L
"Lisa"
Vieras
Paljonko maksaa kahdenlapsen päivähoitomaksut, jos heillä on vähintään 4 vapaata.
Ja siis jos on esim se maksimimaksu?
Mutta siis, tilanne on se että mies asuu omassa asunnossa (en tiiä eroammeko)
Pk-maksutäti haluaa myös tietää isän tulot, vaikka lapset asuvat minun luona jne.
He meinasivat, että joudumme silti maksaa sen maksimin per nenä.
Mun tulot jää kuussa alle 2000 euroa.
Vuokraa maksan itse yli 400 euroa, siihen päälle sähköt yms.
Kyllä tässä alkaa pikkasen ihemtyttää, millä sitä sitten elää =O
Mulle tosiaan tuo yli 200 euron pk-maksu on liikaa =/ TIEDÄN, että suomessa pk on lähes ilmainen, mutta silti ahdistaa. Turha käydä töissä jos jää käteen palkasta 0 euroa kaikkien maksujen jälkeen.
Ja siis lapset ovat isällään epäsäännllisesti. Meillä on yhteishuoltajuus, koska emme ole satavarmoja vielä erosta.
Tällä hetkellä kuitenkin pieni helpotus on se, että hoitopäiviä ei ole joka viikko 5päivää. Eli sehän pikkasen tiputtaa.
Haluaisinkin kuulla paljon se voi maksimituloilla.
Kunta on Vantaa
Ja siis jos on esim se maksimimaksu?
Mutta siis, tilanne on se että mies asuu omassa asunnossa (en tiiä eroammeko)
Pk-maksutäti haluaa myös tietää isän tulot, vaikka lapset asuvat minun luona jne.
He meinasivat, että joudumme silti maksaa sen maksimin per nenä.
Mun tulot jää kuussa alle 2000 euroa.
Vuokraa maksan itse yli 400 euroa, siihen päälle sähköt yms.
Kyllä tässä alkaa pikkasen ihemtyttää, millä sitä sitten elää =O
Mulle tosiaan tuo yli 200 euron pk-maksu on liikaa =/ TIEDÄN, että suomessa pk on lähes ilmainen, mutta silti ahdistaa. Turha käydä töissä jos jää käteen palkasta 0 euroa kaikkien maksujen jälkeen.
Ja siis lapset ovat isällään epäsäännllisesti. Meillä on yhteishuoltajuus, koska emme ole satavarmoja vielä erosta.
Tällä hetkellä kuitenkin pieni helpotus on se, että hoitopäiviä ei ole joka viikko 5päivää. Eli sehän pikkasen tiputtaa.
Haluaisinkin kuulla paljon se voi maksimituloilla.
Kunta on Vantaa