Pitopalveluyrittäjyydestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haaveita"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haaveita"

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta pitopalvelun pyörittämisestä tai pitopalvelussa työskentelystä? Millaista hommaa on? Itse olen kypsytellyt ajatusta jo pidemmän aikaa ja voisi kohta olla mahdollista kun vaan uskallusta riittäisi. Huono puoli tietysti se, että töitä on eniten kesällä ja viikonloppuisin, mutta muuten se olisi juuri sitä mistä haaveilen.

[QUOTE="vieras";26300969]Parhaiten idea rullaa, jos sulla on paikka minkä takia ihmiset ovat valmiita juhlansa sinulle antamaan tehtäväksi.[/QUOTE]

Siis tarkoitatko ,että olisi paikka missä järjestää juhlia? Sehän olisi ihanne, mutta kun ei ole. Pitäisi löytää ruuanvalmistustilat ja sitten juhlat asiakkaan valitsemassa paikassa.

[QUOTE="haaveita";26300998]Siis tarkoitatko ,että olisi paikka missä järjestää juhlia? Sehän olisi ihanne, mutta kun ei ole. Pitäisi löytää ruuanvalmistustilat ja sitten juhlat asiakkaan valitsemassa paikassa.[/QUOTE]

Miksi hän ottaisi noin vaikean juhlan, kun tarjolla on pitopalvelua paikan kera pilvin pimein?

[QUOTE="vieras";26301154]Miksi hän ottaisi noin vaikean juhlan, kun tarjolla on pitopalvelua paikan kera pilvin pimein?[/QUOTE]

On niitä paljon sellaisiakin pitopalveluita, jotka vievät ruuat paikan päälle. Ja sitten juhlia järjestetään paljon myös kotona, jonne tilataan pitopalvelu tai pelkät ruuat. Olen myös kondiittori ammatiltani, joten voin myydä myös tilauskakkuja ja leivonnaisia erikseen.

jos sulla ei ole valmista juhla paikkaa ja keittiöö jotka ei maksa mitään niin älä aloita koko juttua.
katteet ei riitä jos joudut kiireeseen palkata apulaisen ja ryynäät ite yöt läpeen et saat hommat tehtyä.

Yhteistyössä