Pohdintaa liian usein ihastumisesta toiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimetön

Vieras
Hieman pohjia. Olen 20 vuotias nuori nainen ja olen seurustellut mieheni kanssa hieman yli 2 vuotta.

Minulle on tullut nyt viimeisen hmm vuoden aikana tunteita että haluan olla yksin vapaa kaikista miehistä.

Hyppäsin tähän suhteeseen heti edellisen jälkeen(ei järkevää) ja nyt se kostautuu sitten jatkuvana vapauden kaipuuna joka kasvaa koko ajan.

Olen myös ihastunut uusiin miehiin liiankin usein! Mitään ei tietenkään ole tapahtunut.

Mieheni on mitä ihanin, mutta silti haluan pois. Kannattaako minun jättää tämä suhde ja elää yksin? Entä kuinka voin tuhota toisen elämän?

Olen tullut ehkä siihen tulokseen, että olen miehelle vain hyvä ystävät. Ehkä parhain, mutta seksihaluja mieheeni minulla ei ole oikeastaan ollenkaa. Muihiin miehiin kyllä on?!

Auttakaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön;10737017:
Hieman pohjia. Olen 20 vuotias nuori nainen ja olen seurustellut mieheni kanssa hieman yli 2 vuotta.

Minulle on tullut nyt viimeisen hmm vuoden aikana tunteita että haluan olla yksin vapaa kaikista miehistä.

Hyppäsin tähän suhteeseen heti edellisen jälkeen(ei järkevää) ja nyt se kostautuu sitten jatkuvana vapauden kaipuuna joka kasvaa koko ajan.

Olen myös ihastunut uusiin miehiin liiankin usein! Mitään ei tietenkään ole tapahtunut.

Mieheni on mitä ihanin, mutta silti haluan pois. Kannattaako minun jättää tämä suhde ja elää yksin? Entä kuinka voin tuhota toisen elämän?

Olen tullut ehkä siihen tulokseen, että olen miehelle vain hyvä ystävät. Ehkä parhain, mutta seksihaluja mieheeni minulla ei ole oikeastaan ollenkaa. Muihiin miehiin kyllä on?!

Auttakaa.

Jos olet vuodessa ehtinyt ihastumaan jo parikin kertaa, niin epäilemättä ette ole oikeita toisillenne.

Tosin tuo "vapaudenkaipuusi" hieman huvittaa. Silloinhan haluaisi olla sinkku, mutta sinä vain haluat muita miehiä. Vai onko vaikeaa tunnustaa, että haluat vain keräillä seksuaalisia kokemuksia? Ei siinäkään mitään väärää tosin ole.

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön;10737017:

Auttakaa.

Yleisenä panopatjana kunnes rauhoitut ja osaat keskittyä vain yhteen suhteesen kerralla.

Tee palvelus sille poikaystävällesi ja itsellesi. Lakatkaa seurustelemasta, ainakin keskenänne.

Sinä et rakasta poikaystävääsi.

Pysyttele sitten vapaana toistaiseksi