Pohdintaa teiniäiti sarjoista ja blogeista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti19v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti19v

Vieras
Minusta on jokseenkin typerää väittää että nämä sarjat ehkäisisi meitä nuorempia hankkimaan lapsia. Olen muutamaa sarjaa nyt katsonut mielenkiinnosta sen jälkeen, kun itse olen saanut lapsen. Voihan se olla etten ole katsonut tarpeeksi mutta etenkin sarjat missä näytetään vain raskaus, synnytys ja vauva-aikaa, niin uskaltaisin väittää että pikemminkin sytyttää nuoria tulla raskaaksi.

Toinen on myös nämä blogit, jossa yleensä kaikki on niin ihanaa pumpulissa elämää lapsen kanssa. Omasta kokemuksesta tähän asti vauva-aika on ollut kyllä ihanaa, mutta tuplasti raskasta, etenkin kun lapsella on maitoallergiaa, pahat mahavaivat ja levottomia öitä kun yölläkin innoissaan sängyssä jumppaillaan sun muuta. Myös lapsen isän kanssa parisuhde ollut todella koetuksella vaikka isä yhtälailla lapsen hoitoon osallistuukin. Olen paljon keskustellut ystävieni kanssa joilla ei ole lapsia, mutta niitä kovasti tahtoisivat. Oikeastaan jokainen on ollut aika yllättynyt kun kysyttäessä olen kertonut millaista lapsen kanssa on ollut.

Tämä nyt vaan oli tällaista pohdintaa, oma näkemykseni noista sarjoista ja blogeista. :)

Täytyy toki muistaa, että teiniäitejä on nykyään vähemmän kuin koskaan aiemmin. Teiniäidit eivät vain ennen pitäneet blogeja... :) Tuota sarjaa on omituista syyttää teiniätiyteen yllyttämiseksi.

Yhteistyössä