Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Onpas kyllä hiton hyvä homma, että tultiin tänne Espanjaan. Suomessa olis varmaan kätilötkin nauraneet ääneen, että voi syntyä näin saatanan ruma kersa.. Täällä nämä hölmöt karvakädet ei ollenkaan tajua, että lapsi on ruma, vaan pitävät kovin suloisena kun on niin vaaleakin![]()
Mulle on oikeastaan ihan sama mitä mieltä vauvan ulkonäöstä ollaan. Kovin rakas tuo on ihan tuollaisena kurttuisena alieninakin. Muistaakseni siskonsa oli ehkä hitusen paremman näköinen tässä vaiheessa elämäänsä, mutta saatan muistaa väärinkin. Vallan suloinen likka siitä on kuitenkin tullut, ja hiuksiakin sillä on vaikka kuinka paljon, vaikka 1-veenä olikin vielä melkein kalju.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Onpas kyllä hiton hyvä homma, että tultiin tänne Espanjaan. Suomessa olis varmaan kätilötkin nauraneet ääneen, että voi syntyä näin saatanan ruma kersa.. Täällä nämä hölmöt karvakädet ei ollenkaan tajua, että lapsi on ruma, vaan pitävät kovin suloisena kun on niin vaaleakin![]()
Mulle on oikeastaan ihan sama mitä mieltä vauvan ulkonäöstä ollaan. Kovin rakas tuo on ihan tuollaisena kurttuisena alieninakin. Muistaakseni siskonsa oli ehkä hitusen paremman näköinen tässä vaiheessa elämäänsä, mutta saatan muistaa väärinkin. Vallan suloinen likka siitä on kuitenkin tullut, ja hiuksiakin sillä on vaikka kuinka paljon, vaikka 1-veenä olikin vielä melkein kalju.
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Onnea pienestä pojasta! Mä en oo koskaan kuullutkaan tosta nänni hommasta! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Onnea pienestä pojasta! Mä en oo koskaan kuullutkaan tosta nänni hommasta! :flower:
SenKIN takia mä halusin kirjottaa koko jutun. Koska mä olin vaan lukenut, enkä tosiaan ottanut sitä kovin vakavasti..
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Onnea pienestä pojasta! Mä en oo koskaan kuullutkaan tosta nänni hommasta! :flower:
SenKIN takia mä halusin kirjottaa koko jutun. Koska mä olin vaan lukenut, enkä tosiaan ottanut sitä kovin vakavasti..
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Onnea pienestä pojasta! Mä en oo koskaan kuullutkaan tosta nänni hommasta! :flower:
Mulla kyllä on pojat syntyneet aina vähän liiankin nopeesti ja ajoissa, mutta onhan toi asia mikä on ihan kiva tietää!![]()
Mihinköhän toi ees perustuu, että se saa vauvan syntymään, kun nännejään rassaa....?![]()
Koita olla välittämättä noista paskiaisista jotka ei osaa käyttäytyä tässä ketjussa... tää on nykyisin ihan perseestä koko palsta!
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Onnittelut :flower:
Eiköhän modet kohta muokkaa ketjua =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Duuri:Toi vittuileva vieras on Marilii!!!! Hän on meinaan ennenkin linkittänyt kuvia tuosta blogista kuvia ja vielä ominaan.
Et oo ainoa joka epäilee tuota...