Poika tuli :) *tarina + kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas kyllä hiton hyvä homma, että tultiin tänne Espanjaan. Suomessa olis varmaan kätilötkin nauraneet ääneen, että voi syntyä näin saatanan ruma kersa.. Täällä nämä hölmöt karvakädet ei ollenkaan tajua, että lapsi on ruma, vaan pitävät kovin suloisena kun on niin vaaleakin :D

Mulle on oikeastaan ihan sama mitä mieltä vauvan ulkonäöstä ollaan. Kovin rakas tuo on ihan tuollaisena kurttuisena alieninakin. Muistaakseni siskonsa oli ehkä hitusen paremman näköinen tässä vaiheessa elämäänsä, mutta saatan muistaa väärinkin. Vallan suloinen likka siitä on kuitenkin tullut, ja hiuksiakin sillä on vaikka kuinka paljon, vaikka 1-veenä olikin vielä melkein kalju.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Onpas kyllä hiton hyvä homma, että tultiin tänne Espanjaan. Suomessa olis varmaan kätilötkin nauraneet ääneen, että voi syntyä näin saatanan ruma kersa.. Täällä nämä hölmöt karvakädet ei ollenkaan tajua, että lapsi on ruma, vaan pitävät kovin suloisena kun on niin vaaleakin :D

Mulle on oikeastaan ihan sama mitä mieltä vauvan ulkonäöstä ollaan. Kovin rakas tuo on ihan tuollaisena kurttuisena alieninakin. Muistaakseni siskonsa oli ehkä hitusen paremman näköinen tässä vaiheessa elämäänsä, mutta saatan muistaa väärinkin. Vallan suloinen likka siitä on kuitenkin tullut, ja hiuksiakin sillä on vaikka kuinka paljon, vaikka 1-veenä olikin vielä melkein kalju.

Ei ole alienin näköinen, vaan tosi kauniin vauvamaisen kaunispiirteiset kasvot. Ei ole yhtään sellanen kurttunen vastasyntynyt, päinvastoin TOSI kaunis lapsi mielestäni.
Tuolla yhellä on nyt vaan hampaankolossa jotain ;)
Mutta paskaako väliä! :D

Älä välitä noista muutamista idiooteista. Joillakin ei oikeasti oo muuta iloa kuin olla ilkeitä. Teillä on hieno perhe, ihanat lapset ja olette nuoria. Joidenkin sitä on vaikea sulattaa. Katkeria ihmisiä on maailma väärällään. Ja huomaatko, suurin osa kommenteista oli kuitenkin positiivisia! :)

Onnea vielä kerran! :)

Näyttäkää mulle tyyppi joka on sanan varsinaisessa merkityksessä KAUNIS lilluttuaan vedessä 9 kk (siitä viimeiset viikot tai kuukaudet pää alaspäin) ja tunkeuduttuaan hyvin ahtaasta raosta ulos?

Vastasyntyneet on ihania. Niin hellyyttäviä. Suloisia. Joo, joskus kurttuisia ja punaisia mutta sellaisia niiden kuuluu ollakin! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Onnea pienestä pojasta! Mä en oo koskaan kuullutkaan tosta nänni hommasta! :flower:

SenKIN takia mä halusin kirjottaa koko jutun. Koska mä olin vaan lukenut, enkä tosiaan ottanut sitä kovin vakavasti..

Mulla kyllä on pojat syntyneet aina vähän liiankin nopeesti ja ajoissa, mutta onhan toi asia mikä on ihan kiva tietää! :)
Mihinköhän toi ees perustuu, että se saa vauvan syntymään, kun nännejään rassaa....? :o

Koita olla välittämättä noista paskiaisista jotka ei osaa käyttäytyä tässä ketjussa... tää on nykyisin ihan perseestä koko palsta!

Onnea pienestä pojasta! Mä en oo koskaan kuullutkaan tosta nänni hommasta! :flower:

SenKIN takia mä halusin kirjottaa koko jutun. Koska mä olin vaan lukenut, enkä tosiaan ottanut sitä kovin vakavasti..

Kiitos hienosta tarinasta.
Mulla lähti yksi synnytys käyntiin intialaisesta päähieronnasta =)
viikkoja oli myös 39+6

Mulla kyllä on pojat syntyneet aina vähän liiankin nopeesti ja ajoissa, mutta onhan toi asia mikä on ihan kiva tietää! :)
Mihinköhän toi ees perustuu, että se saa vauvan syntymään, kun nännejään rassaa....? :o

Koita olla välittämättä noista paskiaisista jotka ei osaa käyttäytyä tässä ketjussa... tää on nykyisin ihan perseestä koko palsta!

Se tekee oksitosiinia, käsittääkseni. Mutta jos ei vauva ole vielä valmis, niin ei se sitten synny, tulee vaan supistuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onnittelut :flower:
Eiköhän modet kohta muokkaa ketjua =)

No ois syytä!!! :kieh:

Ja vittuako laitatte mitään linkkejä, laittakaa saatana suoraan omien lastenne kuvia jos kerta pitää jotain omia kuvia ylipäätään tämmöiseen ketjuun tunkea!!!

JUU siis onnea vauvasta ja kivasti eritelty synnytyskertomus hyvin muistat :D ja oli kiva lukea vaikka mulla vasta kaks omaa takana, jotenkin :heart: se anoppikin :laugh: kai se voi hyvin ja on rauhallinen lol..

ja noista ihmelinkeistä?? Whooot ?? asiaan ne ei mitenkään liity ja joku voi jättää mimmille vieraskirjaan linkitykset tänne että häntä on täälläkin esitelty huonossa valossa, tai semmoinen kuva mulle tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Duuri:
Toi vittuileva vieras on Marilii!!!! Hän on meinaan ennenkin linkittänyt kuvia tuosta blogista kuvia ja vielä ominaan.

Et oo ainoa joka epäilee tuota...

Eikös marilii ole ex-metsämansikkainen alias provo?
Ei ole kertaakaan kieltänyt tai myöntänyt asiaa, kun olen siltä sitä tivannut ;)

Yhteistyössä