Playmobilen joulukalenterista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottaa päähän.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ottaa päähän.

Vieras
Voi että ottaa päähän. Kallis kalenteri, joka pitää itse väsätä. Oli suuri pettymys, kun en sitä tajunnut ja eka luukku lapsen kanssa avattiin, eikä siellä ollutkaan tavaraa. Tai siis oli, ihan kaikki...

Ensivuonna teen itse kalenterin. Mitäpä noita kalliita kalentereita hankkimaan, jos ne kuitenkin pitää itse lopulta tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ai:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
TAASKO sä tätä asiaa valitat.

Get over it.

Ai onko täällä ollu ketju tästä jo?

Joku muukin uusavuton koki saman karmean kohtalon.

Meitä on moneksi, vaikka en suinkaan uusavuton ole. Siksi ajattelinkin ensi vuonna kasata ihan itse koko kalenterin. Tänä vuonna halusin olla laiska ja ostaa jo valmiin, enkä tajunnut pakkausta paremmin lukea ja kiireessä revittiin auki vaan ja ryhdyttiin etsimään ensimmäistä luukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Sattuuhan sitä:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ai:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
TAASKO sä tätä asiaa valitat.

Get over it.

Ai onko täällä ollu ketju tästä jo?

Joku muukin uusavuton koki saman karmean kohtalon.

Meitä on moneksi, vaikka en suinkaan uusavuton ole. Siksi ajattelinkin ensi vuonna kasata ihan itse koko kalenterin. Tänä vuonna halusin olla laiska ja ostaa jo valmiin, enkä tajunnut pakkausta paremmin lukea ja kiireessä revittiin auki vaan ja ryhdyttiin etsimään ensimmäistä luukkua.

Niinpä! Voisin kuvitella kelle hyvänsä saman mokan. Ei sitä aina tule perehdyttyä ja katsottua ajatuksen kanssa.

Yhteistyössä