Sain tietää olevani raskaana en ole vielä kertonut poikaystävälleni koska hänen reaktionsa jännittää, haluan myös olla itse ajatuksesta enemmän selvillä ennen kuin hänelle kerron. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta. Minä olen 21 ja poikaystäväni 23. Emme ole siis enää mitään teinejä mutta hyvin nuoria kuitenkin. En tiedä miten asiasta kertoisin poikaystävälleni. Poikaystäväni on erittäin lapsirakas mutta on monta kertaa maininnut jossain sivulauseessa, ettei halua lapsia ja vitsillä sanonut "potkivansa minua mahaan jos tuun raskaaksi". Itse olen aiemmin ollut samaa mieltä, että ei todellakaan lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen. Nyt kävi kuitenkin näin. Abortti kuulostaa hirveältä vaihtoehdolta.. mutta en tiedä muiden vaihtoehtojen paremmuudesta. Nyt olen romantisoinut päässäni hetkiä minusta vauvan kanssa ja nauttinut jo etukäteen niistä hetkistä ja saanut itselleni vauvakuumeen.. En vaan tiedä olenko valmis!! varsinkaan jos poikaystäväni ei ole myöskään. Poikaystävälläni on takana vain lukio ja tällä hetkellä vain satunnaisia töitä, minulla on kesken opinnot ja mielessä suuria suunnitelmia elämäni varalle.. kuinka ne toteuttaisin lapsen kanssa? .. pilaisinko elämäni saamalla nyt lapsen? vaikka se voisi toisaalta olla parasta mitä elämässäni olisi koskaan tapahtunut.. Pääni on aivan sekaisin.. Rakastamme toisiamme todella paljon ja suhteemme on todella hyvällä pohjalla, vaikkakin vielä kaiken lisäksi asumme eri kaupungeissa ja hän jopa vielä vanhemmillaan.. Onko täällä ihmisiä jotka olisivaty olleet samankaltaisessa tilanteessa? mitä te olette tehneet?? .. huh..