Plaa plaa plaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Niin tylsää, niin tylsää, no mun koko elämäni on NIIN TYLSÄÄ että oksat pois:headwall::headwall::headwall:
Tunteet heittelee vuoristorataa, eikä asianomaiset auta asiaa.:stick:

Olis ihan oikeasti kiva saada edes yksi päivä vietettyä ilman noita kahta kuitenkin niin rakasta tytteliä ja vaikka nukkua koko päivä, koska kohta taas ne yöheräilyt alkaa.
Mutta ei, niin ei.

[QUOTE="vieras";22157098]Sukset ristissä taas vai uudestaan?
Vai asutteko edelleen erillään?[/QUOTE]

Miehellä on niin paljon omia menoja, siksi ärsyttää.
Edelleen erillään asutaan, enkä kyllä kovin herkästi yhteen muuta viime vuotisen takia.

asuuko vanhemmat ja sisarukset kaukana? kyllä minä olen saanut apua äidiltäni ja anopilta jos väsymys on käynyt kovaksi. tosin asuvat alle 20 kilometrin säteellä.

[QUOTE="vieras";22157451]asuuko vanhemmat ja sisarukset kaukana? kyllä minä olen saanut apua äidiltäni ja anopilta jos väsymys on käynyt kovaksi. tosin asuvat alle 20 kilometrin säteellä.[/QUOTE]

Lähellä asuu, 5km säteellä molemmat lasten isovanhemmat.
Mun äidillä on aina siskon koirat hoidossa, ne on NIIN ihkuja.. eli ei ota esikoistakaan kuin tunniksi.
Ja anoppi ja appiukko on kyllä kiitettävästi esikoista ottanut, muttei pienempää. Ei siinä pysty nukkumaan, kun toinen kiipeää kuin apina joka paikkaan:D

Mussu sie oot raskaana, ihan normaalia. Anna mie pussaan, vejä sie minua nassuun palkinnoksi, mie nimittäin tiän että se helpottaa :kiss:

Sama se on, oonko raskaana vai en, niin ei tilanne muutu.
Mut kyllä mä jaksan, en mä olis muuten tätä kolmatta halunnutkaan:heart:
Enkä mä sua lyö, ukkelia lyön ehkä lohen kanssa päähän:vampire:

[QUOTE="heh";22157664]heh hetki sitten olitte miehen kanssa asunnon ostossa ja näin hyvin teillä menee.tee pari lasta lisää vielä jos kuvittelet vapaa ajan sillä lisääntyvän.[/QUOTE]

no juu, mä oon kyl siinä samaa mieltä, että muiden ihmisten apuun ei tässä maailmassa kannata niin sokeasti luottaa, että tekisi enemmän lapsia kuin mihin omat voimavarat riittää...

Yhteistyössä