pitäskö munkin...olen vanha, lihava, kahdesti eronnut yh ja joka ei ole ehdolla "suosituin palstalainen" palkinnon saajaksi;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Ilmeisesti kaipuu on suuri suosituin palstalaisen palkinnon saajaksi, miksi?

no katsos koulussa en ikinä voittanu hymytyttö patsasta tai edes mitään lusikoita urheilukilpailussa (koska huonoimmin menestyneitä ei palkita)...palkinto kiintiö on siis kaikkea muuta kun täynnä

:xmas:

Mistä sä sen lihavan sait tuohon alotukseen? Profiilikuvan perusteella ihan normaalipainosen näköinen?

On mulla oikeakin kysymys? Miten selvisit kahdesta erosta? Itsellä elämäni ensimmäinen (ja toivottavasti viimeinen) avioero käynnissä ja en tajua millä tästä selviää täysjärkisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Eli sulla on rankka duuni.
Jos sulla on ollut rankka työpäivä,niin tuutko purkamaan "paineesi" tänne palstalle?

tällä hetkellä sairaslomalla, koko vuoden juossut kieli vyön alla lääkärissä ja tuloksena epäily selkärankareumasta...ja lisää tutkimuksia tulossa...
Mutta en ole mieltänyt työtä raskaaksi, se on ollut juuri sitä mitä halunnut tehdä

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Jos sulla on ollut rankka työpäivä,niin tuutko purkamaan "paineesi" tänne palstalle?

tällä hetkellä sairaslomalla, koko vuoden juossut kieli vyön alla lääkärissä ja tuloksena epäily selkärankareumasta...ja lisää tutkimuksia tulossa...
Mutta en ole mieltänyt työtä raskaaksi, se on ollut juuri sitä mitä halunnut tehdä

No onhan se rankkaa vaikka siitä todellakin pidät =)

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Mistä sä sen lihavan sait tuohon alotukseen? Profiilikuvan perusteella ihan normaalipainosen näköinen?

On mulla oikeakin kysymys? Miten selvisit kahdesta erosta? Itsellä elämäni ensimmäinen (ja toivottavasti viimeinen) avioero käynnissä ja en tajua millä tästä selviää täysjärkisenä.

Mulla on kroppaan nähden kapeat kasvot, ja hartiat on pienet, mutta on mulla ylipainoa hyvinkin 20 kiloa...ainakin.
Jaa-a, lasten takia oli pakko selvitä, vaikka välillä usko elämisen mielekkyyteen horjuikin...mutta onneksi ihmismieli on sellainen, että jonain päivänä et enää muista miksi surit eilistä niin paljon, ja elämä kantaa kumminkin, aina kun näyttää että ovet läimähtää kiinni ja jäät pimeyteen, niin aina jonkun oven alta kajastaa valoa

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

No onhan se rankkaa vaikka siitä todellakin pidät =)

rankkaa välillä, mutta myös todella palkitsevaa, oppii kummasti iloitsemaan pienistäkin asioista

:)

Yhteistyössä