pitkä ilta tulossa ( turhanpäiväistä nurinaa )

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Mies käväisi kotona ja söi. sitten läksi hakemaan siskonsa tyttöjä ja kuskaa heitä illan. pääsee siinä samalla katsomaan siskonsa vauvaa. mua harmittaa tällä hetkellä, että meillä on 4 lasta ja vain 1 auto :ashamed:

jos ei olis lapsia olisin voinut lähteä miehen mukaan. jos olis toinen auto voisin lähteä omien lasten kanssa johonkin.

eniten mua ottaa päähän tää et joudun kökkimään himassa kiukkusten lasten kanssa. siis olen kateellinen miehelle, että pystyi vain käväisemään kotona. vaikkei tietysti hänellä kivaa ole lähteä heti töiden jälkeen johonkin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla kans pitkä ilta tulossa, mies töissä ja yksi ainut rööki askissa |O

Ja täällä kans yksi kappale kiukkuisia lapsia... :/

Ap, koita jaksaa :hug:

kiitos :hug: jaksuja myös sulle :wave:
mä en polta mut kaapissa ei ole yhtään suklaata. yksi suklaalevy helpottaisi huomattavasti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla kans pitkä ilta tulossa, mies töissä ja yksi ainut rööki askissa |O

Ja täällä kans yksi kappale kiukkuisia lapsia... :/

Ap, koita jaksaa :hug:

kiitos :hug: jaksuja myös sulle :wave:
mä en polta mut kaapissa ei ole yhtään suklaata. yksi suklaalevy helpottaisi huomattavasti :whistle:

Mua ei se suklaa niin kiehdo mut kun tietäis, että jos mä nytkäyn sen röökin polttaa, niin pääsis vielä illan päälle uudestaan tupakalle... :ashamed:

Meillä mies lähti Helsinkiin katsomaan Suomen peliä ja kotiutuu yöllä... mulla täällä seurana uhmaikäinen jonka tutit hävitettiin toissapäivänä ja toisena seuralaisena alkuraskauden väsymys, huimaus + pyörrytys. No, suklaata sentään on kaapissa... tosin sitäkään ei tee mieli

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Meillä mies lähti Helsinkiin katsomaan Suomen peliä ja kotiutuu yöllä... mulla täällä seurana uhmaikäinen jonka tutit hävitettiin toissapäivänä ja toisena seuralaisena alkuraskauden väsymys, huimaus + pyörrytys. No, suklaata sentään on kaapissa... tosin sitäkään ei tee mieli

Meillä kans mies lähti peliä katsomaan. Mulle jäi tietty esikoisen vanhempainilta ja ton 2v. nukutusshow!!!!