettelee kukkia. mitäköhän hän haluaa minusta? ei kai vaan seksiä? :/

vai pelkät rahat. Ainiin, sun ystäviähän ne sen miehen rahat kiinnostaa.

Sanoisin, että jos tuo mies on muuten sun makuun välittämättä hänen varoistaan, niin miksei ?
Ei kai kukaan ala tapailla henkilöä joka ei kiinnosta millään tavalla...

Ihme kysymyksiä..................................

Alkuperäinen kirjoittaja vaikuttaa:
vai pelkät rahat. Ainiin, sun ystäviähän ne sen miehen rahat kiinnostaa.

Sanoisin, että jos tuo mies on muuten sun makuun välittämättä hänen varoistaan, niin miksei ?
Ei kai kukaan ala tapailla henkilöä joka ei kiinnosta millään tavalla...

Ihme kysymyksiä..................................

mies kiinnostaa minua ja minä kiinnostan miestä. pelkään ystävieni olevan vain kateellinen minulle.

No jos mies kiinnostaa sinua, niin miksei. Varmaan se jossain vaiheessa haluaa seksiäkin, jos rupeatte tapailemaan. Mietitytti vielä, että, millaisia ihmisiä sinulla on ystävinä, jos heidän mielestään ihmisiä saa ja kannattaakin käyttää hyväkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaa:
No jos mies kiinnostaa sinua, niin miksei. Varmaan se jossain vaiheessa haluaa seksiäkin, jos rupeatte tapailemaan. Mietitytti vielä, että, millaisia ihmisiä sinulla on ystävinä, jos heidän mielestään ihmisiä saa ja kannattaakin käyttää hyväkseen.

oletko varma että ihan tosissaan sanoivat niin ? Jos sanoivat niin ohhoh, mua hävettää ystäviesi puolesta !

Alkuperäinen kirjoittaja si:
Alkuperäinen kirjoittaja jaaa:

oletko varma että ihan tosissaan sanoivat niin ? Jos sanoivat niin ohhoh, mua hävettää ystäviesi puolesta !

siis pari ystävää on sanonut niin, mutta on minulla myös ystäviä jotka tukevat minua eivätkä välitä olenko minä tai tuleva poikaystäväni köyhä vai rikas.

Alkuperäinen kirjoittaja niinkö:
Taidat olla itsekkin kiinnostunut lähinnä miehen rahoista, kun eipä aloituksessasi paljoa muusta kirjoiteta kun siitä rahasta, itse miehestä et sano mitään.

en ole kiinnostunut hänen rahoistaan siinä mielessä. ainoastaan ettei kukaan käytä häntä hyväkseen koska mies on todella kultainen ja ystävällinen. hän tekee paljon hyvää muiden auttamiseksi.